Fandom

GTA wiki

GIGN és DGSE

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

GIGN és DGSE
MallShootout-GTAVC2.jpg

Játék:

Grand Theft Auto: Vice City

Helyszín:

Franciaország

Típus:

Kormány

Ellenségek:

Juan Cortez

Tommy Vercetti

Járművek:

Washington

Speeder

Rio

Tropic

Dinghy

Maverick

Hunter

Fegyverek:

Pisztoly

Micro-SMG

Bevétel:

Védelem

Őrzés

A GIGN (Groupe d'Intervention de la Gendarmerie Nationale) és a DGSE (Direction Générale de la Sécurité Extérieure) a Grand Theft Auto: Vice Cityben feltűnő francia védelmi szolgálatok. A GIGN a francia különleges erők egyik szervezete (mint a briteknél az SAS), míg a DGSE a hírszerzéshez van osztva (mint amerikában a CIA).

Leírás Szerkesztés

A GIGN és a DGSE kétszer szerepelne a GTA: Vice Cityben: a Mall Shootout és az All Hands On Deck küldetésekben. A küldetésekben, - amiket Juan Cortez ad Tommy Vercettinek - a volt ezredes és a francia szervek ellentéte látszódik, ahogy Juan illegálisan felvásárol néhány chipet (amik korábban a francia kormány tulajdonát képezték, feltehetően katonai használatban voltak). A konfliktus addig fajul, hogy Cortez kénytelen elhajózni a városból egy ismeretlen országba.

A Mall Shootout küldetés alatt a GIGN fegyveresei megszakítják az üzletelést Tommy és Pierre La Ponce között, aminek eredménye heves golyózápor zúdítása a két férfira (megjegyzés: a GIGN és a VCPD SWAT kommandósok hasonló ruhát viselnek és a hangjuk is hasonlít). A GIGN kudarcot vall, Tommy előttük szerzi meg a chipeket.

Az All Hands On Deck küldetésben Cortez kénytelen elhajózni a városból, mert pár tucat DGSE ügynök van a nyomában. Tommy segítségével sikerül számosat likvidálniuk (beleértve két Maverick és egy Hunter helikoptert), majd sikeresen nyílt tengerre hajózniuk.

Érdekesség Szerkesztés

  • A GIGN fegyveresek nagy hasonlóságot mutatnak a játék béta SWAT modelljeire
  • A DGSE ügynökök modellje egy városszerte megtalálható járőkelőről van.

Küldetések, amikben előfordulnak Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki