Fandom

GTA wiki

Jane Hopper

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jane Hopper egy korrupt szakszervezeti főnök, aki megjelenik a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban. Ő kezdeményezte a sztrájkot a komp dolgozói között, válaszul, hogy kezdjék el építeni a Callahan Hídat és Porter Alagútat (ami létezik a Grand Theft Auto III-ban). Jane nagyon könyörtelen, illetve nem hajlandó vissza vonni a sztrájkot, megfélemlítés helyett halmozza a nyomást Salvatore Leonera, aki fizet neki, hogy vessen véget a sztrájknak.

Amikor Salvatore elismeri vereségét és elküldi Toni Ciprianit, Janehez, Hopper még mindig nem elégedett, elhagyja Tonit és a dokkmunkások bántalmazni akarják a főhőst, eközben Hopper elment a helyszínről. A sztrájk folytatódik és Hopper beszél Salvatoreval ismét egy rádiós interjúban. Hopper látszólag kitart egy még nagyobb kifizetést a korrupt városi önkormányzatnak. Sajnos Jane, Salvatoret vérig sértette, ezért később Toni megjelent, mint Jane limuzin sofőrje és az őrült vezetésével megijeszti őt. Emiatt Hopper végül lefújja a sztrájkot. Hopper hangját Gordana Rashovich adta.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Liberty City Stories

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Jane_Hopper

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki