Fandom

GTA wiki

Gerald McReary

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Gerald "Gerry" McReary (Írül: Gearalt Mac Ruairi) (rab szám 7142858), egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő a Grand Theft Auto IV-ben. Gerry a harmadik legidősebb tagja a McReary családnak. Gerry az Ír Maffia vezetője volt, amíg le nem tartóztatták.

Gerry McReary szinkronhangját PJ Sosko adta a játék során.

Életrajz Szerkesztés

HáttérSzerkesztés

Gerry 1973-ban született, Maureen McReary és Mr. McReary harmadik gyerekeként, valamint Derrick és Francis öccse, illetve Patrick és Kate bátyja, akik a következő néhány évben születtek. Gerry mindig részt vett a családi konfliktusokban. Őt többször megverte az apja. 2000-ben, Gerry apja öngyilkos lett. Gerry az Ír Maffia vezetője lett, amíg Derrick Írországban maradt és Francis egy rendőr lett. Gerry szövetséget kötött a Pegorino Family kapitányával Ray Boccinoval, annak érdekében, hogy gyengítse az Ancelotti Familyt.

A GTA IV Eseményei Szerkesztés

Bank Rablás Szerkesztés

Amikor Niko Bellic először találkozik Gerryvel, aki erősen ittas és emiatt szeszélyes volt. Ő rabolt a testvéreivel és barátjával, Michael Keanenel. Figyelmezteti Nikot, hogy ne merje bántani a családját.

Munkák az Ancelottik ellen Szerkesztés

A küldetés után felhívja Nikót és elmegy a házába, ahol most józan állapotban van és megkéri őt, hogy ölje meg Anthony Spoletot, úgy, hogy egy kocsira bombát szerelt, majd végezzen Frankie Garonet, aki egy motorral próbál megszökni. Ezeknek a küldetéseknek a célja az Ancelotti - Albán viszony károsítása.

Börtönbüntetés és Ancelotti lányának elrablása Szerkesztés

Valamikor Derrick vagy Francis temetése előtt a Blood Borthers küldetésben, Gerryt letartóztatták zsarolási bűncselekmények miatt és a Alderney State Correctional Facilityba vitték. Az Undertaker küldetés után Niko Bellic meglátogatja Gerryt a börtönben és azt akarja, hogy rabolják el Gracie Ancelottit. Az üzlet végül sikerrel zárul, amiben Patrick is részt vesz.

Az Utolsó Munka Szerkesztés

Gerry utolsó küldetésében Niko, Packie egy cseréhez folyamodik a gyémántokért cserébe és Luis és Anthony Prince megkapja cserébe Gracie Ancelottit. A találkozón azonban rajtaütnek Ray Bulgarin és az emberei és megszakítják az üzletet. Luis, Anthony, Gracie elmenekülnek, de az egyik ember ellopta a gyémántot és sarokba szorította Packiet és Nikót, de végül sikeresen megmenekülnek. Gerry a börtönben marad és mondja Nikónak, hogy ő sokáig még marad a börtönben és megkéri Nikót, hogy vigyázzon a családjára. Ki tudja, hogy mi lett a sorsa, a The Lost and Damned végső küldetése miatt, mivel Johnny és bandája megtámadta a börtönt és lehet, hogy Gerry meghalt vagy esetleg megszökött.

LCDP bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

Vezetéknév: McReary

Keresztnév: Gerald "Gerie"

Kor: 35

Születési hely: Dukes, Liberty City

Közéleti tevékenység: A Pegorino Familynak dolgozik és egyben ír bűnöző.

Bűntények:

  • 1986 - nagy lopás
  • 1990 - támadás
  • 1992 - fegyveres rablás és eltérítés
  • 1999 - zsarolás
  • 2005 - sport versenyek manipulálása

Megjegyzések:

Küldetések, amelyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

The Ballad of Gay Tony

Apróságok Szerkesztés

  • Gerald egyike annak a két karakternek, akinek sorsa a börtönben marad. A másik Elizabeth Torres.
  • Gerald az első karakter az egész Grand Theft Auto sorozatban, aki használja a "nigger" szót, mint egy lekicsinylő kifejezést. Ezt használják számos alkalommal a Grand Theft Auto: San Andreasban, de csak barátpk használják egymás között, mint egy szleng.
  • Nem ismert, hogy mi történt vele, miután a börtönt megtámadták a The Lost and Damned végső küldetésében.
  • Lehetséges, hogy megszökött, vagy megölték.
  • Gerald 20 évig a börtönbe marad a zsarolás miatt, ami azt jelenti, hogy ő 55 éves lesz, amikor kiszabadul, de ha a zsaroláshoz hozzáveszik a fegyveres rablás vádját is, akár 50 évet is kaphat, ami azt jelenti, hogy 85 éves korában szabadul, de ekkor valószínűleg már meghalt.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki