Fandom

GTA wiki

Joey Leone

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Gyönyörű! Egyszerűen gyönyörű. Rendben barátom, beszélnünk kell! Rendben. Van egy kocsi a Callahan Pointnál megpakolva halott hússal. Az egyik Forelli gyerek azt hitte kemény csóva, és azt kapta, ami járt neki. Vidd a kibaszott tetemét a harwoodi zúzdába, rendben?”
Joey Leone.

Joey Leone egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főszereplőként jelenik meg a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben). Őt szintén említik A Bevezetőben (1992-es készletben) és a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban a Leone Family Donjának a fia. Ő birtokol egy saját üzletet, a Joey Garázsát. Az ő hangját Michael Rapaport adja, aki más televíziós sorozatokban is szerepelt. Ilyenek például a: Szökés, Boston Public és Troy Bradshawnak adja a hangját a híres GTA klónban, a Saint's Rowban

ÉletrajzSzerkesztés

Élet 2001-igSzerkesztés

Joey Leone Liberty Cityben született és az apja mellett nőtt fel, aki az 1980-as évek végén a Leone Family Donja lett. Neki azonban nem voltak ambíciói, ő úgy döntött, hogy jelentéktelen bűnöket fog csinálni, bár róla azt mondták, hogy Antonio Ciprianival és Luigi Goterellivel együtt fontos családi összejöveteleken vettek részt. 1987 és 1992 között alkalmazta Carl Johnsont, hogy autókat lopjon neki és vigye el őket a garázsába, amit Portlandban, Trenton kerületben, Liberty Cityben hozott létre. Végül Johnson elvesztette a szolgáltatásait és visszatért Los Santosba az anyja temetéséért, bár folytatja a szerelőként végzett munkáját. Az üzlete tovább sikeres volt az 1990-es évek folyamán miközben megint említették a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban. Azonban nem úgy tűnik, hogy az apja elégedett Joeyval, mert 1998-ban Joey nem nagyon foglalkozott a családdal, és Salvatore Toni Ciprianinak azt mondta, hogy ő neki ő többet jelent, mint a saját fia.

2001Szerkesztés

2001-ben, Claude elvitte neki a kedvenc prostituáltját, Mistyt, ekkor Joey elkezdte alkalmazni Claudét, miközben megölette Mike Forellit, a versengő Forelli Family egyik kiemelkedő tagját, és "Chunky" Lee Chongot, egy Triad vezetőt, mert a SPANK gyógyszert árusította egy standnál. Joey tovább alkalmazta Claudét miközben ellopott egy teherautót, majd a Leone Family egyik emberét Toni Ciprianit fuvaroztatta, eltávolította az egyik elhunyt Forelli tagnak a testét és egy bankrablásban részt vett. Joey megint találkozott Claudéval, mikor Claude Joeyt, Tonit és Luigit elvitte Salvatoréhoz az Úriemberek Klubjába.

Claude tovább dolgozott a Leone Familynek, amíg a paranoiás Salvatore úgy dönt, hogy megöli Claudét és kihasználja őt, ami azt eredményezte, hogy Claude és Maria Latore elmenekülnek Staunton-szigetbe. Claudét ekkor megbízza Asuka Kasen, a Yakuzák egyik vezetője, hogy ölje meg Salvatore Leonét. Claude megölte Joey apját. Bár az ismeretlen, hogy ki következett Salvatore után Donként, valószínű, hogy Toni.

ApróságokSzerkesztés

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA III

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Joey_Leone

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki