Wikia

GTA wiki

Jack Howitzer

Vitalap0
1 350pages on
this wiki
Lw9k48wj.jpgSc1ynsx7.jpgMwmffci4.JPGYc5dmiv4.jpg2a871d22.jpgZvx3wvlh.jpg
Karakter
Jack Howitzer
Jackh.jpg
Jack Howitzer, és "Ho Chi"
Megjelenik: Vice City
Vice City Stories
San Andreas
GTA IV
GTA V
Státusz: Életben
Születési idő: május 17.
Származás: Tősgyökeres AMERIKAI
Fő kapcsolatok: Ho Chi
Üzletek: színész
Szinkronhang: q

„Harcoltam a hazámért! ÜDV A SZABADSÁG FÖLDJÉN, K*RVÁK!”
Howitzer, Tim szerepében

Jack Howitzer egy színész a Grand Theft Auto: Vice Cityben, a Grand Theft Auto: San Andreasban és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban, de megemlítik a Grand Theft Auto IVben is. Több, mint 40 filmben szerepelt, mielőtt börtönbe zárták. Legismertebb szerepe Tim, a háborús hős az Evacuator filmekből.

ÉleteSzerkesztés

Jack Howitzer legkorábbi ismert filmjei az Evacuator és a Push-Up, ezek 1984-ben jelentek meg. Ugyanebben az évben a Little Lacy Surprise rádióreklámjában is szerepelt, és az Emotion 98.3 csatornahangja is volt.
1986-ban az Evacuator folytatásában, az Exploder: Evacuator Part II-ben szerepelt. A következő három évben forgatott filmjei az Annihilator ("Megsemmisítő") és a Zero Seconds to Death ("0 másodpercre a haláltól"). Filmes karrierje alatt Howitzer gyakran használt szteroidokat, ami miatt sok filmkritikus és talk show vezető piszkálta azzal, hogy emiatt összement a nemiszerve.

1989-ra Howitzer népszerűsége csökkent, karrierje hanyatlani kezdett. Loin Cloth ("Ágyékkötő") filmje után 1992-ben jött ki a Special Needs Cop ("Speciális Szükségletűek Zsaruja"), ami egy politikailag eléggé inkorrekt film. Ebben speciális szükségletű (vagyis fogyatékos) gyerekek és más ártatlanok életét veszélyeztette. Emellett tévképzetei vannak: azt hiszi, a filmjei valóban megtörténtek - hiszen ott volt, átélte -, valamint, hogy a Szovjetúnió bármikor támadhat - pedig feloszlott az előző évben. 1992-ben Billy Dexter készít vele interjút a WCTR rádió Entertaining America műsorában, akit véletlenül lelő (Jack azt hitte, a fegyvere nincs megtöltve), majd a többi jelenlévőre is rálő. Gyilkosságért bíróság elé állították, és halálbüntetés fenyegette, ám az ítélet nem ismert. A WCTR újabb interjút is készített vele a börtönben, amíg az ítéletre várt. Itt beismerte, hogy megölte társát, Ho Chi-t az Evacuator filmekből. Mivel képzelgései vannak, így nem tudjuk, hogy ez egy filmbeli történés volt, vagy tényleg a színészt ölte meg - bár valószínű, hogy az utóbbi.

GTA IV: A Weazel News weblapja a The Ballad of Gay Tonyban azt írja, hogy Howitzer a 15 év letöltendő helyett 2008-ban szabadult és most saját valóságshowján dolgozik.

GTA V: 2013-ra kiengedik a Bolingbroke Penitentiary börtönből. Még mindig beszámíthatatlan, és egy "Ho Chi" zoknibábut hord magával. Egy motelben lakik, és tényleg valóságshow készül vele. A műsorban egy férfi igyekszik lebeszélni őt, hogy meggondolatlan dolgot tegyen, valamint egy filmet készíteni Jackről - de úgy tűnik senki sem akar ebben részt venni.

FilmjeiSzerkesztés

  • .

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki