Wikia

GTA wiki

Johnny Klebitz

Vitalap3
1 310pages on
this wiki
FIGYELEM: Ez a szócikk spoilert tartalmaz a GTA IV-gyel, a TLAD-dal, a TBoGT-vel és a GTA V-tel kapcsolatban! Csak saját felelősségre!
2a871d22.jpgHlps0u3c.JPGF45voypd.jpgZvx3wvlh.jpg

„Egy testvér lehet, hogy hátba szúr téged, egy nő szintén, de egy motor soha nem fog cserben hagyni.”
Johnny Klebitz[src]

Karakter
Jonathan Klebitz
JohnnyKlebitz-TLAD.jpg
Megjelenik: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V
Teljes név: Jonathan "Johnny" Klebitz
Becenév: Johnny
John
Johnny a Zsidó
Klebitz a lázadó
Johnny Fiú
Johnny K
JK
Cowboy (Trevor Phillips)
Státusz: Elhunyt
Neme:

Férfi

Születési idő: 1974
Születési hely: Acter, Alderney
Halálozási idő: 2013 (39 évesen)
Otthon: Acter, Alderney
Származás: Amerikai
Család: Michael Klebitz (testvér)
Ashley Butler (ex-bartánő)
Leila Sharpe (ex-barátnő)
Fő kapcsolatok: The Lost MC
Uptown Riders (társult)
Elizabeta Torres
Niko Bellic
Playboy X
Isaac Roth
Mori Green
Thomas Stubbs
Ray Boccino (régebben)
Jármű(vek): Egyedi fehér-kék Hexer
Hakuchou (jutalom)
Innovation (jutalom)
Orange-Green Bati 800 (ajándék)
Hellfury (GTA IV-ben)
Lycan (Shifting Weight után) Double T Custom (Shifting Weight után)
Játékos választása
Üzletek: Drog üzlet
Jármű eltérítés
Motorkerékpár versenyek
Bandaháború
Szinkronhang: Scott Hill

Jonathan "Johnny" Klebitz, egy karakter a GTA IV Érában, megjelenik a Grand Theft Auto IV-ben mellékszereplőként, The Ballad of Gay Tonyban egy kisebb ellenfélként, a The Lost and Damnedben főszereplőként, és a Grand Theft Auto V-ben egy mellékszereplőként.

Ő volt a Lost MC Motorosbanda vezetője mielőtt Billy Greyt ki nem engedték a re-habról, Klebitz fenntartott egy viszonylagos békét a Halál Angyalaival. 2008-tól Johnny a Lost MC motorosbanda vezére, amíg Billy a börtönben van. 34 évesen Johnny a legöregebb a Grand Theft Auto IV Éra négy főszereplője közül.

2013-ban, a Grand Theft Auto V eseményei során, Johnny és a Lost MC megmaradt tagjai áttelepültek Sandy Shoresba, Blaine Countyba, ahol Trevor Phillips brutálisan meggyilkolta őt.

ÉletrajzSzerkesztés

GyerekkoraSzerkesztés

Johnny Klebitz 1974-ben született Acter, Alderneyben zsidó családba. Off Route misszióban ellop egy buszt, és megemlíti, hogy az anyja mindig azt mondta neki, hogy buszsofőr lesz. Van neki egy bátyja, Michael Klebitz, aki Billy Grey barátja volt, mikor Johnny 10 éves volt. Ironikusan Michael katona, aki Irakban szolgál, és törvénytisztelő állampolgár, és kritizálja Johnnyt motoros élete és Billyvel való bűnös kapcsolata miatt.

Felnőtt életSzerkesztés

Johnny bűnügyi nyilvántartója 1991 és 1994 között komoly tevékenység láthatóak, amikor Johnny 17 és 20 év között volt. Hamarosan börtönbe került, és 2000-ben volt egy feltételes szabadlábra helyezés megszegése, ami azt jelentette, hogy 6 évet kapott. Klebitz azt mondja barátjának, Thomas Stubbsnak, hogy nem volt állása, amióta kiszabadult a börtönből. Johnny dzsekijén matricák közül az egyiken ezt lehet olvasni "I Rode Mine Los Santos 2004". Sok sebhelye van, arra szintén utaltak, hogy az egyik szemére gyengén lát vagy vak, amikor Clay Simonsnek mondja, "Oh, használnom kéne a jó szememet".

Johnny Billyvel ellentétben tényleg törődik az üzlettel. Mielőtt Jimet meggyilkolták, őt jobban érdekelte, hogy mi lesz a Losatal, mint barátaival. Johnny más motorosokkal ellentétben sokkal konokabb és értelmesebb.

Johnny és Ashley Butler randiztak, de vége lett Billyvel való drogfüggősége miatt. Még mindig gondoskodik róla, de úgy gondolja, hogy a drogok már átvették a hatalmat az élete fölött. Még mindig megtesz bármit, hogy megvédje, ezt lehet is látni, mikor kap tőle egy telefonhívást, és megszidja azért, amit tett, amiért segítenie kellett. Johnny együtt érez Roman Bellicel egy későbbi küldetésben a "Roman Holidayben, ráadásul megkéri az oroszokat, hogy kíméletesen bánjanak vele, bár Johnnynak nem volt választása az emberrablásban.

The Lost and Damned eseményekSzerkesztés

Billy hazamegy Johnnyval, valamint a Lost MC többi tagjával, miután kiengedték őt.

Miután Billy Grey kijött a re-habról feldühödött, mert nem volt meg a motorja. Billy ekkor elindított egy küzdelmet a Halál Angyalaival, hogy visszakapja motorját. Ez feszültséget hoz létre, nem csak a két banda közt, hanem Billy és Johnny között is. Ez a feszültség gyorsan fokozódott az Lost és a Halál Angyalai közötti háborúban.

Johnny és a Lost MC konfliktusba kerülnek a Halál Angyalaival.

Billy Grey több partit is rendezett a Lost klubházban, hogy ünnepelje visszatérését. Dave Grossman, aki részidőben ügyvéd részidőben motoros meglátogatja, Klebitz leült Billyvel és megvitatták a feszültséget kettejük között. Mikor elkezdtek egyetérteni egymással Billy egy szöveges üzenetet kapott néhány Lost tagtól, hogy elfogták őket a Halál Angyalok tagjai. Mikor megmentik a megtámadott Lost tagokat, Billy tájékoztatja őket, hogy Jason Michaels haláláról, akit megölt egy kelet-európai, az orosz maffia egyik vezetője, Mikhail Faustin utasítására. (Niko Bellic).

Johnny, Brian és Billy.

Billy úgy kezelte a helyzetet, hogy a Halál Angyalait hibáztatta, így fogta a bandát, hogy megtámadja a Halál Angyalaik klubházat, ráadásul úgy, hogy már elmondta a Lost tagjainak, hogy egy lengyel  vagy egy szerb bérgyilkos ölte meg. A támadás alatt Billy az eladás szándékával két heroinnal teli vászonzsákot visznek el tőlük. Ez még több feszültséget hozott Johnny és Billy közé.

Johnny, Niko és Playboy X részt vesz egy heroin üzletben.

Billy később küld Johnnynak egy üzenetet, hogy találkozzon Elizabeta Toressal, aki a lopott heroinnak talált vevőt. Elizabeta az alkuhoz küldte Niko Bellicet és Playboy X-et Johnny mellé. Az alku azonban egy titkos LCPD  hadművelet volt. Egy kevés felbolydulás után, Johnny a kokóval elszökik, amíg Niko és Playboy X elszöknek üres kézzel.

Billy akkor telefonon keresztül mondja, hogy találkozzon III. Thomas Stubbs képviselővel, hogy segítsen neki néhány piszkos dologban.

A Lost később megtudták, hogy a kokó, amit elloptak a Triád volt. Billy és Brian úgy gondolták, hogy meg kéne  tartani a kokót, de Johnny és Jim meggyőzte őket, hogy szabaduljanak meg tőle mert az LCPD a nyakukon van miatta. Négyük közül Johnny és Jim ment be, hogy beszéljen a Triásszal, akik azonban megtámadták őket, és ellopták a kokót. Johnny és Jim elszökött, háztetőkön látták Billyt akinek össze volt törve a motorja. Ekkor körülvették tisztviselők, feldühödve ordítozta, hogy Johnny dobta fel őt. Ez végül a Lostból két frakció lett, egyik Brian által vezetett és egy Johnny által.

Brian hamarosan elárulja Johnnyt.

Johnny és Jim találkozik Brian-el az Alderney-i dokkoknál miután azt mondta nekik, hogy békét akar kötni, Fegyverszünet helyett veszekedés tör ki Johnnyaval, azt mondta Brian-ek, hogy Billy leszarta a testvéreit és, hogy takarodjon a városból, és erre kitör egy lövöldözés Johnny és Jim legyőzi Brian frakcióját.

Jim később bemutatta Johnnyt Malcnek és DeSeannek az Uptown Ridersből. Johnny megint beszélt Elizabeta Toressal, hogy kéne neki munka, elvégzett neki pár munkát új szövetségeseivel Malcel és DeSeannal.

Johnny lelövi Briant.

Jim később bemutatja Johnnyt Ray Boccinonak a Pegorino család kapitánya, aki elküldte Johnnyt Brian búvóhelyére (mert Ray úgy gondolta, hogy a Lost polgárháborúja veszélyt jelent az üzletre), mely Brian-el való harccal végződött. Később Ray megkéri Johnnyt, hogy lopjon el gyémántokat Gay Tony-tól.

Johnny és Malc elfogja Roman Bellicet.

Ashley később a segítségéért könyörög miközben mondja, hogy fogva tartják Dimitri Rascalov emberei a tartozásai miatt. Fizetésként Dimitri emberei azt követelték Johnnytól, hogy rabolja el Roman Bellicet.

Később Ray szól Johnnynak, hogy kísérje el Niko Bellic-et egy zsidó csőcselékhez egy gyémántalku miatt. Johnny elment a pénzel, miután Luis Lopez lesből megtámadta az üzletet. Ray megtorlásul elrabolta Jimet és megkínozta a Drusilla alagsorában, hogy visszakapja a pénzét. Johnny megjelenik egy "Jimtől küldött" sms-re, hogy találkozzanak Raynél.

Ray egy pisztolyt szegez Johnnyra.

Ray elfogta Johnnyt és kipróbálta szedni belőle, hogy hol a pénz. Később Johnny és Jim elszökik és Johnny felhívta Ashley, hogy találkozzon vele a klubháznál. 

Ashley elmeséli, hogy Jimet megölték.

Ashley azt mondja neki, hogy Ray arra használta őt, hogy meggyőzze Johnnyt, hogy dolgozzon neki, így Ray kihasználhatja a Lostot, amíg hanyagolja a fizetségüket. Szintén elmondta, hogy Jim Fitzgeraldot megölte Ray egyik bérgyilkosa (aki megint Niko Bellic volt).

Johnny Thomas Stubbssal beszélget.

E veszteség miatt III. Thomas Stubbs találkozik Johnnyval a klubháznál, és tájékoztatja őt, hogy elég ha távol marad Ray Boccinotól és szövetségeseitől, mert nagyon rosszul meg neki a sara és kb. egy hónap múlva vagy börtönben kerülnek vagy halottak lesznek, szintén elmondta, hogy Billy tanúskodni fog a Lost ellen, hogy kikerülhessen.

Johnny, Clay, Terry és a Lost megmaradt tagjai betörnek a börtönbe.

Johnny megkér mindenkit aki megmaradt az Elveszett Alderney City fejezetében, hogy betörjenek az Aldernyey Állami Fegyházba, hogy elhallgattassák Billyt. Miután elmenekültek a börtönből, Johnny és a Lost megmaradt tagjai felfedezték, hogy a klubházat átkutatták és szétrombolták Ray seggfej emberei. Johnny megparancsolta Terrynek és Claynek, hogy égessék el a klubház maradványait, és a Lost Alderney banda megmaradt tagjai nézik, ahogy ég. Ettől a ponttól kezdve, a játékos teljesítette a TLAD sztorit és Johnny szabadon kószálhat és összekoccanhat Terryvel és Clayel Liberty Cityben

The Lost and Damned történései utánSzerkesztés

A történet befejezése után, Johnny élete romokban hever. Billy árulása okozta a Lost Alderney banda vesztét, és a megmaradt tagok Terry, Clay, Angus, és Johnny maradt. Johnny abbahagyja kapcsolatát Ashleyel miután arra kéri őt, hogy adjon neki 40$, Johnny elutasítja a kérést, mivel tudja, hogy még több anyagot venne belőle. Johnny ráadásul bevallja Angusnak, hogy nem lát semmi jót Ashleyben és, hogy a szavaival éljen "szétbasz minden maga körül". Johnny szintén megszünteti a kapcsolatot a csőcselékkel és Stubbsal és gúnyoson sok szerencsét kíván a korrupt életéhez és úgy dönt, hogy megbújik a bűnös alvilágban. Johnny folyamatosan küld Jim felesége és gyereke számára a gyémántüzletből szerzett 2.000.000 dollárból. 

A Grand Theft Auto V eseményeiSzerkesztés

2008 és 2013 között, Johnny, Terry, Clay, Ashley és a Lost MC többi tagja, áttelepültek Blaine Countyba, ahol felállították az új bázisukat. A banda részt vesz a kábítószerkereskedelemben illetve a fegyverkereskedelemben. Johnny szintén gyorsan az metamfetamin rabjává vált és később visszatért az Ashleyvel való kapcsolatába.

Trevor nyugtatja Johnnyt, mielőtt megölné.

Ezalatt az időszak alatt a Lost MC-hoz társult Trevor Phillips, aki egy kereskedő üzletet folytatott. Ő és Trevor közti kapcsolat úgy tűnt, hogy mindazonáltal ingatag, ahogy Trevor gyakran szexelt Ashleyvel, Johnny nagy bosszúságára.

Valamikor 2013-ban Johnny elment megint szembenézni Trevorrel, mert Ashleyvel szexelt. Trevor, aki éppen rájött Michael De Santa túléléséről, akit végül elkaptak, és megtorolt azzal, hogy egy üvegpalackot nyomott Johnny arcába és többször széttaposta a fejét, megöli őt ezzel. Trevor akkor Ronnal és Wade-del elhagyta a színhelyet, amíg Ashley gyászolt Johnny holtteste fölött. Trevor akkor a híreket kézbesítené a Lost MC többi részének, és sok tagját megöli később, beleértve Terryt és Clayt.

PlecsnikSzerkesztés

Johnny dzsekije, mint minden törvényen-kívüli motorkerékpár klubtagnak, tele van plecsnikkel. És itt van az is, hogy mit jelent:

  • Vice President [Alelnök] - Ez mutatja Johnny pozícióját a klubban. Ez később átvált "Elnökre" a This Shit's Cursed után.
  • TLMC - A klub rövidítése.
  • White Wings [Fehér Szárnyak] - Jelzi, hogy adott egy nőnek arcmasszázst.
  • Yellow Wings [Sárga Szárnyak] - Jelzi, hogy már ivott női vizeletet.
  • Brown Wings [Barna Szárnyak] - Jelzi, hogy ő már végzett orális-anális szexet egy nővel.
  • Red Wings [Vörös Szárnyak] - Jelzi, hogy orális-szexelt egy menstruáló nővel.
  • I Rode Mine to Los Santos in 2004 [Bányába mentem Los Santosba 2004-ben] - Ő, Brian, és Terry az egyetlen tagok, akiknek megvan ez a plecsni.
  • Skull [Koponya] - Jelzi, hogy ő már ölt a klubért.
  • 8-Ball [8-Ball] - Jelzi, hogy időt szolgál a klub számára.
  • Loyal [Lojális] - Jelzi a klub iránti hűségét (A Lost polgárháború alatt).

Küldetések melyben megjelentSzerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

  • Főszereplőként minden misszióban szerepel.

The Ballad of Gay Tony

GTA V

Karakterek, akiket Johnny Klebitz gyilkolt megSzerkesztés

Karakter előzetesSzerkesztés

Grand Theft Auto The Lost and Damned - Johnny Klebitz00:54

Grand Theft Auto The Lost and Damned - Johnny Klebitz

PárbeszédSzerkesztés

Johnny idézetei, amik szabad játék során hallhatóak:

1. Rész
full13:38

GTA IV Johnny Klebitz Quotes part 1 6

full

2. Rész
full06:41

GTA IV Johnny Klebitz Quotes part 2 6

full

3. Rész
full07:19

GTA IV Johnny Klebitz Quotes part 3 6

full

4. Rész
full07:22

GTA IV Johhny Klebitz Quotes part 4 6

full

5. Rész
full08:32

GTA IV Johnny Klebitz Quotes part 5 6

full

6. Rész
full13:45

GTA IV Johnny Klebitz Quotes part 6 6

full

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Johnny kabátján van egy plecsni: "I Rode Mine to Los Santos in 2004." Ez azt jelenti, hogy Johnny volt San Andreasban, 2004-ben Brian Jeremyvel és Terry Thorpe-vel, akiknek ugyanúgy megvan ez a plecsni. Ez egy utalás is arra, hogy a Grand Theft Auto: San Andreas 2004-ben jelent meg.
  • GTA IV-ben a Museum Piece küldetésben, amikor Nikóval vagyunk és ha sietünk, akkor láthatjuk Johnny-t menekülni a lépcsőházon. A TLAD-ban mindazonáltal Niko előbb szökött meg, mint Johnny. A lépcsőn és a lépcső közelében levő holttestek arra utalnak, hogy Niko végezte ki őket távozásul, Johnny megjegyzést is tesz rá: "Nem szeretném, ha Niko Bellic eljönne értem. A hapsi őrült." Vagy azt, hogy: "Ez a szláv egy veszélyes rohadék."
  • TBoGT-ben a I Luv LC küldetésben megjelenik, miközben motorozik.
  • A Klubházban, a számítógép és a tv előtti szobában, bal oldalon vagy egy kép, amin Johnny szerepel a régi GTA IV-es ruhájában.
  • Johnny az egyetlen GTA IV Éra főszereplő, aki csak angolt beszél.
  • Johnny az egyetlen GTA IV Éra főszereplő, aki nem rendelkezik helikoptervezetéssel kapcsolatos tapasztalattal.
  • Ha ráülsz egy motorra, bármeddig várhatsz, Johnny nem vesz fel sisakot.
  • Johnny az egyetlen GTA IV Éra főszereplő, aki nem ereszkedik térdre, amikor letartóztatják.
  • Johnny utálja a kocsikat, ketrecként gondol rájuk, ezért ha egy kocsival ütközöl, akkor többször fogsz kiesni, mint Niko vagy Luis.
  • Johnny kedvenc rádióállomása a Liberty Rock Radio 97.8.
  • Johnny a második főszereplő, akit megöltek a Grand Theft Auto során, az első Victor Vance, akit megöltek a Grand Theft Auto: Vice City során, emellett ő az egyetlen főszereplő, akit egy másik főszereplő ölt meg.
  • A Grand Theft Auto V-ben Johnny sokkal magasabb, vékonyabb és öregebb.

Navigáció Szerkesztés

ar:جوني كليبيتز

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki