Fandom

GTA wiki

Huang Lee

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta.pngGta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„"Megveszem MINDEN barátomat. Ez megkönnyíti az életet."”
Huang Lee

Huang Lee (李黃) egy szereplő a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand theft Auto: Chinatown Wars főszereplője.

HáttérSzerkesztés

Egy korrupt gazdag gyerek Hong Kongból, Huang a Triad-i tagként betöltött státuszát az apjának köszönheti, aki a Triadnek a parancsnoka Kínából. Apja gyilkossága után a nagybátyja Wu Lee kézbesít egy családi ereklyét Yu Jian Kardot, hogy biztosítsa családjának a Triad bandák vezetésének igényeit, elhívja Huangot Liberty Citybe. Miközben azt hitte, hogy aranytálcás kiszolgálás és sztriptíztáncosnők fogadják majd, e helyette egy veszélyes kaland várta helyette, amikor megérkezett a Francis Nemzetközi Repülőtérre azért, hogy elfogják Hunagot és, ellopják tőle a kardot, és hagyják meghalni. Huang mélyen leásott Liberty City alvilágába, hogy bosszút álljon az apja gyilkosán és visszaszerezze a család becsületét.

SzemélyiségSzerkesztés

Huangon a játék folyamán látszik, hogy egy nagyon magabiztos és éles-eszű. Úgy tűnik, hogy ő sokkal intelligensebb, mint a többi karakter a játékban, akin észrevehető, állandó gúnyolódásai és szarkasztikus megjegyzései.

Huang nem tartja értékesnek a becsületet és a hagyományt, úgy, mint a nagybátyja, azzal az állítással, hogy "ez 2009 nem 1403". Mindazonáltal nagyon hűséges a családjához és a bandájához, követi a parancsokat kis habozással, még arra a pontra is eljut, hogy megöljön egy másik Triadsot. Huang a nyitójelenetben elismeri, hogy ő egy "kényeztetett kis takonypóc" és elismeri, hogy ő már járt Liberty Cityben még azelőtt, hogy "rákokat halászott el egy svájci turistától".

Úgy tűnik, hogy idegenkedik a karakterektől, akiktől a küldetéseket kapja, de nagybátyja Wu Lee iránt mutatja az alkalmi tiszteletet.

Elkövetett GyilkosságokSzerkesztés

Választható GyilkosságokSzerkesztés

Küldetésekven való szerepléseSzerkesztés

GTA Chinatown Wars

  • Mivel ő a játék főszereplője, minden küldetésben szerepel.

ÉrdekességSzerkesztés

Huang Lee a második ázsiai főszereplő, másik meg Mikki.

GalériaSzerkesztés

LCPD Adatbázis InformációSzerkesztés

Vezetéknév: Lee

Keresztnév: Huang

Kor: 25

Születési hely: Kína

Közéleti Tevékenység:  Wu"Kenny"Lee triád főnök szövetségese.

Bűntények:

  • 2002: hamisítás
  • 2005: Grand Theft Auto

Megjegyzések:

  • Wu"Kenny"Lee Liberty City Triád főnök unokaöccse.
  • Úgy vélik, más szervezeteknek is dolgozik, a nagybátyja melett.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki