Fandom

GTA wiki

Grin

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Grin (vigyor) egy antidepresszáns gyógyszer, melynek reklámja hallható a Grand Theft Auto: San Andreasban, továbbá weboldala is van a Grand Theft Auto IV-ben, a yourmexicandoctor.com.

San Andreas reklámSzerkesztés

Grin

üvegcsörömpölés

Chris: Anya, Josh összetörte a vodkásüveget az éjjeliszekrényeden!

Josh: Chris csinálta!

Anya: Kis szarosok! Kinyírlak titeket!

Férfi: Családot nevelni a külvárosban nem egyszerű. Főleg, ha egy menő szingli nő volt a saját városi beékelt területével. A mindennapos stresszel nehéz fenntartani egy szerető szexuális kapcsolatot a férjével és szembesül a késztetéssel, hogy megölje a gyerekeit.

Anya: Szeretem a családom! Mit csináljak?

Férfi: Néha kell egy segítő kéz. Küldje a megfelelő üzenetet az értékekről és karakterről Grinnel. Grin visszaállítja az agya kémiai folyamatait egy tökéletesen biztonságos módon.

Anya: Utáltam az életem. Most szeretem a kocsimat. Ahelyett, hogy a barátaimmal lógnék, inkább a házon dolgozom. A világ kétpólusú, akárcsak én! Grin az egyenlítőn tart. Primitív, napos és mindig forró.

Férfi: Grin! A tudomány tudományosan alkotta, hogy feloldja a szorongást, depressziót és az önbizalom hiányt, ami külvárosban kezdett új életből fakad. Biztonságos és nem okoz függést! Végülis, mi okozhatna függést egy gyógyszernél, amitől mindig jó érzi magát? Ha úgy érzi, nem számít semmi, érzelemmentes és hízik - miért ne szerezné vissza az önbizalmát Grinnel?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki