Fandom

GTA wiki

Gordon Sargent

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„Addig szedjél szénát, míg a nap ragyog.”
Gordon Sargent a "Waste Not Want Knots" küldetés alatt.[src]

Gordan "Gordo" Sargent egy támogató karakter a Grand Theft Auto IV-ben. Ő egész Liberty Cityben a McReary bűnügyi család egyik végrehajtója és a szerencsejáték üzletben jó kapcsolatai vannak a Messina bűnügyi családdal, Mark Volpen keresztül, aki egy olasz kapitány Dukes területén. Ő szintén Kenny Petrovic barátja, aki Liberty City legnagyobb gengszterei közül az egyik.

Leírás Szerkesztés

Gordon a McReary bűnügyi családnak az egyik tagja, aki gyakran dolgozott a társaival, Patrick McRearyvel és Michael Keaneel együtt. Gordon elkísérte Patrickot, Michaelt és Niko Bellicet, a Colony Szigeten lévő Ancelottik hulladékkezelő üzemébe, miközben fedezte az útjukat és sikeresen lopta az Ancelotti fizetését. Sargent és Keane fedő tüzet nyújtottak, ahogy Patrick és Niko csinálták a szökésüket, később ők ketten is elszöknek.

Később Gordon segített elrabolni Ancelotti lányát, Gracie Ancelottit, akit Niko kapott el. Gordon Gracie-vel együtt meghúzódott egy ideig, egy elhagyatott helyen, amíg az Ancelotti Family egy alkut csinált, hogy elcserélje őt a gyémántokra, amiket a Libertonian Múzeumból lopott el a Lost Testvériség motoros banda.

Gordon mindig panaszkodik McRearynek a helyes bűnügyi életről Liberty Cityben. Utasításokat Packie-től vesz, de gyakran vitatkozik vele és kigúnyolja őt. Ez lehetséges, hogy Gordon fél Gerald McRearytől, mert Packie mindig azt mondja, hogy Gordon nem tud annyira bátor lenni előtte.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA IV

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

Vezetéknév: Sargent

Keresztnév: Gordon

Kor: 29

Születési hely: Dukes, Liberty City

Horvátozás: A McReary család ismert munkatársa.

Bűntények:

  • 1998 - Lopott tulajdon
  • 2000 - Kis összegű lopás
  • 2002 - Szerencsejátékon nyert tulajdon birtoklása
  • 2003 - Emberrablás

Megjegyzések:

  • Jelentéktelen Dukes-központú Ír-amerikai csuklyás.
  • Szorosan együttműködik Michael Keanevel és Patrick McRearyvel, testvére a Pegorino Bűnügyi Csalás üzlettársának, Gerald McRearynek.
  • Sok gépjármű eltérítésben és rablásban őt gyanúsítják.
  • Több ismert bukmékert látogat.

Apróságok Szerkesztés

  • Michael Keane szerint, Gordon elvesztett egy nagy tétet az előző esti Liberty City Swingers játék során, ahol vereséget szenvedtek a kilencedik fordulónál. Emiatt Patrick és Michael többször hibáztatja őt.
  • Lehetséges, hogy Gordon megfog halni a Waste Not Want Knots misszió során. Nikonak követnie kell Packiet a raktárból kifelé menet a társaival együtt, és lőni kell a gengsztereket. A legjobb, ha csak követed Packiet és a menekülés a cél.
  • Úgy véljük, hogy neki szerencsejáték-problémája van. Emiatt kapcsolatban áll a Messian crime family egyik kapitányával Mark Volpe-val, Dukesban, a bandával szerencsejátékkal kapcsolatos üzletei vannak.
  • A GTA IV multiplayeréből kiderült, hogy Gordon egy szívességet tett Kenny Petrovicnak.
  • A kedvenc falatozója valószínűleg a Burger Shot.
  • Lehetséges, hogy őt az ír színészről, Collin Farrell-ról modellezik, mivel hasonló megjelenést tanúsít a bajusz, orr és szemöldök terén.
  • Miután az ír maffia utolsó vezetője is elhagyta Liberty Cityt, lehetséges, hogy Gordon átvette a család vezetését.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Gordon_Sargent

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki