Fandom

GTA wiki

HVY

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png
Üzlet
HVY
HVY.png
Cégnév: HVY
BAWSAQ: Increase-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svgIncrease-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svg HVY
Típusa: Járműgyártás
Megjelenik: Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V

HVY Industries (BAWSAQ: HVY) nehézgépek és járművek gyártásával foglalkozó vállalat a HD Univerzumban a Grand Theft Auto sorozaton belül. A játékos vásárolhat részvényeket tőlük a Bawsaq.com weboldalon a GTA V-ben.

LeírásSzerkesztés

A vállalat neve egy rövidítése a "heavy"-nek, ami magyarul "nehéz". Valószínűleg az Oshkosh-n vagy a CAT-n alapszik.

JárművekSzerkesztés

Jármű Stílus Alapszik (HD Univerzum) Megjegyzések
Airtug Airport baggage handler Clark CT 30 Gyártóját említik a rendőrségi rádiós beszélgetéseknél.
Biff Dump truck Kenworth T800
Barracks OL Miltary truck Oshkosh MTVR Nem lehet tudni, hogy a gyártója a GXT-től származik-e, viszont kisebb hasonlóságokat megoszt a Barracks Semivel.
Barracks Semi Military trailer-truck Oshkosh MTVR semi
Brickade Armoured truck Navistar and RG-12 APC TBoGT exkluzív, de eltávolították a végleges változatból. Említik a rendőrségi rádiós beszélgetéseknél.
Crane Crane in port Konténereket lehet felvenni vele.
Cutter Tunnel Driller Nem tudni, hogy melyik járműről alapszik. Csak az utolsó rablásnál érhető el a GTA V-ben.
Dock Handler Container handler Egy azonosítatlan konténerszállító Gyártóját említik a rendőrségi rádiós beszélgetéseknél.
Docktug Tractor trailer truck Ottawa Commando 4x2 Gyártóját említik a rendőrségi rádiós beszélgetéseknél.
Dozer Tractor Caterpillar 963D
Dump Massive Dumptruck Caterpillar 789 Belsőleg HVY, de a platója a Brute-hez hasonlít.
Forklift Light forklift Egy azonosítatlan targonca
Mixer Large Truck Egy azonosítatlan cementes teherautó Belsőleg HVY, de egy Brute járműhöz, a Tipper-Mixerhez hasonlít.
Insurgent Páncél jármű GURKHA RPV A GTA Online DLC járműve
Ripley Airline pushback Schopf F296C
Skylift Heavy-lift helicopter S-64 Skycrane Gyártóját említik a rendőrségi rádiós beszélgetéseknél.

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Kombinálható a két leggyakoribb ipari gyártó nevével, a HVY-vel és az MTL-lel, összeolvasva pedig HVYMTL, ami a "heavy metal" rövidítése. Ez nagy valószínűséggel egy Easter Egg.

Lásd mégSzerkesztés

  • DUDE - Egy 3D Univerzumos vállalat és járműgyár.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki