Fandom

GTA wiki

Hyman Memorial Stadium

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

HymanMemorialStadium-GTAVC-exterior.jpg

A Hyman Memorial Stadium Vice Cityben.

A Hyman Memorial Stadium egy sportaréna Vice City belvárosában a Grand Theft Auto: Vice City és Grand Theft Auto: Vice City Stories játékokban.

LeírásSzerkesztés

Az építését 1979-ben fejezték be. A neve egyaránt utalhat a Keresztapa II film miami származású karakterére, Hyman Rothra, és szexuális humorként a Hymen, azaz a szűzhártya elvesztésére. A stadion körül parkolók vannak, és van két helikopter leszálló - az egyiken egy Maverick is van a GTA Vice City Storiesban.

Ez a Vice City Mambas amerikai foci csapat otthona.

Események Szerkesztés

A stadionban számos rendezvény kapott helyet.

A GTA Vice Cityben a stadiont többcélú beltérrel láthatjuk: egy ovális pálya fut körbe a belső tér körül. Ezen a pályán zajlik a NASCAR stílusú Hotring verseny, míg a belső arénában a Bloodring roncsderbi és a Dirtring motoros ugrató verseny zajlik. A rendezvények naponta váltják egymást (Hotring → Bloodring → Dirtring), és naponta 20:00 és 0:00 között érhetőek csak el.

A GTA Vice City Storiesban koncertteremmé alakították Phil Collins számára, ahogy azt a "Kill Phil: Part 2" és az "In the Air Tonight" küldetések alatt látható. A stadiumnál ér véget a Hyman Memorial O.D.T. mellékküldetés.

Zene Szerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice Cityben a következő zenék hallhatóak az események alatt:

  • Frankie Goes to Hollywood - "Two Tribes" (Wave 103)
  • Tesla - "Cumin' Atcha Live" (V-Rock)
  • Gary Numan - "Cars" (Wave 103)
  • Alcatrazz - "God Blessed Video" (V-Rock)

KépekSzerkesztés

GTA Vice City

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki