FANDOM

FIGYELEM: Ez a szócikk spoilert tartalmaz! Csak saját felelősségre!
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bpHlps0u3cF45voypdZvx3wvlh
BANDA
Gambetti bűnügyi család
Gambetti members-1-
Játékok: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Helyszínek: Little Italy, Algonquin
Meadow Hills, Dukes
Downtown, Broker
Vezetők: Sonny Cangelosi (?-1978)Deathmatch marker GTA V
Jon Gravelli (1978-2008)Deathmatch marker GTA V
Típus: Olasz-amerikai maffia család
Ellenségek: Pavano család
Lupisella család
Ancelotti család

Orosz Maffia
Koreai Maffia

Kapcsolatok: Bizottság
Messina család
Pegorino család
Fegyverek: Kés
Pisztoly
SMG
Uzi
Harci vadászpuska
Üzletek: Munkaügyi csapatok (az építkezést, az ablakszerelést, a buszvezetékeket, a takarítást, a hulladékgazdálkodást és a pályázatot beleértve)
Szerencsejáték

Útonállás
Zsarolás
Fegyveres rablás
Gengszterség
Kábítószer-kereskedelem
FFrontok: Tisztító

Tagok: Sonny Cangelosi Deathmatch marker GTA V
Jon Gravelli Deathmatch marker GTA V
Sammy Bottino
Roy Zito

A Gambetti bűnügyi család egy maffiacsalád a Grand Theft Auto IV-ben.

Leírás Szerkesztés

A Gambetti a legerősebb és legnagyobb Cosa Nostra család Liberty Cityben a Bizottságban.

A Gambetti családot Sonny Cangelosi vezette 1978-ban bekövetkező haláláig, őt az unokaöccse Jon Gravelli követte, aki 2008-ig vezette a családot. Ő ugyanebben az évben természetes halállal hunyt el.

Nekik Broker, Dukes, illetve Algonquin a területük. Gravelli azt állítja, hogy 1958 óta számos jövedelmező ütőt irányítottak, köztük ablakmosó szolgáltatásokat és buszjáratokat.

A GTA IV eseményei Szerkesztés

A GTA IV eseményei során a család háborúban áll a koreai maffiával, az Ancelotti családdal és a Rascalov családdal, akit azelőtt Faustin családként ismertek, melyet Dimitri Rascalov vezet. A Nemzetbiztonsági Összekötő segítségével Niko Bellic bérelt fegyveressé válik a család számára, hogy segítsen megoldani a család problémáit. Miután Niko végzett, Jon Gravelli kimutatja háláját azáltal, hogy Darko Brevicet behozzák az országba.

A GTA V eseményei Szerkesztés

A Gambetti családot szintén megemlítik a GTA V-ban, egy olyan véletlen esemény alatt, amiben a játékosnak meg kell mentenie Sammy Bottino lányát attól, hogy élve eltemessék Paleto Bayben. Megmentése után, egy feladatot hajt neki végre, hogy felvett egy Beppe nevű embert a Vinewood hegyekben.

Miután azonosítja magát, mint Sammy lánya, kérdezi tőle, hogy hallott valaha is a Gambetti családról. Azt fogja mondani, hogy nem, amely ahhoz vezet, hogy elmagyarázni neki, hogy az apja Don Gravelli jobb keze, de letartóztatták 2011-ben négy év után a távozását követően, hogy elkerülje a gyilkosság díjat és ezt követően besúgó lett, tájékoztatást ad a családról, hogy a hatóságok cserébe enyhébb büntetés szabjanak ki rá.

Ismeretlen az, ami okozzák Sammy tetteit, a családot viselte, a nagyra becsült pozíciójára tekintettel mindazonáltal ez valószínű, hogy neki elég információja volna, hogy vegye le őket azáltal, hogy a bűneikért tesz sok magas korelnököt börtönben.

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA IV

Tagok és szövetségesek Szerkesztés

  • Sammy Bottino — Gravelli jobb keze és alvezér, amíg ő elbujdosott, mert ő gyilkosságot követett el Vice Cityben. Elfogták 2011-ben. Állítólag ellopott egy kérelemalkut.
  • Roy Zito — Gravelli jobb kezévé vált, miután Bottino bujkált. Valószínűleg átvette a család irányítását Gravelli halála után.

Korábbi tagok Szerkesztés

  • Sonny Cangelosi — A Gambetti család vezetője 1978-ig, amikor meghalt.
  • Jon Gravelli — Cangelosi halálát követően az új Don a Gambetti családban. Három évig a Schottler Medical Center lakója volt a súlyos betegsége miatt, végül 2008-ban meghalt.

Szövetségesek Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Hatások Szerkesztés

A Gambetti család, a Gambino bűnözési család hasonmása, akik New York City legerőteljesebb és tisztelt maffiacsaládjai közül az egyikként tartják számon, a második legfontosabb a Genovese bűnügyi család. Segítenek a Messina családnak a különböző építési bizniszekben, valamint ellenségeskednek az Ancelotti családdal.

Navigáció Szerkesztés