Fandom

GTA wiki

In The Beginning

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

CARL.jpg

Tenpennyék elkobozzák CJ pénzét

„Grove Street - Hazatértem.Legalább itt voltam,mielőtt mindent elbasztam.”
Carl Johnson

Az In the beginning küldetés a Grand Theft Auto: San Andreas legelső küldetése,ami fontos szerepet játszik a történetben.

Leírás Szerkesztés

A játék azzal kezdődik, hogy Carl Johnson egy bőröndöt ad le a Francis International Airporton készül az utazásra. Közben azt mondja, hogy öt keleti parton töltött év után,ideje hazamenni. Amint Carl megkapja a bőröndöt, kap egy telefonhívást Sweet Johnsontól, hogy édesanyjuk, Beverly Johnson meghalt.
Bőrönd.jpg

Carl és a bőröndje.

Közel az otthonához, Carlt megállítja a C.R.A.S.H letartóztatás szerűen. Kiszáll a taxiból,majd a korrupt rendőrök megmotozzák és elvesznek tőlek egy köteg drogpénzt.

Eddie Pulaski beszállítja a rendőrautóba,miközben Ralph Pendelbury megölésével vádolják a főszereplőt (Ő volt az a rendőrtiszt,akit a The Introductionben ölt meg Jimmy Hernandez). Tenpenny megfenyegeti Carlt, hogy figyelni fogja. Ezután Carlt kidobják Jeffersonban. A játék egy BMX elkötésével kezdődik.

Utasítás Szerkesztés

Johnson.jpg

A játék első járműve,a BMX

Út a Grove StreetreSzerkesztés

A küldetés valójában a videó végén fejeződik be,eljutni a Grove Streetre küldetésen kívül kell. A küldetés egy jefferson-i sikátorban ér véget,ahol egy BMX található. A játék nem utasít más jármű elkötésére,de megengedi,hogy leszállj a BMX-ről és egy másik járművel utazz.

A játék megtanít a kerékpár kezelésére,ami tulajdonképpen ugyanolyan,mint autót vezetni. A legkönnyebben a sínt követve érheted el a zsákutcát.

Ha eléred a Johnson házat,már rögtön a következő küldetést csinálod.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki