Fandom

GTA wiki

Kapitány

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Kapitány (Capo) a kapitány a maffia családban. A kapitány felelős a személyzetért, azaz a katonákért és a szövetségesekért, továbbá ő irányítja kisebb csoportokban a maffia katonáit is. A kapitányt a Tanácsadó, az Alvezér, illetve a Don, a család vezetője előzi meg. Ha ezen tisztséget viselő személyek mindegyike életét veszti vagy visszavonul, akkor általában a legmagasabb rangú kapitány válik a bűnszervezet vezetőjévé.

3D Univerzum Szerkesztés

Vincenzo Cilli és Toni Cipriani a figyelemre méltó kapitányok a 3D Univerzumban, akik a Leone-család tagjai Liberty Cityben. Vincenzo 1998 előtt nem sokkal kapta meg a rangot, de ugyanabban az évben Cipriani megölte egy teherhajón. Hamarosan Tonit választották kapitánnyá 1998-ban, ebben a pozícióban maradt 2001-ben, de valószínűleg a rangja megváltozott, miután Salvatore Leonét meggyilkolták.

HD Univerzum Szerkesztés

Ray Boccino, Frank Garone, Anthony Spoleto, Mark Volpe, és Fredo Volpe a jelentősebb kapitányok a HD Univerzumban. Boccino a Pegorino-családnak, Spoleto és Garone az Ancelotti-családnak, a Volpe testvérek pedig a Messina-családnak dolgoztak. Boccinót kinevezték kapitánynak 2008 előtt nem sokkal, és ebben a pozícióban maradt mindaddig, míg Niko Bellic megölte őt Don James Pegorino utasítására. Spoletót és Garonét szintén Niko gyilkolta meg Gerald McReary parancsára. Mark Volpe a Messina-család kapitánya, akiről azt feltételezik, hogy a Liberty City Rendőr-kapitányság informátora, bár az ő testvére Fredo Volpe, egy másik kapitány a valódi informátor.

Jelentős kapitányok Szerkesztés

3D Univerzum Szerkesztés

HD Univerzum Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

Lásd Még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki