Fandom

GTA wiki

Johnny Sindacco

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Johnny Sindacco (?-1992) egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban. Ő a Sindacco Family másodlagos vezetője és Don Paulie Sindacco fia. Valószínűleg Liberty Cityben született és 1992-ben Las Venturasba utazott, hogy kezelje a család ottani ügyeit. A bandája területeket ural Las Venturasban és Liberty Cityben.

Később a San Fierro Triads tagjai elkapják őt, mert játékgépeket rongált meg. A Triádok egy Feltzer szélvédőjére kötözik és Carl Johnson elviszi a kocsit a városban, miközben Johnny rajta van, így próbálja őt megfélemlíteni. Később Johnny az egyik kórházban lábadozik. A Forelli Family tagjai elviszik őt egy álcázott mentőautóval, és meg akarják ölni őt, de Carl megmenti őt és vissza viszi a Sindacco Vágóhídhoz.

Nemsokára Ken Rosenberg és Carl Johnson meglátogatja őt, de ekkor Johnny felismeri Carlt és egy szívrohamban meghal, amint meglátta őt.    

Apróságok Szerkesztés

  • Johnny egyike azon kevés karaktereknek a GTA sorozatban, akik természetes halállal halnak meg. A másik Jon Gravelli.
  • Johnny erős hasonlóságot visel Christopher Moltisanti-hoz, Tony unokaöccséhez a The Sopranos-ban. 
  • Ő az első karakter a GTA sorozatban aki tolószékben jelenik meg.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA San Andreas

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki