FANDOM

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp

John "Johnny Spaz" Barbosa (1983-2008) egy 25 éves férfi, a Pegorino Család egyik embere, akiket James Pegorino vezetett. Ő volt a banda legfiatalabb tagja, és az ő beceneve "Johnny Spaz". Barbosa Alderney Cityben, Alderney városrészén élt. Johnny Barbossának közeli barátja volt Luca Silvestri és Joe Dileo, akik szintén Ray Boccinónak dolgoztak.

Életrajz Szerkesztés

Johnny a többi társával (Luca Silvestri és Joseph DiLeo) együtt, először a GTA IV Taking in the Trash című küldetésében jelent meg, amikor Ray elküldte Niko Bellicet, hogy hozza el a gyémántot, amit Johnny Klebitz, a TLAD-ban a Diamonds in the Rough küldetésben szerzett meg Algonquinban (míg ez a küldetés a TBOGT-ban a Frosting on the Cake misszió volt). A négyest lesből megtámadták azonosítatlan támadók (talán Gay Tony társai), de eltudtak menekülni. Miután elmenekültek, Johnny a többi társával egyetemben elárulta Boccinót és Bellicet azáltal, hogy a pénzt saját maguknak akarták megtartani, de Niko megölte őket és Raynek visszavitte a gyémántokat.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA IV

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV
Vezetéknév:Barbosa
Keresztnév:John "Johnny Spaz"
Kor:25
Születési hely:Alderney City, Alderney
Horvátozás:
  • Pegorino Bűnügyi Szindikátus
Bűntények:
  • 2000 - Kisebb lopás
  • 2001 - Kisebb lopás
  • 2002 - Marihuána birtoklás
  • 2004 - Támadás
  • 2004 - Kisebb lopás
  • 2005 - Ittas vezetés
Megjegyzések:
  • Alderneyben dolgozó olasz-amerikai bűnöző.
  • Köze van a jelentéktelen bűnügyi tevékenységekhez.
  • Úgy vélik, hogy megpróbálja feljebb emelni a Pegorino bűnügyi családot.
  • Ray Boccinónak dolgozik és gyakran látják együtt Joe "Tuna" DiLeóval és Luca Silvestrivel.

Apróságok Szerkesztés

  • Johnny az egyetlen tagja a csapatnak (Luca, Tuna, és ő), akinek nincsenek beszélő szerepei, nem beszél soha Nikóhoz.
  • Ahogy fent említettük, Johnnynak nincsenek beszélő szerepei. Mindazonáltal ha őt lelövik, használni fogja egy véletlen maffiózónak a gúnyos megjegyzéseit, akiket Little Italy környékén lehet látni.

Navigáció Szerkesztés