Fandom

GTA wiki

Giorgio Forelli

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Giorgio Forelli, a Forelli Család tagja és Sonny Forelli, Marco Forelli, Franco Forelli és Mike Forelli unokatestvére. Őt csak megemlítik a GTA Vice Cityben és a GTA Vice City Storiesban.

1984-ben Giorgio, kölcsön adott Barry Mickelthwaitének 3000000 $-t. Giorgio vissza akarta kapni a pénzét, ezért bérgyilkosokat küldött Philre és Barryre, de Victor Vance megölte a bérgyilkosokat. 1986-ban Giorgiót csalással vádolják és Ken Rosenberg volt az ügyvédje. Giorgiót később felmentették a vád alól. Majd, mikor Tommy Vercetti megölte Sonny Forellit, akkor ő elmenekül Vice Cityből.

Ő Las Venturasba utazott, és elrendelte, hogy rabolják el Johnny Sindaccót a kórházból, később a terve elbukott, így visszatért Liberty Citybe. A San Andreas Béta verziójában, őt láthatjuk a Szent Márk Bisztró étterem egyik irodájában. Őt kizárták a játékból, mert neki nem szabad megjelennie a küldetésben, és a Rockstar Games visszavonta ezt, majd ki is zárták a karaktert a játékból. 

A GTA San Andreasban az ő hangját Armando Riesco adja. 

Őt láthatjuk a GTA Advancében, de nem kapott pontos szerepet a játékban, de láthatjuk, hogy az egyik misszióban elhalad a Szent Márk Bisztró mellett, majd megjelenik az Artworkje. 

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

GTA San Andreas

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki