Fandom

GTA wiki

Heists update

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

DOWNLOADABLE CONTENT
Online Heists
Heists.png
Game(s) Grand Theft Auto Online
Bejelentve 2013. szeptember 17.
Megjelenés 2015. március 10.
Főhősök GTA Online Főszereplő
Előző DLC: Következő DLC:
Festive Surprise Ill-Gotten Gains Part 1

A Heists Update egy kiegészítő csomag a Grand Theft Auto Onlinehoz, melyet 2015. március 10-én adtak ki. 

LeírásSzerkesztés

A Heists update elsősorban a Rablások funkciót (és az ehhez kapcsolódó tartalmat) hozza be a játékba, melyben a játékosok egy csoportja a GTA V-beli rablásokhoz hasonló módon megtervezhet, előkészíthet és végrehajthat betöréseket. Ebben nagy szerepet játszik Lester Crest és egy névtelen Heist tervező karakter, aki a tervezési fázisban jelenik meg.

TartalomSzerkesztés

A rablásokhoz kapcsolódó dolgokon kívül egyéb frissítések is vannak.

JátékmenetSzerkesztés

  • A játékos R3 (PS4) kétszeri megnyomásával mutathat abba az irányba, amerre a kamerával néz.
  • Daily Objectives - azaz napi feladatok: a játékosnak minden nap 3 különféle feladatot kell teljesíteni. Ha minden nap teljesíti egy hétig / hónapig, akkor busás jutalmat kap.
  • A High-End apartmanokban megjelent egy szoba, ami hasonlít Lester raktárához: ott a nagy tábla, amin meg kell tervezni a rablásokat.
  • Freeroam feladatok: Három új feladat is megjelent, amelyet küldetésen kívül a városban kap a játékos:

JárművekSzerkesztés

Az új járművek között első sorban páncélozott és csapatszállító (4-6 fős) kocsik vannak. Több már meglevő jármű mostantól megvásárolható a játék-beli Interneten.

..

FegyverekSzerkesztés

..

RuházatSzerkesztés

Az új ruhák mellett egy új funkciót is adtak az öltözködéshez: az Outfits - vagyis öltözékek. 10 öltözéket állíthatunk össze, így pár kattintással teljesen átöltöztethetjük a karakterünket.

...

Játékmódok (Adversary mode)Szerkesztés

Három új típusú versennyel és a kooperatív rablásokkal bővült a repertoár. A három verseny 12-es szinttől elérhető.

Come Out To PlaySzerkesztés

A Come Out To Play során három menekülőnek kell eljutnia egy biztonságos helyre, miközben egy csapat "vadász" üldözi őket.

A menekülők bármilyen fegyvert használhatnak, de csak gyalogosan közlekedhetnek és egy életük van. A vadászok élete korlátlan. Motorokon és ATV-ken ülnek - és nem tudnak leszállni -, fegyverük egy szem lefűrészelt csövű shotgun, amelyet szabadcélzás módban használhatnak csak.

Érdekesség: A játék neve utalás az 1979-es The Warrior című film híres idézetére.

Siege MentalitySzerkesztés

Ebben a játémódban 4 védő őriz egy helyet 6 támadó ellen. A Védők bármilyen fegyvert használhatnak, de csak egy életük van. A Támadók élete végtelen, azonban csak lefűrészelt csövű shotgun a fegyverük.

Hasta La VistaSzerkesztés

Ebben a Kamion vs. Kerékpár játékban a kerékpárosoknak kell eljutniuk egy megadott helyre, ám a kamionosok ezt nem hagyják.

Érdekesség: A játék neve utalás a Terminátor híres idézetére, maga a játékmód pedig a Terminátor 2-ben is szerepelt, ahol kamionnal üldöztek motorkerékpárt.

Rablások (Heists)Szerkesztés

A rablások hasonlóan működnek, mint a GTA V-ben: elő kell őket készíteni, be kell szerezni a szükséges eszközöket, ruhákat, járműveket - több előkészítő küldetés során, majd végrehajtani a rablást, amely jelentős összegekkel megugrasztja a játékosok bankszámláját.

Bővebben: Heists (Online)

TrófeákSzerkesztés

Fő cikk: Jutalmak és trófeák (GTA V)

9 új trófea került a játékba, 7 bronz és 2 ezüst, 250 Gamerscore értékben.

KépekSzerkesztés

...

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki