Fandom

GTA wiki

Internet a GTA V-ben

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Úgy, mint az előző játékban, a Grand Theft Auto IV-ben, a kitalált játékbeli internet megjelenik a Grand Theft Auto V-ben is. Sokkal kiterjesztettebb és hasznosabb a játékos számára, mint azelőtt. Az internetet lehet böngészni a számítógépeken és a főszereplők telefonjain keresztül. A játékbeli weboldalak listájáért, kattints a Weboldalak a GTA V-ben cikkre.

KiegészítésekSzerkesztés

Az internetet arra lehet használni, hogy tulajdonokat keressenek és vegyenek meg a játékbeli Dynasty's 8's weboldalán a dynasty8realestate.com-on. A tulajdon vásárlás sokkal kiterjesztettebb az előző játékok óta és sokkal élethűbb. A tulajdonok dinamikusan jönnek mennek, piacról piacra, eladják őket és más emberek meg megveszik. Ha a játékos oda szseretne menni egy olyan tulajdonhoz, ami elérhető, a honlapnak van egy gombja, ami ráveszi a GPS-t, hogy vezesee oda a tulajdonhoz.

A játékos most már betud fektetni az értéktőzsdébe. a BAWSAQ tőzsdének van egy saját honlapja, a bawsaq.com, ahol a játékos tud böngészni és készleteket vásárolni. A készletek dinamikusak és növekedni és csökkenni fognak, amely befolyásolja az összeget, amit a játékos kap.

ApróságokSzerkesztés

  • 640px-Grand Theft Auto V- Official Gameplay Video 20130710-11384893.jpg
    Amikor a kurzor egy kattintható linkre megy rá az interneten, akkor a kurzor a középső ujjával mutat.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Internet_in_GTA_V

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki