Fandom

GTA wiki

GTA Vice City rejtekhelyek

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A rejtekhelyek újra feltűnnek a Grand Theft Auto: Vice City részében. Az előző részhez (Grand Theft Auto III) képest az újdonságot jelenti, hogy itt a rózsaszín, lebegő kazettaikont kell felszedni ahhoz, hogy a játék mentésre kerüljön. A játék első részében az Ocean View Hotel egyik lakosztálya ingyen kerül a főhős, Tommy Vercetti tulajdonába, azonban itt a hotel előtt hagyott járművek nem kerülnek még mentésre. A járművek megőrzéséhez olyan ingatlanokat kell szerezni, amelyek rendelkeznek garázzsal.

Rejtekhelyeket úgy lehet vásárolni, hogy rejtekhely előtt lebegő, zöld házikont felveszi a játékos és kifizeti az ott szereplő összeget.

A játék összes rejtekhelye elérhető egyből a játék kezdetétől, bár ebből az átlagos játékos nem sokat érzékelhet, mivel a lecsapó vihar a város különböző részeit elérhetetlenné teszi hosszabb-rövidebb ideig. A játék 100%-os kijátszásához szükséges az össze rejtekhely megvásárlása, melyek értéke összesen $41,500, a játék mobil verziójában ennek csak a fele.

Kép Rejtekhely neve Fellelhetőség Ár Garázs férőhely Megvásárolható
100px Vercetti Estate Starfish Island Ingyen 2 Rub Out

MegjegyzésSzerkesztés

  • Birtokok szintén használhatóak mentési pontokként. A Vercetti Estate és a Sunshine Autos mindegyikében található garázs is, kiemelve a Sunshine Autos lehetőségét, ahol extra magas járművek is elhelyezhetőek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki