Fandom

GTA wiki

GTA Online: Be My Valentine

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png
DOWNLOADABLE CONTENT
GTA Online: Be My Valentine
Game(s) Grand Theft Auto Online
Megjelenés February 10, 2016[1]
Előző DLC: Következő DLC:
January 2016 Update Lowriders: Custom Classics

A GTA Online: Be My Valentine egy tartalmi frissítés a Grand Theft Auto Onlinehoz, amely 2016. február 10-én jelent meg.

LeírásSzerkesztés

Ez a második kiegészítés, mely a Valentin naphoz kapcsolódva jelent meg. A DLC új ruházatokat hozott, és megvásárolhatóvá tette a Rooseveltet, valamint annak egy még testreszabhatóbb változatát, a Roosevelt Valort. Emellett a Valentine's Day Massacre Special tárgyai újra elérhetőek lettek, minden platformon.[2]

TartalomSzerkesztés

Job-okSzerkesztés

Egy új Adversary Mode, a Till Death Do Us Part érkezett 2016. február 12-én.[3]

Karakter személyre szabásSzerkesztés

Számos új ruházat vált elérhetővé, és az előző év Valentin napi ruházatai, kiegészítői is újra megszerezhetőek lettek. Elsősorban romantikus, "szexi", elegáns ruhák és kiegészítők: új öltönyök, mellények, dresszek, fűzők, boxeralsók, harisnyák, stb.

JárművekSzerkesztés

Two new vehicles are available, one returning:

Kép Név Leírás
RooseveltValor-GTAO-front.png Albany Roosevelt Valor Roosevelt jobban tuningolható változata
200px Albany Roosevelt A Valentine's Day Massacre Specialból. Mostantól véglegesen elérhető mindenki számára a Grand Theft Auto Onlineban (korábban exkluzív volt a pre-gen játékról next-genre költöző játékosoknak).

FegyverekSzerkesztés

Egy fegyver került a játékba.

Kép Név Leírás
200px Gusenberg Sweeper A Valentine's Day Massacre Specialból.

Discounts and Bonuses Szerkesztés

  • There was an event weekend from February 12 to February 18[4].
    • The event weekend allowed players to receive discounts on SMG ammo. There was double GTA$ and RP for playing the event playlist and double GTA$ and RP for riding together, doing arm wrestling and playing the new adversary mode.
    • Two exclusive t-shirts were available for logging in on:
    • The movie theatre and fairground rides were also free.

KépekSzerkesztés

VideóSzerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

  • Ez a második ünnepnaphoz kapcsolódó kiegészítés, amely saját trailert kapott, az első az Independence Day Special.
  • A DLC tartalma nem időszakos, folyamatosan elérhető a játékban
    • Ez az első - és egyetlen - ünnepnaphoz kapcsolódó kiegészítő, melynek a tartalma folyamatosan elérhető mind last-gen, mind next-gen konzolokon és PC-n.

ForrásokSzerkesztés

  1. Grand Theft Auto Online: Be My Valentine. Rockstar Newswire (February 10, 2016).
  2. GTA Online: Be My Valentine Update Notes. Rockstar Support (February 12, 2016).
  3. Till Death Do Us Part: New Adversary Mode in GTA Online. Rockstar Newswire (February 12, 2016).
  4. The GTA Online Be My Valentine Event: Feb 12th - 18th. Rockstar Newswire (February 12, 2016).

NavigationSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki