Fandom

GTA wiki

Jimmy Pegorino

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png
James "Jimmy" Pegorino (1957-2008) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy főbb karakterként szerepel a Grand Theft Auto IV-ben és a másodlagos főellenségként. Utalnak rá a The Lost and Damnedben. Pegorino volt a Pegorino bűnügyi család feje Liberty Cityben , amelyet átvett, miután az apja meghalt. A leggyengébb főnökként és nagyon un-intelligensként tekintenek rá. Gyakran terrorizálják őt a többi Liberty City Maffia család, mert a bandája, nem kap helyet a Bizottságban. Pegorino bukása miatt van, hogy a fő ellenség nem bízik benne, vagy hátat fordított a főszereplőnek.

ÉletrajzSzerkesztés

Korábbi ÉleteSzerkesztés

Jimmy Pegorino Alderney Cityben  született, 1957-ben. Édesapja a Pegorino család vezetője volt, amely egy erős olasz-amerikai bűnügyi család Liberty Cityben. Jimmyt először 3-szori lopás miatt tartóztatták le, a 1970-es évek közepén, a 16. és 19. kora közötti időszakában, egy bizonyos ponton feleségül vette Angie Pegorinot, és született neki egy fia.

A család hatalomátvételeSzerkesztés

Végül, Jimmy átvette az irányítást a Pegorino Family felett az apjától. Kétségbeesetten szeretett volna csatlakozni A Bizottsághoz, bár a család még mindig gyenge volt, és nem is volt hely a számára, mivel az eredeti öt család alapította ezt. Igyekezett lenyűgözni őket azáltal, hogy javítja a saját családját, így kapcsolatot próbált létesített a Pavano crime familyval, akik Alderneyban tevékenykednek és gyengíteni akarta az Ancelotti crime familyt. Később a család helyetteseiként kinevezte Phil Bellt és Ray Boccinot, mint bal és jobb kezeként. Az élete szakaszában fia öngyilkos lett. Pegorino aztán felfogadta testőrének és fogadott fiának Anthony Corradot.

Későbbi életSzerkesztés

2008-ban Phil Bell bemutatja Jimmy Pegorinónak Niko Bellicet, aki segít a Pegorino családnak. Először Pegorino arra kéri Nikot, hogy segítsen lebonyolítani egy üzletet a Pavano családdal. Niko egy távcsöves fegyverrel figyeli az üzletet. A Pavano család elfogta Pegorinót, de Niko megmenti. Ezután Jimmy Pegorino arra kéri Nikot, hogy ölje meg a Pavano család egy kis csoportját az Auto Eroticar üzletnél. Nem sokkal később a Pavano család hadat üzent a Pegorino családnak.

Ezután Pegorino megtudta, hogy az egyik dolgozója beköpte őt a rendőrségnek. Először azt hitte, hogy Niko Bellic volt az áruló, de később kiderült hogy Anthony Corrado volt az áruló, így hát Jimmy Pegorino megkéri Nikot, hogy ölje meg. Kiderült, hogy Anthony szívrohamot kapott és így hívta a rendőrséget is, hogy semmi baj ne történjen, de Niko simán megölte. Ezután Jimmy Pegorino azt hiszi, hogy Ray Boccino is elárulja őt, szóval megkéri Nikot hogy ölje meg.

A játék vége

ÜzletSzerkesztés

Miután Pegorino kezdi elveszteni a vagyonát megkéri Nikot, hogy bonyolítson le egy üzletet Dimitri Rascalovval. Niko és Phill Bell elmennek lebonyolítani az üzletet, de Dimitri átveri őket és ezért át kell küzdeniük magukat az embereken, hogy megszerezzék a pénzt. Később Dimitri megöli Jimmy Pegorinót, mert Dimitri magának akarja azt a sok pénzt, de később Niko bosszút áll Dimitrin, mert az egyik bérgyilkosa megölte Roman Bellicet.

BosszúSzerkesztés

Miután Niko Bellic inkább azt választja, hogy megöli Dimitri Rascalovot Jimmy Pegorino bosszút áll Niko Bellicen, elmegy az unokatestvére esküvőjére, hogy megölje, de véletlenül Kate McRearyt lövi le. Ezért Niko Bellic elhatározza, hogy megöli Jimmy Pegorinot amit meg is tesz a Happines Szigetén.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV

Üzlet befejezés

Bosszú befejezés

LCPD Adatbázis InformációSzerkesztés

Vezetéknév: Pegorino

Keresztnév: Jimmy "Peg"

Kor: 51

Születési hely:  Alderney City, Alderney

Közéleti tevékenység: Pegorino bűnügyi szinikátus

Bűnügyi nyilvántartás:

  • 1973 - Grand Theft Auto
  • 1974 - lopott tulajdon birtoklása
  • 1976 - fegyveres rablás
  • 1979 - nagy lopás
  • 1981 - szerencsejáték támogatása
  • 1985 - eltérítés
  • 1988 - emberölés
  • 2005 - zsarolás

Megjegyzések:

  • Vezetője a Pegorino bűnügyi családnak, amit átvett az apjától.
  • Próbál csatlakozni az Algonquinban lévő öt családhoz, de a hatalma megkérdőjelezhető.
  • Fő partnerei Phil Bell és Ray Boccino.
  • Kapcsolatban áll az ír maffiával Dukesban, többek között Gerald McRearyvel.
  • Alderneyban él a feleségével, Angieval.
  • Birtokolja a Honkers Gentlemen's Clubot Tudorban.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/wiki/Jimmy_Pegorino

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki