Fandom

GTA wiki

Heists

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

RobberyPlan-GTAV.jpg

A Jewel Store rablás előkészítése a GTA V-ben.

A Rablások (Heists) előkészítést igénylő küldetések. Első ilyen a Grand Theft Auto: Vice Cityben a The Job (bár a Grand Theft Auto III The Getaway küldetésében is egy nagyobb rablást láthatunk).

Több ilyen küldetés is található a GTA sorozatban, melyek gondos előkészítést igényelnek és dollármilliókkal gazdagítják a játékost. A GTA V-ben újra lehet játszani a küldetéseket.

ÁttekintésSzerkesztés

A hagyományos értelemben vett rablások több Grand Theft Auto játékban is megjelentek, de igazán a Grand Theft Auto V-ben teljesedtek ki.

A Grand Theft Auto V nagy rablásait a három főszereplő találkozása előzi meg, ahol a játékos eldöntheti, hogyan akarja véghezvinni a rablást - például lopakodva, vagy frontális támadással. A bonyolult küldetésekhez specialisták is kellenek (sofőr, fegyveres, hacker). A specialisták bére lehet alacsony - de kevesebbet is segít, vagy magas, de akkor a bevétel csökken. Ha a tervezési fázis kész, előkészítő alküldetéseket kell végrehajtani: szükséges ruházat, fegyver jármű beszerzés (ellopása), vagy későbbi segédeszközt (pl. menekülő kocsi) a helyére eljuttatni. Minden heist elvégzéséért trófea jár.

A 3D Univerzum RablásaiSzerkesztés

GTA IIISzerkesztés

GTA Vice CitySzerkesztés

GTA San AndreasSzerkesztés

A HD Univerzum rablásaiSzerkesztés

GTA IVSzerkesztés

GTA Chinatown WarsSzerkesztés

GTA VSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Fő cikk: Heists (Online)

A rablás játékmód a Heists update részeként került a Grand Theft Auto Onlineba.

GTA V csapattagokSzerkesztés

Drivers (sofőrök)Szerkesztés

Gunmen (lövészek)Szerkesztés

Hackers (hackerek)Szerkesztés

Elveszíthető csapattagokSzerkesztés

A képzettségük alacsonysága miatt néhány csapattárs a rablás során meghalhat vagy elveszhet. Ilyenkor a részesedése az eredeti 150%-a lesz: pl. ha =% volt, akkor 10,5% lesz.

DriversSzerkesztés

Eddie Toh

  • ​Big Score (Obvious megközelítés) Ha Trevor nem tartja egyenesben a helikopter, hogy Lester lelőhesse a támadókat, azok nekimennek Eddie helikopterének, így ő lezuhan.

Karim Denz

  • Big Score (Subtle megközelítés) Ha az alacsony vezetési tapasztalata ellenére őt választjuk a negyedik Gauntlet sofőrének, akkor karambolozni fog és a rendőrök elkapják.
  • (Obvious megközelítés) Ha alacsony vezetési tapasztalata ellenére az aranyat szállító helkopter pilótájának választjuk, a szélkerekek között ütközni fog és meghal.

Taliana Martinez

  • Big Score (Obvious megközelítés) Ha Trevor nem tartja egyenesben a helikopter, hogy Lester lelőhesse a támadókat, azok nekimennek Taliana helikopterének, így ő lezuhan.

GunmenSzerkesztés

Daryl Johns

  • Paleto Score Egy rendőrautó nekimegy és a falhoz szorítja, így meghal.
  • Bureau Raid (Covert megközelítés) Az ajtó nyitásánál a robbanásban elkapják.

Hugh Welsh

Norm Richards

  • Jewel Store Job Bármelyik módszerrel történik a rablás, ő leesik a motorról. Ha nem halt meg, letartóztatták.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki