Fandom

GTA wiki

Frankie Gallo

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Frankie Gallo egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként megjelenik a Grand Theft Auto IV-ben.

Frankie tagja az Alderneyben lévő Pegorino bűnügyi családnak és Phil Bell unokaöccse.

Leírás Szerkesztés

Nagybátyja az egyik legfontosabb tagja a Pegorino bűnügyi családnak. Úgy tűnik, hogy egy teljesen jó maffiózó, amikor a játékos találkozik vele a Truck Hustle c. küldetésben, de később ismét megjelenik a To Live and Die in Alderney misszióban, ahol végezhetünk vele, de életben is lehet hagyni őt, így ő egy opcionális karakter.

Ha a játékos megakarja menteni őt, Nikónak gyorsan el kell pusztítania a helikoptert, majd be kell jutniuk a furgonba, és el kell hajtaniuk a zsaruk elől. Ha a rendőröktől eléggé messzire kerültek, Frankie nem fog lőni rájuk, így életben marad.

Ha Frankie meghal Niko vagy az FIB tagjai által, Phil magát fogja hibáztatni a haláláért, és ez az egyik oka annak, hogy az ő ex-felesége gyűlöli őt. Halála nem befolyásolja a misszió végkimenetelét.

LCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:Gallo
Keresztnév:Frankie
Kor:31
Születési hely:Leftwood, Alderney
Horvátozás:
  • Pegorino bűnügyi szindikátus
Bűntények:
  • 1996 - Betörés
  • 1998 - Nagy lopás
  • 2000 - Autólopás
  • 2004 - Lopott ingatlan birtoklása
Megjegyzések:
  • Phil Bell unokaöccse, aki vezető hadnagya és megbízott tanácsadója az Alderney-ban található Pegorinónak bűnügyi szindikátusnak.
  • Gyakori letartóztatásai vannak a kicsinyes lopásai miatt.
  • Arról számolt be, hogy nem bízik a Pegorino bűnügyi szindikátusban, annak ellenére, hogy családi kapcsolatai vannak velük.
  • Az anyja és nővére támogatja őt, hogy részt vegyen a főiskolán.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

Apróságok Szerkesztés

  • Frankie hasonló ruhát hord, mint Dwayne Forge és Dardan Petrela. Az egyetlen különbség, hogy ő egy arany nyakláncot és egy zöld kabátot visel.
  • A To Live and Die in Alderney misszió közben végezhetünk vele, de csak azt követően, miután Niko és Phil elhagyták a két Washingtont.
  • Sok játékos felismeri Frankie hangját, a korábbi Grand Theft Auto játékokból.
  • Gallo leírja az életét kemény fiúként, mivel gondoskodnia kell az anyjáról és nővéréről, amíg egy bűnügyi család tagja.
  • A karakter modellje azonos Slimeballval, de kisebb eltérések vannak köztük.
  • Ha Frankie életben marad, ő és Phil Bell lesznek az egyetlen életben maradt tagjai a Pegorino bűnügyi családnak.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki