FANDOM

Grand Theft Auto IV-ben megjelenik egy játékbeli ál-Internet, rengeteg weboldallal. Az oldalakat egy játékbeli, Apple Safarira hasonlító böngészővel lehet megnézni.

A játékos a következő helyekről érheti el az Internetet Liberty Cityben.

Az internet lehetőségei a játékban:

*csak a The Lost and Damned.

WebsitesSzerkesztés

Fő cikk: Játékbeli Weboldalak

Minden weboldal megelátogatható a játékban, azok is, amiket a rádiókban, hirdetőtáblákon, plakátokon vagy a TV-ben hirdetnek.

A legtöbb oldal csak a játékos szórakoztatására van, de néhánynak komoly célja van. Legalább egy oldal van, aminek negatív hatása van, ha meglátogatják: azonnal 5 csillagos körözési szintet ad a játékosnak. A játékos szervezhet randikat a Love Meet weboldalán, vagy csengőhangokat és háttereket vehet Nico telefonjára. Nico emailje is gyakran használt eszköz a történet szereplőivel való kapcsolattartásra és megkapni a küldetések részleteit. Brucie Kibbutz szintén emaileket küld Niconak, hogy lopjon neki autókat. Miután a játékos végigjátszotta a történetet, már csak a Love-Meet.com-ról kaphat emaileket.

Van még egy hasznos oldal, ami megmutatja a rejtett tárgyakat, fegyvereket, páncélokat. Ez az oldal a www.whattheydonotwantyoutoknow.com.

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki