Fandom

GTA wiki

Gambetti bűnügyi család

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png
BANDA
Gambetti bűnügyi család
Gambetti members-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Helyszínek: Little Italy, Algonquin
Meadow Hills, Dukes
Downtown, Broker
Vezetők: Sonny Cangelosi (?-1978)
Jon Gravelli (1978-2008)
Típus: Olasz-amerikai maffia család
Ellenségek: Pavano Family
Lupisella Family
Ancelotti Family

Orosz Mafia
Koreai Maffia

Kapcsolatok: Bizottság
Messina Family
Pegorino Family
Fegyverek: Kés
Pisztoly
SMG
Uzi
Harci vadászpuska
Üzletek: Szakszervezetek ütők (beleértve az építőipart, ablak szerelést, buszjáratokat, tisztítást, hulladékkezelést és a tendert)
Szerencsejáték

Útonállás
Zsarolás
Fegyveres rablás
Gengszterség
Frontok: Tisztító

Tagok: Sonny Cangelosi (elhunyt)
Jon Gravelli (elhunyt)
Sammy Bottino
Roy Zito

Gambetti bűnözési család a legerősebb és legnagyobb Cosa Nostra család Liberty Cityben, a Grand Theft Auto IV során, amelyet Don Jon Gravelli vezetett 1978 óta.

Ezek alapján Broker, Dukes és Algonquin a területük. Ők valószínűleg a legerősebb banda Liberty Cityben. Ezek a leginkább legitim család, hiszen sok vállalkozásuk terjed az egész városban.

Gravelli szerint az általuk irányított sok jövedelmező ütők, beleértve a Windows, autóbusz és tisztítószerek 1958 óta ellenőrzik. Nem ismert, hogy ők is ellenőrzik Alderney részeit, de ez valószínűtlen, mert az Ancelotti család uralja a környékét a Pegorino családdal együtt. Ez egy nagyon nagy család, de sok ismert tagja van.

Ez a különös csőcselékcsalád háborúban áll a koreai maffiával, az Ancelotti családdal és a Rascalov családdal, akit azelőtt Faustin családként ismertek, amelyet Dimitri Rascalov vezetett. Úgy tűnik, hogy támogatták Niko Bellicet, mivel behozták Darko Brevicet az országba, viszont ehhez valószínűleg United Liberty Paper is köze volt.

A Gambetti családot szintén említik a GTA V-ban, egy olyan véletlen esemény alatt, amiben a játékosnak meg kell mentenie Sammy Bottino lányát attól, hogy élve eltemessék Paleto Bayben. Megmentése után, egy feladatot hajt neki végre, hogy felvett egy Beppe nevű embert a Vinewood hegyekben.

Miután azonosítja magát, mint Sammy lánya, kérdezi tőle, hogy hallott valaha is a Gambetti családról. Azt fogja mondani, hogy nem, amely ahhoz vezet, hogy elmagyarázni neki, hogy az apja Don Gravelli jobb keze, de letartóztatták 2011-ben négy év után a távozását követően, hogy elkerülje a gyilkosság díjat és ezt követően besúgó lett, tájékoztatást ad a családról, hogy a hatóságok cserébe enyhébb büntetés szabjanak ki rá.

Ismeretlen az, ami okozzák Sammy tetteit, a családot viselte, a nagyra becsült pozíciójára tekintettel mindazonáltal ez valószínű, hogy neki elég információja volna, hogy vegye le őket azáltal, hogy a bűneikért tesz sok magas korelnököt börtönben.

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA IV

Tagok és szövetségesek Szerkesztés

  • Jon Gravelli — A korábbi Don a Gambetti családban. Három évig a Schottler Medical Center lakója volt a súlyos betegsége miatt, végül meghalt 2008-ban.
  • Sammy Bottino — Gravelli jobb keze és főnökhelyettes, amíg ő elbujdosott, mert ő gyilkosságot követett el Vice Cityben. Elfogták 2011-ben. Állítólag ellopott egy kérelemalkut.
  • Roy Zito — Gravelli jobb kezévé vált, miután Bottino bujkált. Valószínűleg átvette a család irányítását Gravelli halála után.

Korábbi tagok Szerkesztés

Szövetségesek Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Hatások Szerkesztés

A Gambetti család, a Gambino bűnözési család hasonmása, akik New York City legerőteljesebb és tisztelt maffiacsaládjai közül az egyikként tartják számon, a második legfontosabb a Genovese bűnügyi család. Segítenek a Messina családnak a különböző építési bizniszekben, valamint ellenségeskednek az Ancelotti családdal.

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Gambetti_Family

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki