Fandom

GTA wiki

Free Mode

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Free Mode (free roam, "szabad kóborlás") egy multiplayer játékmód, amely először a GTA IV-ben jelent meg, majd ebből nőtt ki a GTA Online.

Leírás Szerkesztés

Grand Theft Auto IVSzerkesztés

A GTA IV Free Mode-jában Liberty City teljes egészében elérhető, néhány belteret leszámítva - a spoilerek elkerülése érdekében.

A térképen fegyverek vannak elszórva: a Késtől a Rakétavetőig minden megtalálható. A Host szabja meg a szabályokat, és akár egyébként tiltott fegyvereket is spawnolhat. A fegyvereken kívül egészségügyi csomagok és pánvélok is találhatóak. Az egyjátékos mód majd' összes járműve is használható, egy járműbe több játékos is beszállhat. A Pay 'n' Spray is ugyanúgy működik: a rendőrök lerázása és a jármű megjavítása/átfestése a feladatuk.

Egy Free Mode session-ben konzolon 16, PC-n 32 játékos játszhat egyszerre. A sessiont egy Host hozza létre. Ő állítja be a "Friendly Fire"-t (azaz, hogy más játékosokat meg lehessen ölni), a rendőrök, járókelők, járművek jelenlétét is. Továbbá az időjárást, a napszakot, az auto célzást és a spwnolási pontot is megadhatja.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

A GTA V önálló életre kelt multiplayer módja, a Grand Theft Auto Online sok dolgot örökölt az elődjétől, de természetesen sok minden változott. A játékosok már nem szabhatják meg a session feltételeit (rendőri jelenlét, fegyverek, időjárás,...), hanem egyszerűen csatlakoznak egy elérhető session-be. A teljes térkép itt is rendelkezésre áll, ám a tevékenységek és lehetőségek köre hatalmasra bővült.

Olyan egyjátékos tevékenységek, mint a golf vagy a Tenisz itt is játszhatóak, méghozzá más játékosok ellen, és játékbeli Pénzt lehet vele keresni. A pénzt lakásokra, járművekre, fegyverekre, ruhákra lehet költeni. A vegyesboltok itt is használhatóak: a játékos kirabolhatja, vagy vásárolhat bennük.

A GTA Online free módját 16 játékos játszhatja Xbox 360 és PS3 konzolokon, és 30 Xbox One, PS4 PC platformokon. A Free Mode-ban a játékos Telefonon munkát kaphat több alvilági személytől is: Simeon Yetarian, Lamar Davis, Gerald, Lester Crest, Martin Madrazo, Ron Jakowski és Trevor Philips a munkaadók.

A bővített verzióhoz érkező Freemode Events Update új eseményeket hozott (és párat eltávolított) a Free Mode játékélményhez. Ezek az események és kihívások 6 játékbeli óránként indulnak minden nyilvános session-ben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki