Fandom

GTA wiki

In the Future, There will be Robots

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az In the Future, There will be Robots (A jövőben robotok lesznek) egy futurisztikus táncshow Grand Theft Auto: Vice Cityben.

A városi rádiókban hallható reklámja alapján az előadás - "melytől a kritikusoknak elállt a szavuk" - a Vice City Art Centerben tekinthető meg. Főszereplője és producere a híres színész, Claude Maginot. Claude-dal Amy Sheckenhausen készít interjút a K-Chat rádión, ahol a műsorát reklámozza.

A szereplők flitteres szűk testhezálló ruhát, nadrágot viselnek. A darabon nehezen fogadta be a közönség, egyesek szerint túl "nehéz szavakba önteni". Egy rajongóról mégis tudunk: Morgan Merryweather, aki betelefonál a K-Chatre a Maginot-interjú alatt.

ReklámSzerkesztés

Bemondó: Ha még sosem látta a modern táncművészet nagyszerűségét, jöjjön és nézze meg az 'In The Future, There Will Be Robots' féktelen szenvedélyét! Minden este a Vice City Arts Centerben! A jövő kifejezése ízlésesen, táncon keresztül. Két férfi vetélkedik egy robot szívéért. Eufórikus és vehemens forgásokkal a színpadon.

Színész: Szeretem őt!

Claude Maginot: Igen? És mit szólsz ehhez?!

Színész: Ezek nem szabályos mozdulatok!

Claude Maginot: A MAGAM módján táncolok, hogy kifejezzem, amit a kimondhatatlant!

Robot: Mindkettőtöket-szeretem táncoljatok-nekem!

Bemondó: Ez a modern tánc. Felnőtt férfiak kétes ruhákban hadonásznak össze-vissza, mintha rohamuk lenne! Igazi modernizmus, a múlt, a jelen, a jövő. A műsorban látható egy futurisztikus lézer show és egy dehidrált tengeri tehén is (Maaah). A jövőben robotok lesznek!

Robot: Jöjjön-és-nézze-meg-az-előadást-melytől-a-kritikusoknak-elállt-a-szavuk!

Bemondó: A Vice City Arts Centerben.

ÉrdekességSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki