Fandom

GTA wiki

Franco Forelli

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap36 Share

Franco Forelli a Don a Forelli családban 1998-ban (GTA Liberty City Stories). Ő egy kisebb karakter a Grand Theft Auto: Vice Cityben és főkarakter a Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban. Ő apró, nagyon mohó, és birtokolja a hatalmat Liberty City korábbi polgármesterétől, Roger C. Holétól, és a Leone család Donjának, Salvatore Leonénak az ellensége. Ő a negyedfokú főellenség a GTA LCS-ben.

Életrajz Szerkesztés

1986 Szerkesztés

Ő, valamint a testvérei, Sonny és Marco, illetve Sonny jobbkezével egyetemben láthatóak a játék elején, miközben azon vitatkoznak mi legyen Tommy Vercettivel, aki most szabadult a börtönből. A trió szintén megvitatja terveiket a délre vonatkozó "terjeszkedésről", miközben Tommyt választják meg a család képviselőjének. Ezután Franco nem jelenik meg újra a játékban.

1998 Szerkesztés

A játék korai részében Massimo Torini, a Szicíliai Maffia egyik vezetője meggyőzi Francót, hogy háborút indítsanak a Leone és Sindacco család ellen, annak érdekében, hogy átvegyék az alvilág irányítását Liberty Cityben. A valóságban Torini csak arra használja Francót, hogy háborút robbantson ki a maffia családok között, akik ki fogják irtani egymást, ezáltal a szicíliaiak átvehetik a város irányítását.

Miután Toni Cipriani megöli Roger C. Hole polgármestert, Franco Miles O'Donovant támogatja abban, hogy Liberty City polgármestere legyen. Ennek érdekében Franco megpróbálja megölni a Leone család jelöltjét Donald Lovét, bár a merénylet végül nem jár sikerrel. Miután Donovan megnyerte a választást, Franco mindent megtesz annak érdekében, hogy a családja megnyerje a háborút. Hamarosan Donovan börtönbe juttatja Salvatore Leonét. Nem sokkal azután, hogy Paulie Sindaccót megölik, Donald Love megparancsolja Toninak, hogy pusztítsa el a Fort Stauntont. Toninak sikerül elhelyezni a robbanószereket a területen, amely végül elpusztul, megölve ezzel Francót. Az ő és Paulie halála a maffia háború véget jelenteni.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Liberty City Stories

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki