Fandom

GTA wiki

Johnson ház

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
A Johnson ház egy legfontosabb saját rejtekhely a Grove Streeten, a Gantonnál, Los Santosban a Grand Theft Auto: San Andreasban

Életrajz Szerkesztés

Háttér

A játék állását a Johnson házban lehet először menteni, aztán idővel meg lehet vásárolni több ingatlant is, amely "Rejtekhelyként" szolgál. Az ingatlanokban is lehet menteni.

A játék 1992-ben játszódik, Beverlyt ekkor mészárolják le a Ballasok a zöld Sabreval.

A GTA San Andreas eseményei Szerkesztés

Először is a Sweet & Kendl és a Zöld Sabre között áll a Los Santosi küldetésekre, amely Gettói Kollégiumokban (Johnson ház, OG Loc kérója, Sweet háza, Ryder lakása), kivéve az egyes Idlewoodi (Big Smoke lakása), a Kelet Los Santosi Kollégiumban (Big Smoke bentlakásos krekk kollégiuma), és az El Coronai kollégiumban (Cesar lakása) játszódnak.

Távozások Szerkesztés

Mivel Kendl a férjhez ment el, mert szüksége a randira, a következő alkalommal sajnos, a Ballas-tagok szerint Sweet kirúgta a Smoke-ot és Rydert a Grove Streetből, mivel a Smoke, Tenpenny, Pulaski, és Ryder a CJ-t már elárulták, mert két grove streeti kölykök csatlakoztak a Ballas csapathoz.

Vissza a Los Santosba Szerkesztés

A San Fierro Triads által visszatértek a Los Santosba, Mulhollandba, és akár mehetünk be a Madd Dogg kérójába, hogy el tudjuk kapni a villát lopó dílert (Big Poppát)

Vissza a Gettóba, hogy visszakapjunk a saját területet (Kiirtatni a Ballas rosszakat, mivel a játék elejének élén lelőttek a Johnsonék anyját, mert anyja miatt próbálkoznak, a Johnson házban "B Dup bebüntetése" című küldetés is játszódik benne. Az összes Kollégium-felkelők már túl sokan bámészkodtak és zavarnak (megvernek, csalnak, lopnak, hazudnak, és házakat is meggyújtják) a "Felkelés" című küldetésben. a utolsó feladat révén "A történet vége" című küldetésben először vezetni kell a Big Smoke krekk kollégiumába (Vajon ott rejtőzködik a Big Smoke), és ki kell irtatni a Big Smoke-ot, mert drogok és drogból származó pénz miatt van. Másodszor Tenpenny a tűzoltóautóba szállt be, és Sweet kapaszkodik (nem biztos fog elkapni, mert a zsaru rátapos az ujjára vagy Sweetet kell elkapni autóval, hogy van mit kell lelőni, Harmadszor, a többi ellenfeleket kell lelőni, a végén (Carl, Sweet, Kendl és Cesar) beszélgetőkörön sokszor beszélgettek, és bejöttek (Ken Rosenberg, Kent Paul, Maccer és Madd Dogg) meglátogatni őket, minden jó ha Johnson ház.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki