Fandom

GTA wiki

Jutalmak és trófeák (GTA V)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az alábbi egy lista a Grand Theft Auto V-ben elérhető jutalmakról és trófeákról. Eredetileg 49 (plusz a Playstation-exkluzív Platinum Trófea) volt elérhető, a játék next-gen verziójához viszont hozzá lett adva még egy, belső nézettel kapcsolatos jutalom/trófea. Emiatt azonban néhány másikénak az gamerscoreja/trófeaszintje lejjebb lett véve.

Az összesen tehát 50 db jutalomból/trófeából 17 csak Grand Theft Auto Onlineban szerezhető meg.

A Heists update 9 új jutalmat/trófeát adott hozzá a listához, míg a Freemode Events Update további tízet, habár ez utóbbi frissítés csak next-gen konzolokhoz érhető el.

Jutalmak és trófeákSzerkesztés

Ikon Jutalom/trófea neve Gamerscore Trófea fokozat Feltétel
Los Santos Legend Trophy-GTA V.png
Los Santos Legend
(PS3/PS4-exkluzív)
N/A Platinum PSN Trófea Gratulálunk! Te vagy Vinewood legnagyobb csillagja!
Career Criminal Achievement-GTA V.png
Career Criminal 100Gamerscore Gold PSN Trófea Attain 100% Game Completion.
Solid Gold, Baby! Achievement-GTA V.png
Solid Gold, Baby! 50Gamerscore Gold PSN Trófea Szerezz 70 arany medált küldetésekben és Strangers and Freaksekben.
San Andreas Sightseer Achievement-GTA V.png
San Andreas Sightseer 30Gamerscore Silver PSN Trófea Fedezd fel egész Los Santost és Blaine Countyt.
All's Fare in Love and War Achievement-GTA V.png
All's Fare in Love and War 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Vásárold meg a Downtown Cab Co.-t és teljesíts egy privát fuvart.
TP Industries Arms Race Achievement-GTA V.png
TP Industries Arms Race 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Vásárold meg a McKenzie Field Hangárat és nyerd meg a fegyverkereskedelmi versenyt.
Multi-Disciplined Achievement-GTA V.png
Multi-Disciplined 30Gamerscore(Xbox 360)
20Gamerscore(Xbox One)
Silver PSN Trophy(PS3)
Bronze PSN Trophy(PS4)
Szerezz arany medált minden hobbi és szabadidős tevékenységben.
From Beyond the Stars Achievement-GTA V.png
From Beyond the Stars 15Gamerscore Bronze PSN Trófea Gyűjts össze és juttass vissza minden űrhajó darabot.
A Mystery, Solved.png
A Mystery, Solved 15Gamerscore Bronze PSN Trófea Oldd meg Leonora Johnson rejtélyét.
Waste Management.png
Waste Management 15Gamerscore Bronze PSN Trófea Vásárold meg a régi kikötőt és gyűjtsd össze az összes nukleáris hulladékot.
Red Mist Achievement-GTA V.png
Red Mist 20Gamerscore Bronze PSN Trófea Teljesítsd az összes Rampage mellékküldetést.
Show off Achievement-GTA V.png
Show Off 30Gamerscore Bronze PSN Trófea Teljesítsd az összes ugratást.
Kifflom! Achievement-GTA V.png
Kifflom! 30Gamerscore Silver PSN Trófea Teljesítsd utad a megvilágosodás felé... vagy ne.
Three Man Army.png
Three Man Army 20Gamerscore Bronze PSN Trófea Élj túl 3 percet legalább hármas körözöttségi szinten mindhárom karakterrel, küldetésen kívül.
Out of Your Depth Achievement-GTA V.png
Out of Your Depth 5Gamerscore Bronze PSN Trófea Ehhez egy nagyobb hajó kell...
Altruist Acolyte Achievement-GTA V.png
Altruist Acolyte 5Gamerscore Bronze PSN Trófea Vigyél el egy gyanútlan áldozatot az Altruista Kultuszhoz.
A Lot of Cheddar Achievement-GTA V.png
A Lot of Cheddar 20Gamerscore Bronze PSN Trófea Költs el összesen 200 millió $-t mindhárom karakteren keresztül.
Trading Pure Alpha Achievement-GTA V.png
Trading Pure Alpha 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Profitálj a tőzsdepiacon befektetett részvénye(i)dből.
Pimp My Sidearm.png
Pimp My Sidearm 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Alakíts át teljesen egy fegyvert.
Wanted: Alive Or Alive 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Deliver a bail bond target alive.
Los Santos Customs Achievement-GTA V.png
Los Santos Customs 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Alakíts át teljesen egy járművet.
Close Shave 20Gamerscore Bronze PSN Trófea Complete all Under the Bridge and Knife Fight challenges.
Off the Plane 5Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete the Introduction.
Three-Bit Gangster 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Reach Rank 25.
Making Moves 30Gamerscore Silver PSN Trófea GTA Online: Reach Rank 50.
Above the Law 80Gamerscore Gold PSN Trófea GTA Online: Reach Rank 100.
Numero Uno 20Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Obtain first place in all competitive game types.
The Midnight Club 20Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Use custom vehicles to win 5 races.
Unnatural Selection 20Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete all 10 waves of a Survival.
Backseat Driver 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Direct a driver to 1st place as co-driver in Rally Mode.
Run Like The Wind 20Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Survive for a day with a Bounty on your head.
Clean Sweep 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Finish a Gang Attack without dying and kill at least 10 enemies.
Decorated 50Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Earn 30 Platinum Rewards.
Stick Up Kid 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Hold up all 20 stores.
Enjoy Your Stay 20Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Participate in everything Los Santos has to offer.
Crew Cut 5Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete a job as a member of a Crew.
Full Refund 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Kill the thief that mugged you.
Dialling Digits 5Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Call for gang backup for the first time.
American Dream 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Own an Apartment, Garage and Insured Vehicle.

Titkos trófeák[1]Szerkesztés

Icon Achievement/Trophy name Gamerscore (Xbox 360) Trophy grade (PS3) Requirement
Welcome To Los Santos 10Gamerscore Trophy Bronze.png You repo'd a car and raced it through the heart of a sun-soaked metropolis.
A Friendship Resurrected 10Gamerscore Trophy Bronze.png With friends like this who needs enemies?
A Fair Day's Pay 10Gamerscore Trophy Bronze.png It's time for a little getaway.
The Moment of Truth 10Gamerscore Trophy Bronze.png You have uncovered the truth about Brad.
To Live or Die in Los Santos 40Gamerscore (30Gamerscore on XB1) Trophy Silver.png Completed the final mission.
Diamond Hard 20Gamerscore Trophy Bronze.png You cleaned out Vangelico to pay back Martin Madrazo.
Subversive 20Gamerscore Trophy Bronze.png Elloptál egy kísérleti szuperfegyvert a Merryweathertől... és visszadtad.
Blitzed 20Gamerscore Trophy Bronze.png You performed a classic blitz play.
Small Town, Big Job 20Gamerscore Trophy Bronze.png Nagy benyomást tettél a Paleto Bay Csirke Fesztiválon.
The Government Gimps 20Gamerscore Trophy Bronze.png Bizalmas információkat szereztél egy erősen védett állami intézményből.
The Big One! 20Gamerscore Trophy Bronze.png Már nem csak egy álom
A New Perspective (PS4 és XB1) 20Gamerscore Trophy Bronze.png 15 órán át játszottál a GTA V-tel belsőnézetes módban.

Heists UpdateSzerkesztés

Shot Caller 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Invest your hard earned cash to set up a Heist.
Four Way 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: As Heist Leader set the Finale cut as 25% across all players.
Live a Little 50Gamerscore Silver PSN Trófea GTA Online: Spend a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update.
Can't Touch This 30Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete a Heist Finale without taking any damage.
Mastermind 50Gamerscore Silver PSN Trófea GTA Online: Earn 25 platinum medals across Heist Setups and Finales.

Heists Update titkos trófeákSzerkesztés

Be Prepared 10Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete a Heist Setup mission.
In the Name of Science 30Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete The Humane Labs Raid and Series A Funding as Heist Leader or Crew.
Dead Presidents 30Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.
Parole Day 30Gamerscore Bronze PSN Trófea GTA Online: Complete The Prison Break as Heist Leader or Crew.

Freemode Events UpdateSzerkesztés

Vinewood Visionary 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Készíts és exportálj egy videót a Rockstar Editorral.
Majestic 30Gamerscore Silver PSN Trófea Készíts és exportálj 10 videót a Rockstar Editorral.
Humans of Los Santos 30Gamerscore Bronze PSN Trófea Oldj fel minden Speciális Karaktert és Director módban lépj be az egyikkel.
First Time Director 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Lépj be a Director módba az első alkalommal.
Animal Lover 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Lépj be a Director módba egy feloldott állat szereplővel első alkalommal.
Ensemble Piece 50Gamerscore Silver PSN Trófea Oldj fel minden Story karaktert és az egyikkel lépj be Director módba.
Cult Movie 30Gamerscore Bronze PSN Trófea Lépj Director módba Cris Formage karakterével.
Location Scout 20Gamerscore Bronze PSN Trófea Menj az összes előre beállított helyszínre Director módban.
Method Actor 10Gamerscore Bronze PSN Trófea Lépj Dierctor módba az egyik Online karaktereddel.

Freemode Events titkos trófeákSzerkesztés

Cryptozoologist 50Gamerscore Silver PSN Trófea Tedd elérhetővé az összes állatot.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A "The Midnight Club" jutalom egy utalás a Midnight Club c. autóversenyzős játéksorozatra, melyet szintén a Rockstar Games készített.
  • A "Pimp my Sidearm" jutalom egy utalás a Pimp My Ride c. televíziós műsorra.
  • A "To Live or Die in Los Santos" jutalom egy utalás az 1985-ös "To Live and Die in Los Angeles" (Élni és Meghalni Los Angelesben) c. filmre.
  • A "Diamond Hard" jutalom egy utalás lehet az 1988-as "Die Hard" c. akciófilmre.
  • Az "Altruist Acolyte" jutalom ikonja hasonlít az Apple logóéra.
  • Az "Out of Your Depth" jutalom "ehhez egy nagyobb hajó kell..." leírása egy utalás az 1975-ös "Cápa" c. film népszerű idézetére, melyet Martin Brody rendőrfőnök mondott. Ez egy konkrét utalás arra, hogy a játékosnak meg kell etetnie magát egy cápával.
  • Az "Unnatural Selection" jutalom a Red Dead Redemption c. játékban is szerepelt, melyet szintén a Rockstar Games készített.
  • A "Can't Touch This" jutalom egy utalás Mc Hammer 1990-es "U Can't Touch This" c. slágerére. Emellett még a Complications és a Mr. Richards c. küldetés Arany Medál-követelményeinek is ez a nevük.
  • A "Dead Presidents" jutalom egy utalás az 1995-ös "Dead Presidents" (Halott Pénz) c. krimi filmre, melyet Michael Henry Brown írt.

Néhány jutalom utal, vagy valamilyen módon kapcsolódik a GTA IV-hez:

  • A "Solid Gold, Baby!" egy utalás Brucie Kibbutz idézetére.
  • A "Three Man Army" egy utalás a "One Man Army" jutalomra a GTA IV-ből.
  • A "Show Off" jutalom ikonja ugyanaz, mint a "Rolled Over"-é a GTA IV-ből, csupán meg van tükrözve.
  • Az "Under The Bridge" jutalom neve hasonlít az "Under The Radar"-éra.
  • A "To Live or Die in Los Santos" jutalom egy utalás a GTA IV-ben lévő To Live and Die in Alderney c. küldetésre.

Külső linkekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

  1. The achievements list, including the secret ones.

hu:Jutalmak és trófeák (GTA V)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki