Fandom

GTA wiki

Jon Gravelli

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png

„Mindenki tiszteletet akar nyilvánítani a haldokló legendának, mindenki akarja egy elmúlt kor ragyogását.”
Jon Gravelli.[src]

Jon Gravelli (1923 - 2008) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik, mint egy főszereplő a Grand Theft Auto IV-ben. Ő volt a Don, a Gambetti crime familyban Liberty Cityben 1978-tól 2008-ig. Ő három évig kórházban volt, a súlyos betegsége miatt.

Történelem Szerkesztés

Élete 2008-igSzerkesztés

Jon Gravelli Meadow Hillsban, Dukesban, Liberty Cityben született 1923-ban. A bűnügyi nyilvántartás 1940-re nyúlik vissza, amikor először letartóztatták szerencsejáték rekord birtokában, csak 17 évesen. Szigorú bűncselekményeket  folytatott húszas éveiben, beleértve a gépjármű lopás, gyilkossági kísérlet és a megvesztegetés, bár az LCPD feljegyzés azt állítja, hogy soha nem volt a börtönben.

Gravelli egy Maffia elleni háborút kezdett az Ancelotti crime familyval, mert 1972-ben majdnem megölte Giovanni Ancelotti nagybátyját.

Gravelli átvette a Don címet a Gambetti crime familyban 1978-ban Sonny Cangelosi halála után , amikor Gravelli 55 éves volt. A Gambetti family lett a legerősebb Maffia család Liberty Cityben, Gravelli vezetése alatt. Volt egy fia, Jon Gravelli, Jr., aki a Gambetti egyik munkatársa, de kitagadta őt, a kokain-függősége miatt.

A hatvanas éveiben, a korai 1990-es években kétszer tartóztatták zsarolás és gyilkosság miatt mindkettő esetben. 2005 óta beteg volt a Schottlerbe Medical Centerben. 2006-ben zsarolással vádolták, amikor a kórházban maradt arra a pár évre.

Valamikor a 1990-es években, a korai 2000-es években Gravelli elkezd dolgozni United Liberty Paper cégével, és egy jó barátja lett.

GTA IV eseményeiSzerkesztés

2008-ban Gravellit mobilon ismerte meg Niko Bellic az Nemzetbiztonsági Hivatal összekötőjén keresztül, aki a barátja neki. Jon először azért bérelte fel Nikot, hogy biztonságot nyújtson egy politikusnak orosz gengszterekkel szemben, akik megakarják ölni őt. Nikot és a konvojt lesből támadták meg az utcán, Niko és a politikus túlélte a csapdát. Következő alkalommal, Jon azért hívta magához Nikot, hogy intézze el a Koreai Csőcselékkel kapcsolatban álló Kim Young-Gukot, amiért hamisítást folytatott. A Liquidize the Assets küldetésben, arra bérelte fel Nikot, hogy semmisítse meg az Ancelottik drogszállítmányát egy raktárban. A munkák miatt Jon és az U.L Paper segít Nikonak előkeríteni Darko Brevicet Bukarestből.

HalálSzerkesztés

A hírekben is az interneten (A GTA IV cselekményeinek a befejezése után) kiderül, hogy Jon Gravelli békésen álmában hunyt el, a pert megelőző napon. Ez szintén megjelenik a The Ballad of Gay Tony történet befejezésének a végén.

Az ismeretlen, hogy Don lett-e a Gambetti Bűnügyi Család feje, Gravelli halála után, bár az valószínű, hogy Roy Zito most a jelenlegi Consigliere.

LCPD Információs AdatbázisSzerkesztés

Vezetéknév: Gravelli

Keresztnév: Jon

Kor: 85

Születési hely: Meadow Hills, Liberty City.

Közéleti tevékenység: Gambetti crime family

Bűntények:

  • 1940 - szerencsejáték nyeremény
  • 1942 - szerencsejáték támogatása
  • 1942 - támadás
  • 1944 - Grand Theft Auto
  • 1946 - gyilkossági kísérlet
  • 1949 - megvesztegetés
  • 1990 - zsarolás és gyilkosság
  • 1992 - igazságszolgáltatás akadályozása
  • 2006 - zsarolás

Megjegyzések:

  • A Gambetti bűnügyi család vezetője Sonny Cangelosi halálától 1978-tól.
  • Többször vádolták, de nem ítélték el súlyos bűncselekményért.
  • A Schottlerbe Medical Cenetr lakója az elmúlt 3 évben, a súlyos betegsége miatt.

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

Apróságok Szerkesztés

  • Gravelli egyike azon kevés karaktereknek a GTA sorozatban, akik természetes halállal halnak meg. A másik ilyen pedig Johnny Sindacco.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Jon_Gravelli

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki