FANDOM

Az alábbi egy lista a Grand Theft Auto V-ben elérhető jutalmakról és trófeákról. Eredetileg 49 (plusz a Playstation-exkluzív Platinum Trófea) volt elérhető, a játék next-gen verziójához viszont hozzá lett adva még egy, belső nézettel kapcsolatos jutalom/trófea. Emiatt azonban néhány másikénak az gamerscoreja/trófeaszintje lejjebb lett véve.

Az összesen tehát 50 db jutalomból/trófeából 17 csak Grand Theft Auto Onlineban szerezhető meg.

A Heists update 9 új jutalmat/trófeát adott hozzá a listához, míg a Freemode Events Update további tízet, habár ez utóbbi frissítés csak next-gen konzolokhoz érhető el.

Jutalmak és trófeákSzerkesztés

Ikon Jutalom/trófea neve Gamerscore Trófea fokozat Feltétel
Los Santos Legend Trophy-GTA V
Los Santos Legend
(PS3/PS4-exkluzív)
N/A Trophy Platinum Gratulálunk! Te vagy Vinewood legnagyobb csillagja!
Career Criminal Achievement-GTA V
Career Criminal 100Gamerscore icon Trophy Gold Attain 100% Game Completion.
Solid Gold, Baby! Achievement-GTA V
Solid Gold, Baby! 50Gamerscore icon Trophy Gold Szerezz 70 arany medált küldetésekben és Strangers and Freaksekben.
San Andreas Sightseer Achievement-GTA V
San Andreas Sightseer 30Gamerscore icon Trophy Silver Fedezd fel egész Los Santost és Blaine Countyt.
All's Fare in Love and War Achievement-GTA V
All's Fare in Love and War 10Gamerscore icon Trophy Bronze Vásárold meg a Downtown Cab Co.-t és teljesíts egy privát fuvart.
TP Industries Arms Race Achievement-GTA V
TP Industries Arms Race 10Gamerscore icon Trophy Bronze Vásárold meg a McKenzie Field Hangárat és nyerd meg a fegyverkereskedelmi versenyt.
Multi-Disciplined Achievement-GTA V
Multi-Disciplined 30Gamerscore icon(Xbox 360)
20Gamerscore icon(Xbox One)
Trophy Silver(PS3)
Trophy Bronze(PS4)
Szerezz arany medált minden hobbi és szabadidős tevékenységben.
From Beyond the Stars Achievement-GTA V
From Beyond the Stars 15Gamerscore icon Trophy Bronze Gyűjts össze és juttass vissza minden űrhajó darabot.
A Mystery, Solved
A Mystery, Solved 15Gamerscore icon Trophy Bronze Oldd meg Leonora Johnson rejtélyét.
Waste Management
Waste Management 15Gamerscore icon Trophy Bronze Vásárold meg a régi kikötőt és gyűjtsd össze az összes nukleáris hulladékot.
Red Mist Achievement-GTA V
Red Mist 20Gamerscore icon Trophy Bronze Teljesítsd az összes Rampage mellékküldetést.
Show off Achievement-GTA V
Show Off 30Gamerscore icon Trophy Bronze Teljesítsd az összes ugratást.
Kifflom! Achievement-GTA V
Kifflom! 30Gamerscore icon Trophy Silver Teljesítsd utad a megvilágosodás felé... vagy ne.
Three Man Army
Three Man Army 20Gamerscore icon Trophy Bronze Élj túl 3 percet legalább hármas körözöttségi szinten mindhárom karakterrel, küldetésen kívül.
Out of Your Depth Achievement-GTA V
Out of Your Depth 5Gamerscore icon Trophy Bronze Ehhez egy nagyobb hajó kell...
Altruist Acolyte Achievement-GTA V
Altruist Acolyte 5Gamerscore icon Trophy Bronze Vigyél el egy gyanútlan áldozatot az Altruista Kultuszhoz.
A Lot of Cheddar Achievement-GTA V
A Lot of Cheddar 20Gamerscore icon Trophy Bronze Költs el összesen 200 millió $-t mindhárom karakteren keresztül.
Trading Pure Alpha Achievement-GTA V
Trading Pure Alpha 10Gamerscore icon Trophy Bronze Profitálj a tőzsdepiacon befektetett részvénye(i)dből.
Pimp My Sidearm
Pimp My Sidearm 10Gamerscore icon Trophy Bronze Alakíts át teljesen egy fegyvert.
Wanted: Alive Or Alive 10Gamerscore icon Trophy Bronze Deliver a bail bond target alive.
Los Santos Customs Achievement-GTA V
Los Santos Customs 10Gamerscore icon Trophy Bronze Alakíts át teljesen egy járművet.
Close Shave 20Gamerscore icon Trophy Bronze Complete all Under the Bridge and Knife Fight challenges.
Off the Plane 5Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete the Introduction.
Three-Bit Gangster 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Reach Rank 25.
Making Moves 30Gamerscore icon Trophy Silver GTA Online: Reach Rank 50.
Above the Law 80Gamerscore icon Trophy Gold GTA Online: Reach Rank 100.
Numero Uno 20Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Obtain first place in all competitive game types.
The Midnight Club 20Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Use custom vehicles to win 5 races.
Unnatural Selection 20Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete all 10 waves of a Survival.
Backseat Driver 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Direct a driver to 1st place as co-driver in Rally Mode.
Run Like The Wind 20Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Survive for a day with a Bounty on your head.
Clean Sweep 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Finish a Gang Attack without dying and kill at least 10 enemies.
Decorated 50Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Earn 30 Platinum Rewards.
Stick Up Kid 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Hold up all 20 stores.
Enjoy Your Stay 20Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Participate in everything Los Santos has to offer.
Crew Cut 5Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete a job as a member of a Crew.
Full Refund 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Kill the thief that mugged you.
Dialling Digits 5Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Call for gang backup for the first time.
American Dream 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Own an Apartment, Garage and Insured Vehicle.

Titkos trófeák[1]Szerkesztés

Icon Achievement/Trophy name Gamerscore (Xbox 360) Trophy grade (PS3) Requirement
Welcome To Los Santos 10Gamerscore icon Trophy Bronze You repo'd a car and raced it through the heart of a sun-soaked metropolis.
A Friendship Resurrected 10Gamerscore icon Trophy Bronze With friends like this who needs enemies?
A Fair Day's Pay 10Gamerscore icon Trophy Bronze It's time for a little getaway.
The Moment of Truth 10Gamerscore icon Trophy Bronze You have uncovered the truth about Brad.
To Live or Die in Los Santos 40Gamerscore icon (30Gamerscore icon on XB1) Trophy Silver Completed the final mission.
Diamond Hard 20Gamerscore icon Trophy Bronze You cleaned out Vangelico to pay back Martin Madrazo.
Subversive 20Gamerscore icon Trophy Bronze Elloptál egy kísérleti szuperfegyvert a Merryweathertől... és visszadtad.
Blitzed 20Gamerscore icon Trophy Bronze You performed a classic blitz play.
Small Town, Big Job 20Gamerscore icon Trophy Bronze Nagy benyomást tettél a Paleto Bay Csirke Fesztiválon.
The Government Gimps 20Gamerscore icon Trophy Bronze Bizalmas információkat szereztél egy erősen védett állami intézményből.
The Big One! 20Gamerscore icon Trophy Bronze Már nem csak egy álom
A New Perspective (PS4 és XB1) 20Gamerscore icon Trophy Bronze 15 órán át játszottál a GTA V-tel belsőnézetes módban.

Heists UpdateSzerkesztés

Shot Caller 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Invest your hard earned cash to set up a Heist.
Four Way 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: As Heist Leader set the Finale cut as 25% across all players.
Live a Little 50Gamerscore icon Trophy Silver GTA Online: Spend a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update.
Can't Touch This 30Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete a Heist Finale without taking any damage.
Mastermind 50Gamerscore icon Trophy Silver GTA Online: Earn 25 platinum medals across Heist Setups and Finales.

Heists Update titkos trófeákSzerkesztés

Be Prepared 10Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete a Heist Setup mission.
In the Name of Science 30Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete The Humane Labs Raid and Series A Funding as Heist Leader or Crew.
Dead Presidents 30Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.
Parole Day 30Gamerscore icon Trophy Bronze GTA Online: Complete The Prison Break as Heist Leader or Crew.

Freemode Events UpdateSzerkesztés

Vinewood Visionary 10Gamerscore icon Trophy Bronze Készíts és exportálj egy videót a Rockstar Editorral.
Majestic 30Gamerscore icon Trophy Silver Készíts és exportálj 10 videót a Rockstar Editorral.
Humans of Los Santos 30Gamerscore icon Trophy Bronze Oldj fel minden Speciális Karaktert és Director módban lépj be az egyikkel.
First Time Director 10Gamerscore icon Trophy Bronze Lépj be a Director módba az első alkalommal.
Animal Lover 10Gamerscore icon Trophy Bronze Lépj be a Director módba egy feloldott állat szereplővel első alkalommal.
Ensemble Piece 50Gamerscore icon Trophy Silver Oldj fel minden Story karaktert és az egyikkel lépj be Director módba.
Cult Movie 30Gamerscore icon Trophy Bronze Lépj Director módba Cris Formage karakterével.
Location Scout 20Gamerscore icon Trophy Bronze Menj az összes előre beállított helyszínre Director módban.
Method Actor 10Gamerscore icon Trophy Bronze Lépj Dierctor módba az egyik Online karaktereddel.

Freemode Events titkos trófeákSzerkesztés

Cryptozoologist 50Gamerscore icon Trophy Silver Tedd elérhetővé az összes állatot.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A "The Midnight Club" jutalom egy utalás a Midnight Club c. autóversenyzős játéksorozatra, melyet szintén a Rockstar Games készített.
  • A "Pimp my Sidearm" jutalom egy utalás a Pimp My Ride c. televíziós műsorra.
  • A "To Live or Die in Los Santos" jutalom egy utalás az 1985-ös "To Live and Die in Los Angeles" (Élni és Meghalni Los Angelesben) c. filmre.
  • A "Diamond Hard" jutalom egy utalás lehet az 1988-as "Die Hard" c. akciófilmre.
  • Az "Altruist Acolyte" jutalom ikonja hasonlít az Apple logóéra.
  • Az "Out of Your Depth" jutalom "ehhez egy nagyobb hajó kell..." leírása egy utalás az 1975-ös "Cápa" c. film népszerű idézetére, melyet Martin Brody rendőrfőnök mondott. Ez egy konkrét utalás arra, hogy a játékosnak meg kell etetnie magát egy cápával.
  • Az "Unnatural Selection" jutalom a Red Dead Redemption c. játékban is szerepelt, melyet szintén a Rockstar Games készített.
  • A "Can't Touch This" jutalom egy utalás Mc Hammer 1990-es "U Can't Touch This" c. slágerére. Emellett még a Complications és a Mr. Richards c. küldetés Arany Medál-követelményeinek is ez a nevük.
  • A "Dead Presidents" jutalom egy utalás az 1995-ös "Dead Presidents" (Halott Pénz) c. krimi filmre, melyet Michael Henry Brown írt.

Néhány jutalom utal, vagy valamilyen módon kapcsolódik a GTA IV-hez:

  • A "Solid Gold, Baby!" egy utalás Brucie Kibbutz idézetére.
  • A "Three Man Army" egy utalás a "One Man Army" jutalomra a GTA IV-ből.
  • A "Show Off" jutalom ikonja ugyanaz, mint a "Rolled Over"-é a GTA IV-ből, csupán meg van tükrözve.
  • Az "Under The Bridge" jutalom neve hasonlít az "Under The Radar"-éra.
  • A "To Live or Die in Los Santos" jutalom egy utalás a GTA IV-ben lévő To Live and Die in Alderney c. küldetésre.

Külső linkekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

  1. The achievements list, including the secret ones.

hu:Jutalmak és trófeák (GTA V)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki