Wikia

GTA wiki

Joni

Vitalap0
1 457pages on
this wiki
F45voypd.jpg
Karakter
Joni
Joni.png
Megjelenik: The Ballad of Gay Tony
Teljes név: Joni
Becenév: J
Judi
Státusz: Életben
Neme:

Otthon: Liberty City
Származás: America.png Amerikai
Fő kapcsolatok: Tony Prince
Luis Fernando Lopez
Dessie
Troy
Cindy
Üzletek: Maisonette 9 (Biztonsági ügyintézés)
Szinkronhang: Maia McCann

Joni egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy mellékszereplőként szerepel a The Ballad of Gay Tonyban.

HáttérSzerkesztés

Joni egy női biztonsági ügyintéző, aki Luis Lopezzel és Dessievel dolgozik együtt a Maisonette 9-ben.

TBoGT eseményeiSzerkesztés

Joni a "Klubmenedzsment" mellékküldetésben dolgozik együtt Luissal. Luis egy fejhallgatón tartja vele a kapcsolatot, míg ő a biztonsági szobában figyeli a táncparkettet, zavargások után kutatva. A Klubmenedzsment mellékküldetésben utasítja Luist, hogy nézzen körül bizonyos területeken, ahol zavarokat lát.

Alkalmanként Joni szexuális ajánlatot kínál fel Luisnak, mint például, sztriptíztáncot ad neki, orálisan szexel vele, vagy csinál vele egy gyors menetet. Néha leszidja Luist, ha a játékos egy másik nővel szexel.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

The Ballad of Gay Tony

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Joni folyamatosan kigúnyolja Luist az ő péniszének mérete miatt. A klub küldetések elején ő olyan megjegyzéseket tesz, mint "van egy nagy test L, szégyent hoz a kis fickó!"
  • Csakúgy, mint bármely más klubalkalmazott, ha Jonit megöljük, visszarespawnol miután újból visszatérünk a Maisonette 9-be.
  • Ha megvásároljuk az Episodes from Liberty Cityt (lemezes verzió), akkor kapunk egy posztert Joniról az egyik oldalon, és egy térképet Liberty Cityről a másik oldalon.
  • Továbbá, ha megvesszük a GTA IV Complete Editionját, kapunk Joniról, Gracie-ről és Loláról egy posztert.
  • Joni másképpen jelenik meg az artworkön, mint a játékban. Az ajka vékonyabb és különböző alakúak a szemei.

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki