GTA wiki

Heists update

DOWNLOADABLE CONTENT
Online Heists
Heists.png
Game(s) Grand Theft Auto Online
Bejelentve 2013. szeptember 17.
Megjelenés 2015. március 10.
Főhősök GTA Online Főszereplő
Előző DLC: Következő DLC:
Festive Surprise Ill-Gotten Gains Part 1

A Heists Update egy kiegészítő csomag a Grand Theft Auto Onlinehoz, melyet 2015. március 10-én adtak ki. 

LeírásSzerkesztés

A Heists update elsősorban a Rablások funkciót (és az ehhez kapcsolódó tartalmat) hozza be a játékba, melyben a játékosok egy csoportja a GTA V-beli rablásokhoz hasonló módon megtervezhet, előkészíthet és végrehajthat betöréseket. Ebben nagy szerepet játszik Lester Crest és egy névtelen Heist tervező karakter, aki a tervezési fázisban jelenik meg.

TartalomSzerkesztés

A rablásokhoz kapcsolódó dolgokon kívül egyéb frissítések is vannak.

JátékmenetSzerkesztés

  • A játékos R3 (PS4) kétszeri megnyomásával mutathat abba az irányba, amerre a kamerával néz.
  • Daily Objectives - azaz napi feladatok: a játékosnak minden nap 3 különféle feladatot kell teljesíteni. Ha minden nap teljesíti egy hétig / hónapig, akkor busás jutalmat kap.
  • A High-End apartmanokban megjelent egy szoba, ami hasonlít Lester raktárához: ott a nagy tábla, amin meg kell tervezni a rablásokat.
  • Freeroam feladatok: Három új feladat is megjelent, amelyet küldetésen kívül a városban kap a játékos:

JárművekSzerkesztés

Az új járművek között első sorban páncélozott és csapatszállító (4-6 fős) kocsik vannak. Több már meglevő jármű mostantól megvásárolható a játék-beli Interneten.

..

FegyverekSzerkesztés

..

RuházatSzerkesztés

Az új ruhák mellett egy új funkciót is adtak az öltözködéshez: az Outfits - vagyis öltözékek. 10 öltözéket állíthatunk össze, így pár kattintással teljesen átöltöztethetjük a karakterünket.

...

Játékmódok (Adversary mode)Szerkesztés

Három új típusú versennyel és a kooperatív rablásokkal bővült a repertoár. A három verseny 12-es szinttől elérhető.

Come Out To PlaySzerkesztés

A Come Out To Play során három menekülőnek kell eljutnia egy biztonságos helyre, miközben egy csapat "vadász" üldözi őket.

A menekülők bármilyen fegyvert használhatnak, de csak gyalogosan közlekedhetnek és egy életük van. A vadászok élete korlátlan. Motorokon és ATV-ken ülnek - és nem tudnak leszállni -, fegyverük egy szem lefűrészelt csövű shotgun, amelyet szabadcélzás módban használhatnak csak.

Érdekesség: A játék neve utalás az 1979-es The Warrior című film híres idézetére.

Siege MentalitySzerkesztés

Ebben a játémódban 4 védő őriz egy helyet 6 támadó ellen. A Védők bármilyen fegyvert használhatnak, de csak egy életük van. A Támadók élete végtelen, azonban csak lefűrészelt csövű shotgun a fegyverük.

Hasta La VistaSzerkesztés

Ebben a Kamion vs. Kerékpár játékban a kerékpárosoknak kell eljutniuk egy megadott helyre, ám a kamionosok ezt nem hagyják.

Érdekesség: A játék neve utalás a Terminátor híres idézetére, maga a játékmód pedig a Terminátor 2-ben is szerepelt, ahol kamionnal üldöztek motorkerékpárt.

Rablások (Heists)Szerkesztés

A rablások hasonlóan működnek, mint a GTA V-ben: elő kell őket készíteni, be kell szerezni a szükséges eszközöket, ruhákat, járműveket - több előkészítő küldetés során, majd végrehajtani a rablást, amely jelentős összegekkel megugrasztja a játékosok bankszámláját.

Bővebben: Heists (Online)

TrófeákSzerkesztés

Fő cikk: Jutalmak és trófeák (GTA V)

9 új trófea került a játékba, 7 bronz és 2 ezüst, 250 Gamerscore értékben.

KépekSzerkesztés

...