Fandom

GTA wiki

Ho Chi

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ho Chi egy kitalált karakter, akit a Grand Theft Auto: Vice City több rádióján is megemlítenek.

LeírásSzerkesztés

Ho Chi az Evacuator és az Exploder: Evacuator Part II filmekben a főhős, Tim segítőtársa. Tipikus kelet-ázsiai akcentussal beszél, a hangja kissé lányos.

Jack Howitzer a WCTR-n beismeri, hogy megölte Ho Chi-t a Grand Theft Auto: San Andreasban, és azt állítja, már új Ho Chije van. A színész azonban mentálisan instabillá vált és keveri a szerepét a valósággal, így nem tudni, hogy a filmben, vagy a valóságban ölte-e meg társát. A vele interjút készítő Billy Dextert viszont tényleg megöli, és a börtönben kényszeríti a cellatársát, hogy legyen az új Ho Chi.

A név valószínűleg szójáték a Hoochie (~ribi) szóra, és/vagy utalás Vietnám korábbi vezetőjére, Ho Chi Minh-re.

ZoknibábuSzerkesztés

Ho chi sock.jpg
Jackh.jpg

Jack Lifeinvader profilján a Grand Theft Auto V-ben egy zoknibábuval látható, akit ő Ho Chi Sock-nak hív.

Bár zoknibábu, Jack szerint igenis él. A bábu pótolja Ho Chi hiányát. Jack egy mosodában "találkozott" a bábuval a Bolingbroke Penitentiary fegyházban, aki beszélt hozzá a nehéz időkben. A Zokni is tipikus ázsiai akcentussal beszél, a megjelenése egy vietnámi harcosra hasonlít a vietnámi háborúból: szalmakalapot, zöld kabátot, piros nyakkendőt hord és egy model AK47-est.

A Zokni megjelenik Jack Howitzer TV sorozatában, rajta van Jack Lifeinvader profil fotóján és még blogbejegyzése is van Jack weboldalán. A szájával ír, és mivel ázsiai, tipikus hibákat vét: az L és R betűket felcseréli, a rövid szavakat kifelejti. Gyűlöli Rufus Bellowst, aki azt akarja, hogy Jack szabaduljon meg a bábutól.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki