Fandom

GTA wiki

Harold Joseph

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share

Zvx3wvlh.png

„Nincs benned tisztelet!”
Stretch, mondja Franklinnek.[src]

Harold "Stretch" Joseph egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a Grand Theft Auto V-ben.

LeírásSzerkesztés

Stretch 1984-ben született Los Santosban. Úgy tűnik, hogy ő egy közös barátja Franklinnek és Lamarnak, emellett egy Grove tag is. Ő több jelenetben látható Franklin Trailere alatt. Stretch beállt a Ballaszokhoz, Michael megöli őt az utolsó küldetésben.

MegjelenésSzerkesztés

A karakter úgy tűnik, hogy valamivel alacsonyabb, mint Franklin, és enyhe testtömegű. Emellett, visel egy sima fehér pólót, egy ezüst lánccal, farmernadrággal, cipővel, és zöld sapkával.

ApróságokSzerkesztés

  • Lamar megemlíti az egyik küldetésben hogy Stretch börtönben volt, majd aztán kijött a börtönből és csatlakozott a Ballaszokhoz.
  • Stretch az egyetlen főellenség a GTA 5-ben, aki csak két küldetésben szerepel, az egyik The Long Stretch és a második The Third Way. Nem csak Stretch az egyetlen főellenség, aki csak két küldetésben szerepelt a GTA 5-ben, hanem Massimo Torini a GTA Liberty City Stories főellensége is szintén csak két küldetésben szerepelt.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA V

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki