Fandom

GTA wiki

Hotknife

1 773pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Jármű
Hotknife
Hotknife-GTAV.jpg
Hotknife a Grand Theft Auto V-ben.
Típus Civil autó
Kivitel kétajtós hotrod
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés GTA San Andreas
GTA V
Gyártó Vapid

A Vapid Hotknife egy egyedi autó a Grand Theft Auto: San Andreasban és a Grand Theft Auto V-ben.

LeírásSzerkesztés

Kinézet Szerkesztés

A Hotknife egy 1920-30-as évekbeli Hot Rod, ami az 1928-as Ford Model A-ra hasonlít, kisebb módosításokkal és egyedi festéssel. Csak egy színben jelenik meg: lila alapfestés, fehér élekkel és fekete tetővel. A Pay 'n' Spray nincs hatással a kocsi színére, ahogyan tuningolni sem lehet. Két változata van: az egyiknek fedett a V8-as motorja, a másiknak nem. Az autó kétszemélyes.

Teljesítmény Szerkesztés

A Hotknife kezelése nagyon jó mind úton, mind terepen. A gyorsulása nagyon jó a V8-as motornak köszönhetően, ám végsebessége érezhetően kisebb, mint az aerodinamikusabb autóké a játékban. A fordulása sem túl jó, ami megnehezíti a fordulást nagy sebességnél. A töréseket is nehezen bírja, talán a védtelen első felfüggesztés és hűtő miatt.

HelyszínekSzerkesztés

AKárcsak a Phoenix, a Hotknife is egy rendkívül ritka autó a GTA San Andreasban, csak egy bizonyos helyen jelenik meg:

  • Az Autós iskola előtt Dohertyben (San Fierro), miután az iskola összes vizsgáját arany minősítéssel elvégeztük. Az itt parkoló autó rendszáma: "GOLD".
  • Rendfenntartó (Vigilante) küldetésekben is előfordulhat, de csak az első két szinten.
  • Roncs változata látható a Loco Low Co. garázsában.
  • Gyakrabban jelenik meg, ha a "gyors autók" csalás aktiválva van.

Apróságok Szerkesztés

  • A Hotknife alap rádiója a Playback FM.
  • Azon kevés járművek egyike, amit nem lehet tuningolni.
  • Ha a játékos sok csalást használ (nem feltétlenül jármű csalásokat), gyakrabban megjelenik az utakon. Ha a játékos túl sok csalást használ, gyakrabban jelenik meg minden más autónál.
  • A legöregebb autó a játékban, a Hustlerrel együtt.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Hotknife

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki