Fandom

GTA wiki

Giovanni Ancelotti

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngF45voypd.png

Giovanni Ancelotti "Az öreg Ancelotti" néven ismert, az Ancelotti család vezetője, valamint Gracie Ancelotti édesapja.

Életrajz Szerkesztés

Korai élete Szerkesztés

Ancelotti Nápolyban, Olaszországban született 1930-ban és a bűnözői életét a második világháború végén kezdte el, amikor a fekete piacon gengszterkedett, ezzel segítve a csempészetet az amerikai csoportoknak, akik Nápolyban állomásoztak, amikor ő 15 éves volt.

Élete Liberty Cityben Szerkesztés

1950-ben Liberty Citybe emigrált, ahol uzsorás volt. 1951-ben elfogták, mert lopott áru volt a tulajdonában. Négy évvel később, ismét elfogták uzsorás tevékenység miatt. 1960-ban az LCPD elkapta gengszterkedésért. 1978-ban az Ancelotti család vezetője lett, mivel meghalt a nagybátyja. 2003-ban megint letartóztatták gengszterkedésért.

Grand Theft Auto IV eseményei Szerkesztés

2008-ban az Ancelotti család ereje nagyon meggyengült, mert Niko Bellic megölte Charles Matteót, Anthony Spoletót, valamint Frank Garone-t a Pegorino család és az Ír maffia megbízására, emellett Niko elrabolta Giovanni lányát, Gracie-t az ír maffiának, aki elvitte őt egy házba, Leftwood-ba. Giovanni először nem hitte el, hogy elrabolták a lányát, habár amikor Niko küldött egy képet Gracie-ről szájpecekkel a szájában, Giovanni azonnal elküldte "Gay" Tony Prince-t és testőrét, Luis Lopezt, hogy találják meg, hogy hol tartják fogva Gracie-t. Ők ketten követték Patrick McReary-t, egy magas beosztottját az ír maffiának helikopterrel. Ő pont ott állt meg, ahol fogva tartották a lányát és Tony megírta ezt az öreg fickónak. Ezután Giovanni elküldte pár emberét a házhoz, hogy megmentsék a lányát, de a próbálkozás nem jött össze, mert Niko átvitte a nőt egy menedékházba, Northwood-ba. Giovanni gyémántot ajánlott fel Gracie-ért cserébe, Tony és Luis odaadták a gyémántokat Charge szigeten és visszavitték a leányzót Giovanninak.

Miután kicserélték őt a gyémántokra, Giovanni leült beszélni egy orosz gengszterrel, Ray Bulgarinnal, aki az igazi tulajdonosa volt a gyémántoknak és úgy döntöttek, hogy még egy testre szükség van a gyémántügy miatt, vagy Tony vagy Luis.

Rocco Pelosi és a nagybátyja, Vince két tagja a családnak találkoztak Luissal és elmondták az ürgének, hogy a család inkább dolgozna vele, mint Tonyval, valamint Giovanni és Bulgarin hálásak lennének, ha megölné a fickót. Luis Tony klubjában, a Maisonette 9-ben döntött és amikor odaért, akkor Vince-t lőtte le, Tony helyett. Luis meg akarta ölni Roccót is, de Tony elmondta társának, hogy ne végezzen a férfival, mert ő egy fontos ember. Luis és Tony ezután megvédték a klubot a támadó oroszoktól. Luis a későbbiekben megölte Bulgarin összes emberét a vidámparkban, köztük Timurt, majd magával a férfival is végzett a saját privát repülőgépében.

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Ancelotti
Keresztnév:Giovanni
Kor:78
Születési hely:Nápoly, Olaszország
Horvátozás:
  • Ancelotti Bűnszervezet
Bűntények:
  • 1951 - Lopott áru birtoklása
  • 1952 - Zsarolás
  • 1955 - Pénzbehajtás
  • 1960 - Emberölés
  • 2003 - Garázdaság
Megjegyzések:
  • Valószínűleg ő vezette azt a feketepiacot, ahol rakétákat csempésztek az amerikai csapatoknak Nápolyba a Második Világháború idején - 15 éves volt ekkor.
  • 1950-be települt be az Egyesült Államokba és egy Alderney Zöldségesnél kezdett dolgozni - az üzlet mára az övé lett.
  • Pénzbehajtást és zsarolásokat irányít a boltjából.
  • Nagybátyja halála után átvett egy bűnszervezet irányítását 1978-ban.
  • Kapcsolatba hozható az éjszakai klubbot vezető Tony Prince-szel.
  • Gracie Ancelotti apja.
  • Alvilági neve - Az Öreg Ancelotti.

Apróságok Szerkesztés

  • Soha nem jelenik meg fizikailag a GTA játékokban, bár elég fontos szerepet játszik a Grand Theft Auto IV történet során.
  • Véletlenül, Don Jon Gravelli átvette a saját családja irányítását 1978-ban, a nagybátyja halálát követően. Azt nem lehet tudni, hogy a két férfi miért pont ebben az évben vették át a saját családjuk irányítását

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki