Fandom

GTA wiki

Grove Street

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Grove Street.jpg

A Grove Street Gantonban

A Grove Street egy zsákutca Los Santos Ganton kerületének közepén, a Grove Street Families banda otthona és fő működési területe.

Az angol GTA Wikia szerint a Los Angeles Compton kerületében található Spruce Streetről mintázták. A nyugati vége hasonló, de nem zsákutca (lásd a képen). A gtagaming.com fórumán[1] egy másik utcát jelölnek meg: az East Cocoa Street-et, amelynek van egy eldugott zsákutca vége, és sokkal inkább hasonlít a játékbeli változatra.

TörténetSzerkesztés

Sablon:Üzenet-Spoiler Grove Street a Grove Street Families két vezetőjének, Sean "Sweet" Johnson és Carl "CJ" Johnson otthona. két további testvérükkel, Kendllel és Briannel együtt a Johnson házban nőttek fel. Édesanyjuk, Beverly nevelte őket, amíg egy lövöldözés miatt meg nem halt. Fia, CJ, ezután tér vissza és beköltözik a szülői házba.

Sweet -bár már nem a szülői házban - továbbra is a Grove Streeten lakik. Brian meghalt 1987-ben, Kendl pedig El Coronaban lakik barátjánál, a Varrios Los Aztecas vezetőjénél, Cesar Vialpandonál. Lance "Ryder" Wilson és Jeffrey "OG Loc" Cross szintén a Grove Streeten lakik, Melvin "Big Smoke" Harris pedig lakott, amíg nem költözött Idlewoodba.

Mivel a Grove Street Families bázisa, az utcát gyakran támadják meg a Ballas tagjai. Egy ilyen támadás vezetett Beverly Johnson halálához, és OG Loc partija közben is megtámadják a Grove-ot, ám elbuknak. Azonban Sweet letartóztatása és CJ kitoloncolása után a Grove Street és az összes többi Grove terület Ballas irányítás alá kerül. Ezt Ryder és Big Smoke segítette, akik időközben átálltak.

Sweet később kiszabadul (Mike Toreno révén) és Carl is visszatér. Együtt visszafoglalják Grove Streetet és Gantont a Grove Street Familiesnek. A Grove Street újra a GSF bázisává válik, és innen újabb területeket hódítanak meg. A zavargás a Grove lakosait is érinti, de Sweet és Carl "rendet tesznek". Tenpenny is a Grove Streeten lelte halálát, amikor egy tűzoltóautóval lezuhant a felüljáróról az utcára.

LakosokSzerkesztés

HázakSzerkesztés

FegyverekSzerkesztés

JárművekSzerkesztés

  • BMX - OG Loc háza melletti ház előtt.
  • Greenwood - Sweet háza előtt.
  • Hydra - Sweet házának tetején, a 100%-os végigjátszás után.
  • Picador - Ryder háza előtt.
  • Rhino - A ryder háza melletti felüljáró alatt a 100%-os végigjátszás után.

EgyébSzerkesztés

KépekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

  1. http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=55506

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki