Fandom

GTA wiki

Gethsemanee Starhawk Moonmaker

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gethsemanee Starhawk Moonmaker a Grand Theft Auto: Vice City szereplője.

A Gethsemanee nem az eredeti neve, ezt a szektájában vette fel, de valószínű, hogy a középső- és a vezetéknevének eredete is ehhez a társasághoz köthető.

Gethsemanee szinkronhangját Lynn Lipton kölcsönzi.

Gethsemanee egy boszorkány-szekta tagja, amelyet egy Phil nevű férfi irányít (nem Phil Cassidy), aki Vice City egyik kövekkel és gyöngyökkel foglalkozó üzletében dolgozik. Gethsemanee egy könyvet is írt, amelynek címe: "I'm Lovin' the Coven" (Szeretem a gyülekezetet) és fakéregre került kinyomtatásra.

A hölggyel Amy Sheckenhausen készít interjút a K-Chat műsorában, és a meghívásért cserébe Amy egy kristályt kap ajándékba. A vendég sok berögzött gondolatát osztja meg a beszélgetés során:

  • Ő és a gyülekezet abban a hitben él, hogy a természet mindenható, és "valakik" megpróbálják letaszítani a természetet ebből a szerepéből.
  • A borotválkozás alapvetően rossz dolog (megkérdezi, hogy Jeanne d'Arc borotválta-e magát).
  • Az embereknek el kéne pusztítaniuk a gépeket, akár háború árán is, mert azok megpróbálják az uralmuk alá hajtani az emberi fajt.
  • Az erőszak rossz.

Kijelenti, hogy ha majd meghal akkor azt szeretné, hogy kizárólag papnők által legyen eltemetve egy barlangba, körülvéve kedvenc szerszámaival és ékszereivel. Tanácsolja továbbá Amy-nek, hogy beszélgessen egy homárral.

Az interjú későbbi részében bemutatja a gyülekezetet: "Mi csak olyan emberek csoportja vagyunk, akik hisznek abban, hogy a dolgokat közösség szintjén egyenlően osszák el és akik szeretnek sokat énekelni. És nem találnak maguknak férjet. Magazinok olvasása, köpenyek, varázspálcák és szarvas istenek. Simára dörzsölni a bőrödet kövekkel. Meghalni 27 éves öregként. A félelemtől sírni amikor vihar kezdődik. És hasonló dolgok, mint amiket az elődeink csináltak.... Minden férfi és nő egy-egy csillag fent az égbolton, Amy."

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki