Wikia

GTA wiki

Isiah Friedlander

Vitalap0
1 323pages on
this wiki
Zvx3wvlh.jpg

„És nyilvánvalóan rögeszméd a káosz.”
Isiah Friedlander[src]

Karakter
Isiah Friedlander
360px-IsiahFriedlander-GTA5-1-.png
Megjelenik: Grand Theft Auto V
Teljes név: Isiah Friedlander
Státusz: Elhunyt
Neme:

Férfi

Otthon: Los Santos
Származás: Amerikai
Fő kapcsolatok: Michael
Szinkronhang: Bryan Scott Johnson

Dr. Isiah Friedlander egy karakter a GTA V-ben.

HáttérSzerkesztés

Isiah Friedlander Michael terapeutája. Egy héten egyszer találkoznak egymással. Neki van egy népszerű üzlete a Pacific Bluffs partvonalon.

Dr. Friedlandert a "Hollywoodi" felsőfokú pszichoterapeutaként jellemzik. Túlfizetett, és úgy tűnik, hogy ténylegesen nem tőrődik a pácienseivel. A jelenetkben az órájára néz várva, hogy lejárjon a munkamenet ideje. Szintén nem érdekli Michael viselkedése, aztán se, amikor bevallja, hogy képes megölni embereket lelkifurdalás nélkül, és lehet, hogy megölt valakit Isiah otthonához vezető úton, amivel a terapeuta a legkisebb mértékben sem foglalkozik.

Dr. Friedlander megjelenik a "Reuniting the Family" c. küldetésben, amiben hallgatja, ahogy Amanda és Michael a kapcsolatukon vitatkoznak, de meg se erőlteti magát, hogy beleavatkozzon. Később a játékban (egy szabadon választott látogatásban) elmondja Michaelnek, hogy elhagyja Los Santost és egy saját TV showt csinál. Tájékoztatja Michaelt, hogy egy új terapeutát kell keresnie és utal rá, hogy felfogja használni Michael ügyét a bemutatóban. Michael feldühödik és üldözni kezdi őt, azután lehet választani, hogy meghaljon-e, vagy elmeneküljön.

Függetlenül attól, hogy Michael hogyan dönt, később az interneten és a rádiós műsorokban közzéteszik a halát.

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Michael előzetesének a végén azt mondja, "Azt hiszem, új terapeutára van szükséged".
  • Az ő telefonszáma 346-555-0134.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Isiah_Friedlander

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki