Fandom

GTA wiki

Isaac Roth

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngHlps0u3c.pngF45voypd.png

Isaac Roth (héberül: יצחק רוט) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki felbukkan kisebb szereplőként a Grand Theft Auto IV-ben, The Lost and Damned-ban és a The Ballad of Gay Tony-ban.

Háttér Szerkesztés

Roth született Broker-ban, Liberty City-ben, 1976-ban. Egy bizonyos ponton az életében csatlakozott a zsidó maffiához, barátjával és partnerével, Mori Green-el együtt, és az egyik központi tagjává válik. Fő feladata a gyémántkereskedelem.

Roth dolgozott már Claude Wome-val együtt, akinek gyémántot importált Afrikából egy alkalommal, ami végül a letartóztatásához vezetett.

GTA IV eseményei Szerkesztés

Gyémánt üzlet Szerkesztés

IsaacRoth-Artwork-1-.png

Isaac Roth artwokja.

Roth kapcsolatban áll a Pegorino család kapitányával, Ray Boccinóval. Elkezdett üzletelni Ray-el, ami a Múzeumnál zajlott. Isaac, Mori és két másik férfi álltak szemtől-szembe Ray két bérencével, Johnny Klebitz-el és Niko Bellic-el. Miközben Mori nézte a gyémántokat, Luis Fernando Lopez lelövi Mori-t egy ablakból, ami megzavarja az üzletet. Isaac odaszaladt hozzá és megpróbált segíteni neki, de amikor rájött, hogy már halott volt, megfogta a gyémántokat és futásnak eredt, míg Johnny elmenekült a pénzzel együtt. Hamarosan Luis elkapta és leütötte Isaac-ot, aki ellopta a gyémántokat, és visszavitte Gay Tony-nak.

Halála Szerkesztés

Isaac azt gondolta, hogy a rajtaütést Ray szervezte meg és azzal fenyegetőzött, hogy megöli őt. Erre Ray megtorlásként elküldte Nikót, hogy végezzen Isaac-al a Majestic Hotelben.

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Roth
Keresztnév:Isaac
Kor:32
Születési hely:Broker, Liberty City
Horvátozás:
  • Összefüggésbe hozható az Olasz-Amerikai szervezett bűnözéssel.
Bűntények:
Megjegyzések:
  • Gyémánt kereskedő, aki összefüggésbe hozható jó pár bűnszervezettel.
  • Afrikai gyémántokra törvénytelen úton tett szert.
  • Üzlettársa Mori Green-nek.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

The Ballad of Gay Tony

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Isaac Roth egy utalás lehet Hyman Roth-ra, aki egy karakter a Keresztapa II filmben.
  • Isaac egyike annak a két karakternek, akiket befolyásol a három főszereplő. Ő nem üzletel Nikóval, illetve Johnnyval és Luis leüti őt.

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki