Fandom

GTA wiki

Import/Export

1 775pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Más Import/Export lapokat itt találsz: Import/Export (Egyértelműsítő lap).
Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png
DOWNLOADABLE CONTENT
GTA Online: Import/Export
ImportExport-GTAO-Artwork.jpg
Game(s) Grand Theft Auto Online
Bejelentve 2016. December 2[1]
Megjelenés 2016. December 13
Előző DLC: Következő DLC:
GTA Online: Bikers None

A GTA Online: Import/Export egy tartalmi frissítés a Grand Theft Auto Onlinehoz, amely 2016. december 13-án jelent meg.

LeírásSzerkesztés

„Savvy CEOs know there's always more for the taking. While Special Cargo business in Southern San Andreas is booming, another opportunity to expand your hold on the city awaits. With GTA Online: Import/Export it's time to muscle into the lucrative and specialized field of high-volume exotic car theft.
Stealing and dealing high-end vehicles is serious business. Building on the supply chains of Further Adventures in Finance and Felony, Import/Export introduces a whole new series of criminal pursuits as CEOs and their organizations boost, modify and resell the most wanted vehicles in the city for big profits. It will take talent, coordination and the tactical use of some brand new Special Vehicles to get the job done, all while staying one step ahead of the police and rival challengers from across the city and countryside.”

Rockstar Newswire description.

A frissítés a GTA Online: Further Adventures in Finance and Felony DLC-t bővíti ki: a CEO-k mostantól luxusautókat lophatnak és tehetnek pénzzé. Az új Vehicle Warehouse akár 40 eladásra váró jármű tárolására is alkalmas, továbbá itt találhatóak a Warstockról vásárolt extra járművek is. Az Executive Office is bővíthető többszintes, 60 kocsiállásos garázzsal a személyes járművek részére.

TartalomSzerkesztés

„New Vehicle Warehouses will house the results of your importing and exporting operations, while CEOs can also reap the fruits of their labor with expansions to the Executive Office buildings. Add massive Executive Office Garages with up to three floors of showroom quality storage for as many as 60 vehicles, complete with customizable décor and a Custom Auto Shop.”
Rockstar Newswire description.

Appearance Changer Szerkesztés

Egy új opcióval bővült az interakciós menü: a játékosok megváltoztathatják a karakterük fizikai megjelenését, a nemüket leszámítva. Az Appearance changer használata 100.000$-ba kerül.

JárművekSzerkesztés

Számos új jármű érkezett:

Kép Név Leírás
ElegyRetroCustom-GTAO-front.png
Annis Elegy Retro Custom Egy japán retro tuningautó, mely a Nissan Skyline GT-R R33-ról lett mintázva.
RampBuggy2-GTAO-front.png
BF Ramp Buggy A Dune Buggy rámpaautó változata, melynek alapját a Halálos Iramban 6 c. film "Flip Car" nevezetű koncepciós autója adja.
RampBuggy-GTAO-front.png
BF Ramp Buggy A Ramp Buggy egy másik változata, megnövelt strapabíró képességgel és légterelővel felszerelve. Csak küldetésben érhető el.
ArmoredBoxville-GTAO-front.png
Brute Páncélozott Boxville A Boxville páncélozott változata.
RocketVoltic-GTAO-front.png
Coil Rocket Voltic A Voltic erősen módosított változata, melynek hátuljára egy sugárhajtómű lett felszerelve.
Ruiner3-GTAO-front.png
Imponte Ruiner A Ruiner 2000 roncsváltozata. Gyakorlatilag használhatatlan, csak díszítő szerepe van.
Ruiner2000-GTAO-front.png
Imponte Ruiner 2000 A Ruiner módosított változata, mely nagyon hasonlít KITT-re, az 1982-es Knight Rider c. sorozat egy főszereplőjére.
PhantomWedge-GTAO-front.png
Jobuilt Phantom Wedge A Phantom módosított változata, melynek elejére egy hatalmas ék lett felszerelve.
TechnicalAqua-GTAO-front.png
Karin Technical Aqua A Technical kétéltű változata.
Wastelander-GTAO-front.png
MTL Wastelander Egy off-road furgon, melynek alapját a Halálos Iramban: Ötödik Sebesség c. film "Mongo" nevezetű, koncepciós rablófurgonja adja.
BlazerAqua-GTAO-front.png
Nagasaki Blazer Aqua A Blazer kétéltű változata, melynek alapját a Gibbs Quadski adja.
Penetrator-GTAO-front.png
Ocelot Penetrator Egy kétajtós szuperautó, ami a Jaguar XJ220-ról lett mintázva. Visszatérő jármű a Grand Theft Auto 1-ből.
Tempesta-GTAO-front.png
Pegassi Tempesta Egy kétajtós szuperautó, ami a Lamborghini Huracánról és a 2015-ös Lotus Espritről lett mintázva.
Diabolus-GTAO-front.png
Principe Diabolus Egy streetfighter motor, ami a Ducati Streetfighter 848-ról lett mintázva. Visszatérő jármű a The Lost and Damnedből.
DiabolusCustom-GTAO-front.png
Principe Diabolus Custom A Diabolus módosított változata.
CometRetroCustom-GTAO-front.png
Pfister Comet Retro Custom Egy klasszikus sportautó, melynek alapját az 1970-es Porsche 911 adja.
Nero-GTAO-front.png
Truffade Nero Egy kétajtós szuperautó, ami a Bugatti Chironról lett mintázva.
NeroCustom-GTAO-front.png
Truffade Nero Custom Egy szintén kétajtós szuperautó, melynek alapját a Bugatti Vision Gran Turismo adja.
FCR1000-GTAO-front.png
Pegassi FCR 1000 Egy motorkerékpár, ami egy módosított BMW K100-ról lett mintázva.
FCR1000Custom-GTAO-front.png
Pegassi FCR 1000 Custom Az FCR 1000 "café racer" változata.
ItaliGTB-GTAO-front.png
Progen Itali GTB Egy kétajtós szuperautó, ami a McLaren 570GT-ről és a Trion Nemesisről lett mintázva. Visszatérő jármű a Grand Theft Auto 1-ből.
ItaliGTBCustom-GTAO-front.png
Progen Itali GTB Custom Az Itali GTB egy egyedi változata.
Specter-GTAO-front.png
Dewbauchee Specter Egy kétajtós grand tourer, melynek alapját az Aston Martin DB10 adja.
SpecterCustom-GTAO-front.png
Dewbauchee Specter Custom A Specter egy egyedi változata.

IngatlanSzerkesztés

  • Vehicle Warehouses
  • Executive Office Garage

KépekSzerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • A hivatalos trailerben a Battle Tapes - Feel the Same dala hallható. Ezt a dalt a Radio Mirror Park is játssza.

ForrásSzerkesztés

  1. GTA Online: Import/Export Coming December. Rockstar Newswire (December 2nd, 2016).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki