FANDOM

Fegyver
Katana
Katana-GTAVC
A Katana a Grand Theft Auto: Vice Cityben.
Megjelenés Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Osztály Közelharci
Típus Kard
Hol/hogyan jutsz hozzá Tooled Up (GTA Vice City)
Ára 300$ (GTA Vice City)
Feloldja The Chase (GTA Vice City)
Hasonló fegyverek Kard

A Katana (köznapi nevén szamurájkard) egy fegyver, mely a Grand Theft Auto III kivételével minden 3D Univerzumban játszódó részben megjelenik.

DizájnSzerkesztés

A Katana egy Japán kard, ami egy közelharci fegyverként jelenik meg. Minden egyes részben egy egyszerű, valódi Katana formájában jelenik meg: egy hosszú kard, kicsit ívelt pengével és hosszú markolattal, melynek köszönhetően két kézzel használható.

TeljesítménySzerkesztés

A Katana az egyik legerősebb közelharci fegyver; egyetlen suhintással képesek vagyunk lefejezni ellenségeinket, ráadásul sokkal könnyebb a láncfűrésznél. A Grand Theft Auto: Vice Cityben a Katana a harmadik legnagyobb sebzésű közelharci fegyver, csak a láncfűrész és a csavarhúzó jobb nála.

GalériaSzerkesztés

Játékbeli modellSzerkesztés

HUD ikonSzerkesztés

Nevezetes megjelenései küldetésekbenSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto: Vice CitySzerkesztés

Katana-LocationsMap-GTASA

A katana lelőhelyei a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Grand Theft Auto: San AndreasSzerkesztés

  • El Corona, Los Santos - A fakerítés mögött, az El coronai 24/7-től és az 8-ball Autos-tól keletre.
  • Chinatown, San Fierro - A chinatowni rejteklhelytől közvetlenül északra, a sikátor zsákutcájában.
  • Hashburry, San Fierro - A földalatti gyalogos alagútban a Hippy Shopper mögött.
  • El Quebrados, Tierra Robada - Egy kis épület mögött a lakókocsiparkban, ami El Quebrados északi részén található. Az El quebradosi házunktól indulj el észak felé és menj át az utcán. Amint átmentél az utcán, látnod kellene egy fekete, fehér és kék színű lakókocsit magad előtt. Ennek a lakókocsinak menj az északi végébe, majd fordulj balra. Látnod kellene egy kis épületet, ami nem egy lakókocsira hasonlít. A Katana az északi részénél van ennek az épületnek.
  • Pirates In Men's Pants, Las Venturas - A kalózhajó déli részén, amely a Pirates In Men's pants-i rejtekhelytől délre található.
  • Pilgrim, Las Venturas - A kőoroszlánok mögött, északra a pilgrimi Cluckin' Belltől.
  • The Four Dragons Kaszinó, Las Venturas - A Kaszinó délkeleti sarkánál, néhány fa és bokor közé elrejtve.
  • A "The Da Nang Thang" c. küldetésben a játékos kap egyet a Kígyófejjel vívott párbaj során.

GTA Liberty City StoriesSzerkesztés

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

  • A Vice Pointban található épület lábánál, amely a vidámparktól keletre van.

GlitchekSzerkesztés

Van egy glitch, melynek hatására CJ-t fej nélkül irányíthatjuk. Ehhez el kell indítanunk egy Multiplayer játékmódot, ahol a kettes játékosnak van egy katanája. A kettes játékosnak le kell vágnia az egyes játékos fejét, amivel a Multiplayer játék véget ér. A játék visszavált egyjátékos módba, CJ-nek pedig lefejezve marad, kivéve az átvezetők alatt. A glitch visszafordításához csak újra be kell tölteni a játékot.

Lásd mégSzerkesztés