Fandom

GTA wiki

Jason Michaels

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngHlps0u3c.png

„Mi testvérek vagyunk, és a testvérek összetartanak.”
Jason Michaels.

Jason Michaels egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a Grand Theft Auto IVben mellékszereplőként és egy támogató karakterként a The Lost and Damnedben. Jason a The Lost MC egyik végrehajtója és Johnny Klebitz egyik motortársa volt. Ő szintén egy strici volt, mivel sok munkát végzett a prostitúció téren. Szintén randevúzott Anna Faustinnal, az Orosz Maffia főnökének, Mikhail Faustinnak, a lányával.

Életrajz Szerkesztés

Élete 2008 előttSzerkesztés

Jason 1979-ben, Acterben, Alderneyben született, Jason már 1997-ben Lost tag lett, amikor őt kis lopásért letartóztatták. Jason hamarosan Johnny Klebitz nagyon jó barátja lett. Később Jasont 1999-ben, és 2003-ban géprablásért tartóztatták le, miközben egy anyag hatása alatt állt.

2007-ben Jason a The Lost teljes jogú tagja lett, és egy végrehajtóként szolgált a klubért.

Jason szintén elkezdett a The Lostnak striciként dolgozni, és elkezdett randizni Anna Faustinnal.

A The Lost and Damned EseményeiSzerkesztés

Billy visszatéréseSzerkesztés

Jason a hat The Lost tag egyike volt, akik Billy Greyért jöttek, aki kiszabadult a rehabilitációból, majd később a The Lost klubházhoz visszamentek. Jason szintén segített visszafoglalni Billy motorját a The Angels Death-től és segített, az azt követő lőfegyverküzdelemben.

Jason legnagyobb szerepe az Angels in America c. küldetésben volt. Tájékoztatja Johnnyt és Billyt, valamint a többi tagot az Angels of The Death érkezéséről valamint ekkor Billy lelövi Angels of Death lieutenant-tet, majd ezután találkozik Anna Faustinnal.

HalálaSzerkesztés

Jason elérte, hogy Annával lakjon, amíg Niko Bellic, egy bérgyilkos, akit Mikhail Faustin, Anna apja küldött, hogy ölje meg őt. Jason elszökött, és egy rövid üldözés után, segítségül hívta a The Lost MC néhány tagját. Niko elindít egy lövöldözést, és nemsokára sikerült megölnie Jasont.

Billy Grey klubelnök bejelentette Jason halálát, miután a Lost tagjai megtámadták lesből az Angels of Death-et. Billy nagy becsületben tartotta Jasont miközben azt mondta, hogy ő egy jó, bátor ember volt és egy nagyon tapasztalt motoros volt.

Jason MotorjaiSzerkesztés

LCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

Vezetéknév: Michaels

Keresztnév: Jason

Kor: 29

Születési hely: Acter, Alderney

Hovatartozás: The Lost MC Alderney fejezetének a tagja.

Bűnügyi nyilvántartás:

  • 1997 - kis lopás
  • 1999 - géprablás
  • 2003 - szabályozott anyag használata: metamfetamin

Megjegyzések:

  • Gyakran látható fiatal nőkkel; esetleg pénz miatt, mert strici.
  • Johnny Klebitz egyik jó barátja.
  • Nemrég Anna Faustinnal randizott Hove Beach területén, az orosz gengszter, Mikhail Faustin lányával.

Apróságok Szerkesztés

  • Bár Jason kicsi szerepet játszik a játékban, a halála a Lost és Damned fő problémái közül az egyik. Ez a heroinlopáshoz és Billy elzárásához vezet, ami végül ahhoz a véres polgárháborúhoz vezetett, ami megnyomorította The Lost MC Alderney City fejezetét.
  • Mint sok karakter, ami újra megjelenik Grand Theft Auto IVből, Jason megjelenését kissé változtatják The Lostban és Damnedben: Az arca egy kisebb orrot, fekete szemeket és rövidebb sörtéket beleértve változott. Jason ruháit szintén megváltoztatták, ahogy hosszabb ujjakkal hord egy új fekete dzsekit és fekete csizmákat hord.
  • Nagyon korai képernyőképekben Jasontől azt akarták, hogy maradjon az öreg modelljében.
  • Az emlékportréja The Lost MC Clubhouse-ban bevezeti őt az eredeti GTA IVben való öreg megjelenésébe.
  • Billy említések a vég alatt ez War az Jason nagyon gyorsan egy biciklin volt. Ez igaznak látszik, ahogy Angelek alatt Amerikában hajlik arra, hogy nagyon gyorsan lovagoljon amíg üldözi a Death motorosok Angeljeit, és No Love Lostban, ahol nagyon nehéz utolérni őt.
  • Jason ruhák, amik nagyon hasonlóak Johnnyhoz, ahogy ők mindketten kikopnak, a hasonló fekete ruhaingek és fekete dzsekiket bőröznek. Mint Johnny Jason szintén szárnyakat színezett a dzsekijén.
  • A LCPD rekordállamaiként úgy tűnik, hogy Johnnyval jó barát, ahogy Action/Reaction alatt; Johnny vonakodó, hogy támad a Death klubház Angeljeinek, de gyorsan meggondolja magát, amikor Billy hazudik neki és azt mondja neki, hogy ez Death Angeljei voltak ki ölt Jason. Valamint, ha Jasont Angelek alatt ölik meg Amerikában, Johnny eléggé dühössé válik. Jason valamint ordítsd a fiúmat, aki Johnnyval az történik, hogy elmegy elcseszni téged, néha! No Love Lost alatt.
  • Az övé miközben Johnnyval jó barát, Johnnynak nincs Jason száma a mobiltelefonjában. Ez van esetleg mert Jason nagyon korán meghal a cselekményben, és a száma nem szükséges.
  • Az utánfutók közül az egyikben Jasont, Johnnyt, Billyt és Briant tudják látni, ahogy működnek egy autós egy LCPD Cruiseren. Ez egy béta küldetés lehetne, amit fejlesztés alatt távolítottak el.
  • Jason annak a klubnak a csak ismert tagja, aki a 30-as kor alatt van.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Jason_Michaels

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki