Fandom

GTA wiki

Infernus

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az azonos nevű sztriptíztáncosért a Grand Theft Auto V-ben lásd: Infernus.

„Az olaszok verhetetlenek túldíszítettségben, szexbotrányokban és pénzügyi gondokban. Most te is ilyen lehetsz!”
Legendarymotorsport.net leírás.

Jármű
Infernus
Infernus GTA V.png
Egy Infernus a GTA V-ben.
Típus Civil autó
Kivitel 2-ajtós sportkocsi
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
GTA Chinatown Wars
GTA V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Pegassi (HD Univerzum)
Kapcsolódó járművek Zentorno
Vacca

A Pegassi Infernus egy luxus sport autó, mely a Grand Theft Auto III óta a Grand Theft Auto Advance kivételével az összes játékban szerepel. A játékok során különböző sportautókat utánoztak le ezzel a névvel.

KinézetSzerkesztés

3D UniverzumSzerkesztés

„Kifejezetten drága. Hogy tudnánk megfizetni egy ilyet? Csak az idióta beépített rendőrök kapnak ilyet.”
GTA Vice City weboldal.

A Grand Theft Auto III és a Grand Theft Auto: Vice City Stories között az Infernus három eltérő megjelenést is kapott. Mindhárom a Cheetahhoz hasonló, lapos sportkocsit mintáz.

A Grand Theft Auto III és Grand Theft Auto: Liberty City Stories Infernusa a Jaguar XJR-15 és az XJ220 ötvözete. A Grand Theft Auto: Vice Cityben és a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban a Lamborghini Countachra hasonlít leginkább, leszámítva a felfele nyíló autókat és a lámpái is másak. A Grand Theft Auto: San Andreasban az Infernus az első generációs Honda NSX-re és a Cizeta-Moroder V16T-re hasonlít. Az utóbbi jármű volt az eredetije a Lamborghini Diablo prototípusának, mielőtt a Chrysler megváltoztatta.

Bár az Infernus formája alapján farmotorosnak gondolhatnánk a GTA III-ban és a GTA Liberty City Storiesban, a motorja elöl van. Ez lehet a játék korlátai miatt is. A GTA Vice City és GTA Vice City Stories Infernusa már farmotoros és a csomagtartó van elöl. A Vice Cityben azonban még mindig elöl füstöl a motor, ha az autó megsérül. A GTA San Andreasban az Infernus motorja elöl van és összkerék meghajtású.

A GTA San Andreasban az Infernust a TransFender garázsaiban lehet tuningolni.

HD UniverzumSzerkesztés

GTA IV Szerkesztés

Infernus badges.png

Badging on the Infernus.

A Grand Theft Auto IV-es változat gyártója a Pegassi és többnyire az első generációs Lamborghini Murciélagot mintázza. Az oldala (különösen az ablakok) a Lamborghini Diabloé, a hátsó része a korai Pagani Zonda vagy Spyker C8 utánzata. Az autó farmotoros (RMR) és hátsókerék meghajtású.

Megjelenhet extra hátsó szélterelővel is. A szoknya felett második színnel színezhető sáv is tehető rá, de forgalomban ilyen nem jelenik meg. A sorozatban először ezen az autón van felfele nyíló ajtó. Ezen kívül csak a GTA V-ös Zentornon van ilyen. Az ajtók maguktól is becsukódhatnak (mivel húzza őket a gravitáció). A kis szárny alakú visszapillantó tükrök versenyautót idéznek. A belteret fekete bőr borítja, és Lamborghiniket idéző sportülési vannak. Ilyen ülések vannak a Cometben is. A műszerfalon és a váltón szénszálas díszítés látható.

Az Infernus a GTA IV legdrágább autója ($150,000), megelőzve a Turismot ($130,000) és a Super GT-t ($110,000).

GTA CW Szerkesztés

A Grand Theft Auto: Chinatown Warsban az Infernusra nem tehető szélterelő és az ajtói is hagyomáyosak. Akik a játékot az Amazonon előrendelve vették meg, golyóálló Infernust vehetnek az Auto Merchantnál már a játék korai szakaszában.

GTA V Szerkesztés

Az Infernus a Grand Theft Auto V-ben szinte teljesen azonos Grand Theft Auto IV-beli elődjével. Ami változott: a felnik, melyek most már olyanok, mint a Lamborghini Reventón felnijei; és a beltér, amely most piros. Továbbá bizonyos mértékig tuningolható.

TeljesítménySzerkesztés

3D univerzumSzerkesztés

A GTA III-ban és a GTA Vice Cityben az Infernus kezelése ngyjából azonos, de a San Andreasban - bár "csak" V6-os motorja van - a leggyorsabb autó a 250 km/h-s végsebességével és összkerék meghajtásának köszönhetően jó az első tapadása. Kicsi kerekei miatt azonban alulkormányzott és fékezésnél vigyázni kell, mert a kerekei blokkolnak. Erőeloszása egyenletes, de nagy teljesítménye miatt óvatosan kell kezelni, főleg kanyarokban. Felfüggesztése a GTA III és GTA Vice City játékokban puhább, így kevésbé borul fel. Mindemellett az Infernus a legáramvonalasabb autó.

HD univerzumSzerkesztés

Az Infernus volt a GTA IV leggyorsabb autója. A DLC-kkel bejött sportkocsik miatt a negyedik helyre esett vissza. Könnyű szerkezete és farmotorja miatt a nagy sebességű ütközésekre érzékeny és könnyen deformálódik. Nico is könnyen kirepülhet az első szélvédőn üközéskor. Az Infernus kiváló versenyzéshez, de nagy sebességű kanyarokban kissé alulkormányzott. Összkerekes, a motorja hátul-középen helyezkedik el, akárcsak a a Lamborghiniknek. Az elrendezésnek köszönhetően motorikusan üzemképes marad sok ütközés után is. J-fordulók bevételében is nagyon jó.

A motor hangja megegyezik a Comet és a Super GT hangjával. A kipufogója pedig ugyanúgy tüzet köp néha, mint a Banshee, a Buffalo, a F620, a Sultan RS, és a Bullet GT.

Gyorsulás

(0 - 60mph / 0 - 100km/h)

Végsebesség

(mph / kph)

Motor Erőátvitel Váltó Tömeg

(Kg)

3.1 mp (2.3 tuninggal)

215 m/h / 346 km/h

6.5L V12

Összkerék meghajtás

6 sebességes kézi ("Race" váltóval 7 sebességes félautomata)

1700 kg

Egyedi változataiSzerkesztés

GTA IIISzerkesztés

A GTA 3-ban, D-Ice rendelkezik egy egyedi színű Infernusszal. Egy küldetésben egy garázsba kell vinni és bombát hatástalanítani benne. Ebben a küldetésben megszerezhető (a küldetés elbukása árán). Ez az autó jelenik meg a Grand Theft Auto küldetésben.

Vice City and Vice City StoriesSzerkesztés

A GTA Vice Cityben Lance Vance látható folyton egy egyedi fehér Infernusban, például a Back Alley Brawl és a Guardian Angels küldetésekben. Miután a játékos megszerzi Diaz villáját a Rub Out küldetésben, egy fehér Infernus parkol a garázs előtt - azt sugallva, hogy Lance-é. Mivel mindig ott áll, ezért ettől a ponttól a játékos mindig könnyen használhatja.

A fehér Infernus a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban is látható: Lance Vance Lakása előtt parkol Ocean Beachen a From Zero To Hero küldetés után. A városban más fehér Infernusok is közlekednek rendszeresen. A Mendez Kartell egy rakétavetővel felrobbantja a Light My Pyre küldetésben.

GTA San AndreasSzerkesztés

A San Andreasban B Dupnak van egy törhetetlen Infernusa.

A megszerzéséhez egy Monster Truckra van szükség. Azzal kell odamenni a Glen Parkhoz, biztonságos helyre tenni és elkezdeni a Beat Down on B Dup küldetést. A park átvétele után oda kell állni a kocsival B Dup Lakása elé. Meneküléskor a kocsija felborul a videóban. Ezután a kocsit a legközelebbi garázsba kell tolni.

GTA IVSzerkesztés

A GTA IV-ben Bernie Crane egy küldetésben a játékosnak adja Bryce Dawkins Infernusát. Az egyedi tuningolású autó oldalán fekete csík van és egyedi narancs színű. Ugyanilyen narancs színű Infernus csak a The Lost and Damned Knowing Me, Knowing You küldetésében látható. Ez utóbbit is meg lehet szerezni: a rejtekhelynél le kell parkolni. Ha az idő lejárt, Johnny ki fog szállni és az autó lezár. Eg ymásik autóval meg kell kerülni a háztömböt. Visszatérve az autó még mindig ott lesz, de már nyitva.

Stevie autólopásai között egy egyedi arany színű Infernus ellopása is szerepel, amely a Soldiers Memorial közelében parkol Broker belvárosában, a Pizza Salad Restaurant mellett. Mint a többi ellopandó jármű, ez is újra meg újra megjelenik, amíg le nem szállítjuk, így a játékos is megtarthat magának egyet. Ez a járműszín hasonlít a Lamborghini Diablo 6.0 VT Special Editionra: a 40-ből 20-nak hasonló színű a festése.

Tuning (GTA San Andreas)Szerkesztés

Típus Fejlesztés Ár
Szín Festés 1 (64 féle szín) $ 150
Nitró 2x Nitró $ 200
5x Nitró $ 500
10x Nitró $ 1000
Felnik Access $ 1140
Ahab $ 1000
Atomic $ 770
Grove $ 1230
Import $ 820
Mega $ 1030
Off Road Wheel $ 1000
Twist $ 1200
Virtual $ 620
Wires $ 1560
Hidraulika Hidraulika $ 1500
  • A las venturasi Transfender a festés kivételével minden módosítást 20% felárral végez.

HelyszínekSzerkesztés

GTA IIISzerkesztés

GTA Vice CitySzerkesztés

GTA San AndreasSzerkesztés

GTA Liberty City StoriesSzerkesztés

GTA Vice City StoriesSzerkesztés

GTA IVSzerkesztés

MEGJEGYZÉS: az Infernus általában csak a Buoys Ahoy küldetés után jelenik meg a GTA IV-ben.

GTA Chinatown WarsSzerkesztés

GTA VSzerkesztés

GTA OnlineSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

ÁltalánosSzerkesztés

  • Az Infernus alap rádiója:
  • A latin Infernus szó "föld alatti"-t jelent, melyet gyakran "Pokol"-ként fordítanak. Így ez közvetlen utalás a "Diablo" (ördög) szóra, és a kocsi főként a Lamborghini Diablon alapul.
  • A 3D univerzumbeli Infernus béta változatán szélterelő is volt, ahogy az a Capital Autos weboldalán látható.

GTA III Szerkesztés

  • A GTA III fejlesztése közben "Dyablo" néven futott, egyrészt a Lamborghini Diablo után, de a Diablos banda miatt is. Ez lett volna a bandaautójuk, de megváltoztattálk, mert a luxusautó durva lett volna bandaautóként.

GTA San Andreas Szerkesztés

  • Az Infernus a leggyorsabb autó a játékban, utána a Turismo és a Bullet kullog.

GTA Vice City & StoriesSzerkesztés

  • A GTA VC-ben az Infernus motorhangja azonos a Bansheevel; a GTA VCS-ben a Stingerével.
  • Bár farmotoros, ha az autó megsérül, látható, hogy a füst az elején levő csomagtartóból jön.
  • A Vice Citys Infernus béta változatán szögletes fényszórók, más felnik és nagyobb légterelő volt.
  • A Vice City trailereiben látható Infernus eltér a végleges játékban láthatótól. A felnik a GTA III-as változatból vannak.
  • A GTA Vice City Storiesban az Infernus összkerék-meghajtású. Fejtetőre állított autónál jól megfigyelhető a meghajtás.

GTA IV Szerkesztés

  • A béta Infernus fényszórói nem szénszálasak voltak, hanem festettek
  • Ha a játékos túl sokszor festi újra az autót egy Pay 'n' Sprayben, egyedi sötétzöld színt kap, melyet utána nem lehet átfesteni. Ez a jelenség a Buffalo, a Stretch E, a Dukes, a Banshee és a PMP 600 járműveknél is megfigyelhető.
  • Ha Stevienek eladjuk, akkor a 10%-os ár helyett ($13,000) csak $10,000-t ad érte. A Super GT-t és a Turismot rendes árat ($11,000) fizet.
  • A felfele nyíló ajtók nem kaptak külön animációt, így ugyanúgy nyílnak mint a rendes ajtók.
  • Tolatáskor egy bug figyelhető meg, mely a Landstalkernél is megfigyelhető: halvány fehér fény világít az autó elején.
  • Dacára annak, hogy a legdrágább autó, Nico barátnőinek nem jön be, mondván, hogy "nem illik a stílusához". Ellenben a hasonló Turismot elfogadják.

GTA Chinatown Wars Szerkesztés

  • A Rockstar Games Social Club oldalán a "Chinatown Wars" menüpontban Infernus papírmakett mintát lehet letölteni. A kinézete inkább a GTA IV-es változatra hasonlít és részletesebb, mint a Chinatown Warsban látató autó.

GTA V Szerkesztés

  • A PS3/X360 változatokban festhető csík van az oldalán az ajtó alatt, a PS4/XBOne változatokban nincs.

Ismert tulajdonosokSzerkesztés

GTA III
GTA Vice City/Vice City Stories
GTA San Andreas
GTA IV
GTA Chinatown Wars

Lásd mégSzerkesztés

  • Counthash és Miara - Lamborghiniről mintázott autók a GTA 1-ben és a GTA 2-ben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki