Fandom

GTA wiki

Gracie Ancelotti

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Grace "Gracie" Ancelotti egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik mint egy mellékszereplő a Grand Theft Auto IVben és The Ballad of Gay Tonyban. Gracie az Ancelotti bűnügyi család főnökének, Giovanni Ancelottinak a lánya és a Tony Prince meghitt barátja.

ÉletrajzSzerkesztés

Háttér Gracie az Ancelotti Családban született 1977-ben. Niko Bellic során az autóban mondta, hogy közel volt az apjához, de kerülte a maffia barátait. Giovanni úgy túnik, engedi hogy ő egy party lányként viselkedjen. 2003-ban letartóztatták, amiért kokaint birtokolt. 2003 alatt vagy után, az apja vett neki egy rózsaszín Feltzert és összebarátkozott Gay Tonyval, aki adott neki egy tagsági kártyát a Maisonlette 9-be, ahova nem sikerült bejutni korábban. Az LCPD hisz neki, hogy nem vesz részt a családi vállalkozásban, de gyanús volt a Tonyval való barátságával. A Ballad of Gay Tonyban, Gracie látható Tonyval, Evannel és Rocco Pelosival. Amikor Luis, Tonyval néhány üzletet foglalkoztak, Gracie buzz-gyilkosnak hívja őt.

A GTA IV és The Ballad of Gay Tony EseményeiSzerkesztés

EmberrablásSzerkesztés

2007-ben letartóztatták ittas vezetés miatt, ami ösztönözte őt, hogy eladja a rózsaszín Feltzer-jét. A következő évben Niko Bellic elrabolta Graciet, Patrick McRearyvel együtt, akit fogva tartottak, hogy kicsikarják Giovannit. Később rájönnek, hogy Giovanni barátja Gay Tony, akinél az eltűnt gyémánt van, és úgy döntenek, hogy cserét ajánlanak. Nem ismert, hogy miért akarta Gerald McReary elrabolni őt, de lehetséges, hogy Ancelottinak van valami köze Gerry bebörtönzéséhez.

Később Giovanni megparancsolta Luisnak és Gay Tonynak, hogy kövesse az egyik emberrablót, így elvezeti őt Graciehez. Miután Graciet új helyre vitték, beleegyezett, hogy odaadja a gyémántokat. Ancelottik elküldték Lusit és Gay Tonyt az üzletre, ahol Niko és Patrick elmennek Gracievel együtt, ahol átadják Graciet, de az üzletet félbeszakítják Ray Bulgarin és az emberei. Gracie, Luis és Gay Tony eltudott menekülni, míg Packie és Niko megöli Bulgarin embereit.

Az emberrablás utánSzerkesztés

Néhány nap elteltével, Niko megint találkozott vele a háza előtt. Szigorú biztonság alatt van, és valószínűleg paranoiás. Lett neki egy új autója, egy egyedi fehér Cognoscenti. Felismeri Nikot, miközben a háza előtt sétál. Niko úgy tesz, mintha nem ismerné, de Gracie embereket küld rá, hogy megöljék őt (nevük Anthony, Mark, Tony, Benny és Sal), de Niko megöli őket. Valószínűleg ezek az élmények után elköltözik Liberty City másik részébe.

Véletlen találkozásokSzerkesztés

GTA 4 - Random Character 14 - Gracie Ancelotti (1080p)01:13

GTA 4 - Random Character 14 - Gracie Ancelotti (1080p)

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV

The Ballad of Gay Tony

Galéria Szerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/wiki/Gracie_Ancelotti

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki