Fandom

GTA wiki

Juan Cortez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Juan García Cortez ezredes egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik az egyik főkarakterként a Grand Theft Auto: Vice Cityban, valamint megemlítik őt a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban is. Cortez egy visszavonult ezredes egy közép amerikai országból. Ő Mercedes Cortez apja.

Ő az 1980-as évek folyamán Manuel Noriegának, Panama katonai diktátorának, paródiája és jelentős drogüzér. Az ő hangját Robert Davi adta, aki szintén a James Bond film ellenfeleként, Licence To Killként, parodizálta Noriegát, (az első utalás arra a sorozatra Grand Theft Auto: London 1969). Lehet, hogy ő szintén Alejandro Sosa egy paródiája Scarface-ből.

Életrajz Szerkesztés

Korai Élete Szerkesztés

Juan Cortez Közép-Amerikában született. Az ideje alatt, a hazai országában túlélt harminc puccsot és kilenc halálos ítéletet, miközben mindig sikerült életben maradnia és előléptették őt. Cortez utálja a franciákat és századokon keresztül szegény nemzetekből vádolja őket, képmutatással lopásért. Corteznek volt egy lánya Mercedes és özvegyember. Valami pontnál, bekapcsolódott a kábítószer-kereskedelemben.

1984-1986 Szerkesztés

Cortez elkezdte az üzleti érdeklődéseit, az Egyesült Államokban azáltal, hogy drogalkukban küldte el Gonzalezt, a jobb kezét, aki képviselte őt. Gonzalez gyógyszereket lopott Corteztől, később Cortez szövetségre lépett a drogbáróval Ricardo Diazal (aki azzal fenyegeti, hogy megöli Gonzalezt, ha nem kezd el drogalkukat elmondani Diaznak). Cortez 1986-ig utazgatott a hazájából Vice Citybe, ahol főleg egy nagy jachton élt.

Cortez szeretett partikat rendezni a jachtján, ami nagyon híres labdarúgó-játékosokat, rocksztárokat és politikusokat vonzott. Később megtudott a drogalkut, ami a Forelli Family és a Vance testvérek között zajlott, aminek során 2 millió dollárral és 20 kiló kokainnal üzleteltek, de az üzletet megtámadták. Cortez találkozik a Forelli képviselővel, Tommy Vercettivel, az egyik partiján és megpróbálni a nyomára lelni a tolvajnak. Azzal kezdik, hogy megölik Gonzalezt, aki több embernek beszéltz az alkuról. Később Vercetti segítségét kéri, hogy rakétatechnika-chipeket lopjon a francia kormánytól. Tommy találkozik Ricardo Diaz-al, amikor elküldte őt, hogy védje meg őt, és később nála dolgozik, miközben szintén elkezdi azt gyanítani, hogy Diaz lesből megtámadta az alkut.

Később Tommy és Cortez megosztják a gyanújukat, hogy Diaz volt a felelős, bár Cortez, nem egyenes vádolta meg Diazt, mert megfontolja őt, mint egy veszélyes embert. Tommy ellopott neki egy tankot egy USA-ból, és megvédi őt a francia kormánytól és kísérik őt, amíg kiviszi a jachtját az országból. Meghitt barátokként mondják az istenhozzádjaikat, Cortez ad Tommynak egy motorcsónak visszatérni parthoz, és azt kéri tőle, hogy vigyázzon a lányára, Mercedes-re.

Később a történet végén lehet látni a Vercetti Házban, ahol képek készültek róla és Candy Suxxxről, amelyet a filmstúdióban készítettek.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

  • Diplomáciai védettsége van - figyelembe veszi ezt, mikor piszkálódik a hazájával.
  • Valahogyan túlélt 30 puccsot a saját hazájában.
  • Szeret veszélyeztetett fajokat enni. Úgy véli, hogy jómódúan él.
  • Lányával él. Özvegyember.
  • Hosszú időszak idegenkedik a francia titkosszolgálattal.
  • Hitt benne, hogy megkönnyíteni kereskedés a bűnös tevékenységek minden területével beleértve, de nem korlátozott, narkotikumok, lőfegyverek, fegyverek és katonai titkok.
  • A saját országában, 9-szer halálra ítélték, de mindig életben maradt és előléptetik.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Vice City

Apróságok Szerkesztés

  • Toreno megemlítette, hogy neki ügynökei és operációi vannak Panamában, ami valószínűleg kapcsolatban állt Cortezzel.
  • Cortez ezredes neve talán egy utalás Felix Cortezre.
  • Juan Cortez említi a Pampa szellőjét, miközben egy nagyon hírhedt szél Argentínában, de nem elég hírhedt, hogy egy Közép-Amerika diktátor által legyen.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Juan_Cortez

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki