FANDOM

Az alábbi listán található a Grand Theft Auto: Vice City összes küldetése.

Fő küldetések Szerkesztés

Introduction

  • In The Beginning...:A Victor Vance-szel meghiusult drogüzlet után menekülj az Ocean View Hotelbe!

Sonny Forelli

Ken Rosenberg

Avery Carrington

Juan Cortez

Ricardo Diaz

  • The Chase: Üldözd Diaz egyik dealerét vissza egészen a Prawn Island-i búvóhelyéig!
  • Phnom Penh '86: Öld meg egy helikopterből az előző küldetésben követett dealert és a bűntársait, majd szedd össze a lopott pénzt a Prawn Island-i rezidenciájukban!
  • The Fastest Boat: Lopd el a versenymotorcsónakot a kikötőből!
  • Supply & Demand: Intézd el a drogüzletet mielőtt a többi lehetséges vevő megvehetné a árut, majd iktasd ki az összes banditát a motorcsónakos üldözés során!

Avery Carrington

  • Two Bit Hit: Álcázd magad Cuban bandatagnak és támadd meg egy Haitian vezető temetésére megjelenteket, megölve így a vezető utódját is, és kirobbantva a Cubans és a Haitians bandák közötti háborút.

Juan Cortez

  • Sir, Yes Sir!: Lopj el egy katonai páncélost és szállítsd le a megjelölt garázsba mielőtt az felrobban!

Kent Paul

  • Death Row: Mentsd meg Lance Vance-t Ricardo Diaz embereitől a szeméttelepen, aztán vidd el a kórházba mielőtt a vérveszteségbe belehalna!

Lance Vance

  • Rub Out: Törj be Ricardo Diaz villájába és öld meg őt!

Juan Cortez

  • All Hands on Deck: Segíts Juan Corteznek elmenekülni a yachtján a Francia Katonai Titkosszolgálat elől!

Lance Vance

  • Bar Brawl: Üldözd ki a DBP Security-t Ocean Beach-ről!
  • Cop Land: Rendőregyenruhában robbants fel egy boltot a bevásárlóközpontban!

Umberto Robina

Auntie Poulet

  • Juju Scramble: Gyűjts össze néhány "juju"-val telepakolt csomagot Little Haiti területén!
  • Bombs Away!: Dobj bombákat a Cuban drogdealerekre RC repülők segítségével!
  • Dirty Linkin's: Szedj le néhány Cuban bandatagot!

Umberto Robina

Love Fist

Mitch Baker

Love Fist

  • Publicity Tour: Tartsd az úton a limuzint miközben a banda hatástalanítja az autóra szerelt bombát!

Print Works

Tommy Vercetti

Birtok küldetések Szerkesztés

Megjegyzés: Ahhoz, hogy a birtokokhoz kapcsolódó küldetések utolsója is elérhetővé váljon legalább hét birtokot kell megvásárolni. Ezek egyike kell hogy legyen kötelezően a Print Works, aminek a küldetéseit teljesíteni is kell. Phil Cassidy helye nem számít bele a fent említett hét birtokba. Amennyiben a felsorolt követelmények teljesülnek és a Cop Land küldetés is már befejezésre került, úgy az utolsó előtti, azaz a Cap the Collector címet viselő küldetés is elérhetővé válik.

Boatyard

Cherry Popper Ice Cream Factory

  • Distribution: Árulj drogot egy fagyisautóból Vice City polgárainak! 50 vásárló elérése után a küldetést sikeresen teljesítetted.

The Pole Position Club

  • Élvezd a privát táncokat a klub hátsó szobáiban! $300 elköltésével sikeresen teljesíted a követelményeket.

Sunshine Autos

Interglobal Film Studio

Kaufman Cabs

  • V.I.P.: Vidd el a kuncsaftot a repülőtérre!
  • Friendly Rivalry: Robbantsd fel a rivális taxicég három járművét!
  • Cabmageddon: Éld túl a rivális cég bosszúját és intézd el a cég vezetőjét!

Print Works

  • Spilling the Beans: Támadd meg a kikötőben található hajót, hogy információkhoz juss a Vice City Triads hamis pénznyomó lemezeiről!
  • Hit the Courier: Öld meg a futárt és szerezd meg a pénznyomó lemezeket!

Malibu Club

Phil Cassidy

Vice City versenyek Szerkesztés

A játékos által fizetett belépési díj a versenyre egyben a nyeremény negyedét jelenti.

Nyilvános telefonos küldetések Szerkesztés

Mr. Black

Hyman Memorial Stadion küldetései Szerkesztés

  • Hotring: Nyerd meg az autóversenyt!
  • Bloodring: Nyerd meg a demolition derby-t!
  • Dirtring: Teljesítsd a motoros akadálypályát!

Helikopteres küldetések Szerkesztés

  • Teljesítsd mind a négy Chopper Checkpoint feladatot!

Terepversenyek Szerkesztés

  • PCJ Playground: Érd el mind a 24 ellenőrzőpontot Ocean Beach sikátoraiban egy PCJ-600-s hátán!
  • Cone Crazy: Érd el az öt ellenőrzőpontot a Washington Beach-i többszintes parklóház tetején, anélkül, hogy hozzáérnél bármely közlekedési bójához!
  • Trial by Dirt: Érd el a Downtown-i salakpályán elhelyezett ellenőrzőpontokat egy Sanchez segítségével!
  • Test Track: Érd el a Downtown-i salakpályán elhelyezett ellenőrzőpontokat egy Landstalker segítségével!

Távirányítású küldetések Szerkesztés

Egyéb küldetések Szerkesztés

  • Paramedic: Hajts végre 12 szintet, hogy megszerezd a végleten sprint képességet! Szükséges a 100% eléréséhez.
  • Shooting Range: Érj el legalább 45 pontot az Ammu-Nation lőversenyén. Szükséges a 100% eléréshez.
  • Firefighter: Hajts végre szintet, hogy tűzálló legyél! Szükséges a 100% eléréséhez.
  • Heists
  • Pizza Boy: Hajts végre 10 szintet, hogy a maximális életerődet megnöveld 150-re! Szükséges a 100% eléréséhez!
  • Robberies: Rabolj ki 15 pénztárost a boltokban! Szükséges a 100% eléréséhez.
  • Taxi Driver: Hajts végre 100 fuvart, hogy az autók ugrálásra képesek legyenek! Szükséges a 100% eléréséhez.
  • Vigilante: Hajts végre 12 szintet, hogy a maximális páncélodat megnöveld 150-re! Szükséges a 100% eléréséhez.