Fandom

GTA wiki

Hilary King

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Lw9k48wj.png

„Akkor, és csakis akkor vagyok hajlandó a sofőr lenni, ha rendesen tudsz irányítani. Ha elárulsz, azt sosem bocsátom meg neked.”
Hilary King.[src]

Hilary King egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a Grand Theft Auto: Vice City-ben támogató karakterként jelenik meg.

Hilary King egy sokat próbált autóvezető. Főleg egy Sabre Turbo-t hajt. Gyakran dolgozik együtt Phil Cassidy-vel és Cam Jones-szal. Az ő triójukat béreli fel Tommy Vercetti, a Grand Theft Auto: Vice City főszereplője egy bankrablás végrehajtására.

Történet Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

„Jobb ha tudod, hogy problémái vannak amiatt mert sokan elhagyták régebben. Úgy tűnik nem dolgozik olyannak, aki nem képes legyőzni őt. Valami köze lehet ennek az anyjához azt hiszem.”
Phil Cassidy.[src]

A Vice City Police Department információi szerint, Hilary biztos családi környezetben nevelkedett. Megszállott evő. Ideggyengeséggel és függésegekkel küzd, mégis sokat dolgozott együtt a fegyverkereskedővel, Phil Cassidy-vel és a széftörővel, Cam Jones-szal. Hilary betegségeinek fő oka Phil szerint az anyja lehet.

A Grand Theft Auto: Vice City eseményei Szerkesztés

Beszervezés Vercetti által Szerkesztés

TheDriver-GTAVC-1-.jpg

Hilary megismerkedik Tommyval.

„Magának Hilary-ra van szüksége Uram. Nem valami nagy dumás jogi iskolát végzett tuskóra. Hilary a legjobb. Nála gyorsabb sofőrt még életemben nem láttam.”
Phil Cassidy beajánlja Hilary-t a rablás megszervezésekor.[src]

1986-ban, miután Tommy Vercetti beszervezte Cam Jones mellett Phil Cassidy-t, Phil beajánlotta Hilary King-et a csapatba, mint meneküléshez használt sofőr. Phil kikötötte, hogy Hilary nem fog Tommynak dolgozni, ha nem tudja megverni autóversenyzésben.

Tommy végül találkozik Hilary-val, aki egy Sabre Turbo kormánya mögött ül a Phil által megszervezett találkozón. A kettejük közötti verseny Vice Beach utcáin zajlik, a rendőrség beavatkozásával megfűszerezve, akik illegális versenyzésért szállnak be az üldözésbe. Tommy végül legyőzi őt és elnyeri Hilary szolgálatait.

Bankrablás és halál Szerkesztés

„Srácok! Irány a kocsi! Majd én fedezlek titeket!”
Hilary megérkezik, hogy megmentse társait.[src]

Miután összeállt a bankrabláshoz a csapat, Tommy elmagyarázza tervét a többieknek, hogy hogyan szándékozik kirabolni az El Banco Corrupto Grande bankot. Kitér a részletekre, hogy kinek pontosan mi lesz a feladata. Miközben a négy rabló a bank felé tart, Cam kicsit megszurkálja Hilary-t, hogy "túl sok helyet foglal".

TheJob-GTAVC5-1-.jpg

Hilary meghal a SWAT keze által, miközben próbálja védeni társait.

Amikor megérkeznek a bankhoz, Tommy utasítja Hilary-t, hogy körözzön a házak körül és várja a jelet, hogy mikor van rá szükség. A rablás öldöklésbe fullad, amikor több SWAT egység jelenik meg a helyszínen.

A bank előtt folytatódik a lövöldözés, amikor Hilary felbukkan és megpróbál segíteni társain. Tüzet nyit a SWAT embereire, akik azonban viszonozták a tüzet, megölve ezzel Hilary-t.

Karakter Szerkesztés

Személyiség Szerkesztés

„Leszek a sofőröd, de kérlek, bánj velem durván.”
Hilary belemegy, hogy segítsen Tommy-nak.[src]

Hilary érzelmileg labilis, köszönhetően az anyjához fűződő gyerekkori élményeinek. Ideggyengesége, aggódása és önbizalomhiánya visszaszorul amikor a kormány mögé ülhet. Phil Cassidy szerint "ő a legjobb".

Gyerekkori félelme, hogy elhagyják. Valószínűleg ez is az anyjához vezethető vissza, bár a VCPD szerint a családi háttere stabil volt. Ezek a gyerekkori behatások valószínűleg az okai az étkezési rendellenességeinek, aminek hatására nagyon elhízott.

Mindezek mellett Hilary-nak szinte nincsenek is emberi kapcsolatai. Kevés bizalmat vet az idegenekbe, amik azok nem bizonyítanak. Tommy is hasonló próbán ment át, amikor Hilary-val versenyzett és győzött. A régi barátaival, Phil Cassidy-vel és Cam Jones-szel a viszonya sokkal normálisabb, mint ahogy idegenekkel viselkedik.

Feltűnések Szerkesztés

Bank Robbers-GTAVC-1-.jpg

Hilary és társai a saját bankrablásos felszerelésükben.

Cam: "Tommy. Hilary túl sok helyet foglal."
Hilary: "Nem is!"
Cam: "De bizony!”

Cam Jones piszkálja Hilary-t a súlya miatt.[src]

Hilary nagyon túlsúlyos. Könnyű lila pólót visel, szürkés-kék farmerrel és fehér cipővel. A haja színe vörös, illetve szemüveget is hord.

A bankrablás során, Hilary egy babér-zöld kezeslábast visel kesztyűvel és fehér cipővel. Arcát hokimaszkkal takarja el.

Felszerelés Szerkesztés

Fegyverek Szerkesztés

  • MP5 - gépfegyver, mint amit a rablás során a többiek is használnak. A The Job c. küldetésben alig használja, mielőtt a SWAT emberei lelövik őt.

Járművek Szerkesztés

SabreTurbo-GTAVC-front-1-.jpg

Sabre Turbo.

  • Sabre Turbo - az izomautó, amit Hilary maga választott. Ezt az autót vezeti akkor is, amikor Tommy Vercetti-vel versenyez, hogy kiderüljön alkalmas-e arra, hogy dolgozhasson neki Hilary. A kocsiban nincs semmi különleges, a rendes utcai festést kapta, narancs alapon fehér csíkkal.
  • Taxi - a menekülőautó a bankrabláshoz. Hilary belevezeti a tűzharc közepébe, majd nem sokkal később meghal. Tommy és megmaradt társai végül ezzel az autóval menekülnek el a helyszínről.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

HilaryKing-GTAVC-VCBIfile-1-.jpg

Hilary feljegyzései a VCPD bűnügyi nyilvántartásban

  • Gyakorlott sofőr, aki gyaníthatóan Cam Jones-szal és Phil Cassidy-vel dolgozott.
  • Ideggyenge.
  • Megszállott evő.
  • Elhagyási félelmek kimutatva a pszichológiai profilozás során.
  • Vörös.
  • Hilary stabil családi háttérből származik.

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

GTA Vice City

Apróságok Szerkesztés

  • Hilary halála, hogy egy bankrablás során a SWAT emberei lövik le utalás az 1995-s Heat című filmre. A filmet Michael Mann rendezte, aki a Miami Vice forgatásában is részt vett.
  • Hilary vezetékneve csak a VCPD bűnözői adatbázisából derül ki.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki