Fandom

GTA wiki

John F. Hickory

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

John Florida Hickory Vice City egyik lakosa 1986-ban. A Grand Theft Auto: Vice City játékban mint a VCPR rádióadó Pressing Issues műsorának egyik meghívott vendége tűnik fel, Alex Shrub kongresszusi képviselő és Callum Crayshaw mellett. Hickory szereplését gyors döntés előzte meg, ugyanis a tervezett vendég autórablás áldozata lett, és inkább nem jött el a műsorba, mert ahogy ő mondta, "éppen állig felfegyverzi magát".

Hickory egy nagyon hazafias floridai. Megváltoztatta a középső nevét Floridára és egy narancssárga erdőt tetováltatott a lágyékára, kifejezve ezzel hűségét és hazafias érzelmeit Florida állam iránt. Kifejezetten irritálja a rengeteg ember, aki csak úgy beköltözik Floridába, ezért képviselője és szószólója lett annak a gondolatnak, hogy Florida szakadjon el az Egyesült Államoktól. A terve az, hogy a floridai emberek közösen egy nagy árkot ásnak az állam északi részén és ezek után a leválasztott földrész csak úgy egyszerűen elhajózik az óceánon. Miután már a nyílt vizen lesznek onnantól nincs több munka, minden nap ünnepnap és így lesz Floridából magánutópia. Nem meglepő, hogy Maurice Chavez szerint ez az ötlet olyan ostoba, hogy nem is bírná ő maga elismételni azt. Hickory próbál lázítóan beszélni, és olyan jelszavakkal jellemzi a tervét, mint "megásni a remény árkát, hogy az később a szabadság folyójává váljon."

Még a műsorban kénytelen elismerni, hogy mindössze csak 1981-től kezdődően él Floridában. Erre Maurice kajánul megjegyzi, hogy Pressing Issues műsor régebben indult el, mint amióta ő az államban lakik. Hickory elárulja még, hogy az apja fenyőfák ültetésével foglalkozott Missouri erdeiben.

Hickory hangját L.J. Gansen kölcsönzi.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki