GTA wiki

Katana

Vitalap0
1 427pages on
this wiki
Katana-GTAVC.png
Lw9k48wj.jpgSc1ynsx7.jpgC5250j35.jpgYc5dmiv4.jpgMwmffci4.JPG

A Katana egy közelharci fegyver Japánból. Fellelhető a Grand Theft Auto: Vice Cityben, a Grand Theft Auto: San Andreasban, a Grand Theft Auto Advanceban, a Grand Theft Auto: Libery City Storiesban és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban. Ez az egyik legerősebb közelharci fegyver; akár egyetlen vágással is képesek vagyunk lefejezni ellenségünket, ráadásul nem olyan nehéz, mint a láncfűrész

Nevezetes megjelenéseiSzerkesztés

1998-ban Toni Cipriani és Kazuki Kasen részt vesznek egy katana párbajban a Big Shot Kaszinó tetején (Habár a játékos használhat más fegyvert is.). Hasonló történt Kígyófejű és Carl Johnson között is, a The Da Nang Thang c. küldetés során San Fierróban, egy teherhajón 1992-ben. Mindkét esetben a játékos előveheti a lőfegyverét és gyorsan megölheti ellenfelét. Mike egy katanát használ, hogy rabszolgaságba folyásolja be a Maffia tagjait a GTA Advance Down the River c. küldetésében.

GlitchekSzerkesztés

A GTA San Andreasban létezik egy glitch, ami lehetővé teszi, hogy CJ fej nélkül fusson. Hogy kihasználhassuk ezt a glitchet, kezdjünk el egy multiplayer játékmódot, ahol a kettes játékosnak van katanája. Amint elkezdődött, a kettes játékosnak le kell vágnia egyes játékos fejét egy katanával. Ez a multiplayer végét eredményezi. Amint a játék visszatér egyjátékos módba, CJ-nek nem lesz feje, és ez olyan sokáig tarthat, amíg a játékos kívánja. Az intróban újra lesz feje, de amint véget ér, ismét fej nélküli lesz.

GalériaSzerkesztés

HUD ikonSzerkesztés

JátékbeliSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

GTA Vice City

180px-Katana-LocationsMap-GTASA.jpg

A katana lelőhelyei.

GTA San Andreas
  • El Corona, Los Santos - A fa kerítés mögött az El coronai 24/7-től és az 8-ball Autos-tól keletre.
  • Chinatown, San Fierro - A chinatowni házunktól közvetlenül északra, a sikátor zsákutcájában.
  • Hashburry, San Fierro - A földalatti gyalogos alagútban a Hippy Shopper mögött.
  • El Quebrados, Tierra Robada - Egy kis épület mögött a lakókocsiparkban, ami El Quebrados északi részén található. Az El quebradosi házunktól indulj el észak felé és menj át az utcán. Amint átmentél az utcán, látnod kellene egy fekete, fehér és kék színű lakókocsit magad előtt. Ennek a lakókocsinak menj az északi végébe, majd fordulj balra. Látnod kellene egy kis épületet, ami nem egy lakókocsira hasonlít. A Katana az északi részénél van ennek az épületnek.
  • Pirates In Men's Pants, Las Venturas - A kalózhajó déli részén, amely a Pirates In Men's pants-i házunktól délre található.
  • Pilgrim, Las Venturas - A kőoroszlán mögött az északi Cluckin' Bellnél.
  • The Four Dragons Kaszinó, Las Venturas - A Kaszinó délkeleti sarkánál, elrejtve néhány fa és bokor közé.
  • A "The Da Nang Thang" c. küldetésben a játékos kap egyet a Snakeheaddel vívott csatában.

GTA Liberty City Stories

GTA Vice City Stories

  • A Vice Pointban található épület lábánál, amely a vásártértől keletre van.

Lásd mégSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Katana