Wikia

GTA wiki

Furore GT

1 757pages on
this wiki
Vitalap0
Iq6y9dlu.pngZvx3wvlh.png
Jármű
Furore GT
FuroreGT-GTAV-front.png
Egy Furore GT a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautó
Férőhely 2 (sofőr és utas)
Megjelenés Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto V [DLC]
Grand Theft Auto Online [DLC]
Gyártó Lampadati (HD Univerzum)
Ára 448.000$ (Online)
(Legendary Motorsport)
Kapcsolódó járművek Felon
Felon GT

A Furore GT egy luxus sportautó, mely a Grand Theft Auto 2-ben debütált, majd a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Onlineban a Last Team Standing Update részeként tért vissza. Utóbbi játékban a Lampadati gyártja.

LeírásSzerkesztés

Grand Theft Auto 2Szerkesztés

A Grand Theft Auto 2-ben a Furore GT valószínűleg a klasszikus Opel GT-ről, vagy az 1960-as Ford GT40-ről lett mintázva. Kasztnija lekerekített ívelésű, elülső része pedig - a kocsi többi részéhez képest - igen széles. Mindig egy csíkkal a közepén látható.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A Grand Theft Auto V-ben a Furore GT a Lampadati gyártmányaként jelenik meg. Ezúttal a Maserati Alfieriről lett mintázva, ami a fényszórókból, az első lökhárítóról és az alváz alapformájáról a legészrevehetőbb. Az elülső rész némileg a Maserati GranTurismo MC Corse-éra is hasonlít, míg az ablakok a Jaguar F-Typeról, az oldalsó panelek a Lexus LFA-ről, a hátsó rész pedig a Ferrari F12berlinettáról és a Toyota 86-ról lehet ismerős. Kipufogócsöveit a Lamborghini Huracántól örökölte.

A Furore GT vizuálisan nem módosítható a Los Santos Customsnél: csak teljesítménynövelő fejlesztések, illetve felnimódosítások és szélvédőfóliák érhetőek el.

TeljesítménySzerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Habár a Furore GT-t egy nagy nyomatékú motor hajtja, gyorsulása ennek ellenére igencsak átlagszerű. Pozitívum viszont, hogy igen magas végsebességet képes elérni, nem csak osztályát tekintve, de még általánosságban is. Irányíthatósága változó: kormányreakciója ugyan egész jó, stabilitását figyelembe véve azonban eléggé alulmarad, ami miatt gyakran kipördülhet kanyarodás közben. Strapabíró képessége is elég csekély, pár komolyabb ütközés után ugyanis nem ritka, hogy elkezd füstölni a motor. Fékezése elfogadható, bár ez sem a legjobb. Összességében a Furore GT egész jól teljesít az utakon - amennyiben azok az utak egyenesek.

Motorjának modellje megegyezik az Exemplaréval és a Rapid GT-ével, vagyis kinézetre egy V8-as Ferrari DOHC-ról mintázott motor dübörög benne.

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto 2Szerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

  • Megtalálható mindhárom karakter garázsában.
  • Néha látható forgalomban, nevezetesen Rockford Hills és Burton környékén (csak a next-gen kiadásban).

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

ÁltalánosságbanSzerkesztés

  • A furore egy Olasz szó, jelentése: erőszak, őrület.
    • Ez a név egy utalás lehet a Ferrarira, habár kinézete alapján maga az autó egyetlen Ferrari modellre sem hasonlít.
  • A Furore GT az egyik az öt autó közül, mely a GTA V-ben és/vagy a GTA Onlineban tér vissza a 2D Univerzumból. A másik négy a Z-Type, a Túrabusz, a Mamba és a Panto.
  • A Legendary Motorsport leírása megemlíti a származási helyét: "Nowhere, USA". Ez egy utalás arra, hogy a Furore GT utoljára a Grand Theft Auto 2-ben jelent meg, ami a kitalált Anywhere Cityben játszódik.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

  • A Furore GT alapértelmezett rádióállmása a Vinewood Boulevard Radio, a Los Santos Rock Radio és a Radio Mirror Park.
  • A Furore GT motorhangja szinte ugyanolyan, mint a Monroe-é, csak egy picivel halkabb.
  • A játék next-gen kiadásában, ha a Furore GT szélvédőjére fóliázás kerül, a fényszórók is le lesznek fóliázva. Ugyanez történik a T20 féklámpájával is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki